Newsletter

Hard Rock Cafe wprowadza swój najnowszy burger inspirowany przez ambasadora marki Lionela Messiego

02.03.2022, 15:25aktualizacja: 02.03.2022, 15:32

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Hard Rock Cafe
Hard Rock Cafe
Messi Burger jest już dostępny w sieci restauracji Hard Rock Cafe na całym świecie.

HOLLYWOOD, Fla., March 1, 2022 /PRNewswire/ -- Hard Rock Cafe ogłasza globalną premierę nowej pozycji w swoim menu – Messi Burgera – który stanowi najnowszą propozycję w ramach kampanii Hard Rock International „LIVE GREATNESS” realizowanej we współpracy ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim. Już od dziś ta gratka dla podniebienia wymyślona przez samego Messiego jest dostępna do zamówienia przez fanów w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie.

W ramach ciągłej współpracy Hard Rock International z Lionelem Messim, Hard Rock Cafe z dumą wprowadza burger inspirowany samą legendą piłki, który charakteryzuje się doskonale dobranymi składnikami.

Messi Burger zawiera dziesięć smakowitych składników decydujących o znakomitym smaku tej wersji Legendary Steak Burgera od Hard Rock Cafe. Wgryzając się w burgera, entuzjaści Hard Rock i Messiego mogą delektować się dwiema soczystymi warstwami najwyższej jakości mielonej wołowiny, perfekcyjnie doprawionej i wysmażonej. Twoje kubki smakowe poczują ogromną satysfakcję dzięki zwycięskiej kombinacji dodatków: ser provolone, plasterki chorizo, karmelizowana czerwona cebula i popisowy pikantny wędzony sos ułożone na opiekanej bułce brioche z poszatkowaną kapustą rzymską i świeżym dojrzałym pomidorem. Jeśli jesteś w nastroju na jeszcze bardziej spektakularną akcję w stylu Messiego, za niewielką dopłatą spróbuj wersji burgera z jajkiem sadzonym na szczycie.

„To zaszczyt móc przenieść naszą współpracę ze znaną na całym świecie gwiazdą piłki nożnej Lionelem Messim i kampanię LIVE GREATNESS na następny poziom dzięki tej wyjątkowej, przygotowanej przez Messiego wersji Legendary Steak Burgera od Hard Rock Cafe – powiedział Jon Lucas, dyrektor operacyjny Hard Rock International. – Cieszymy się, że możemy zaprosić fanów restauracji Hard Rock i Messiego do naszych obiektów, gdzie mogą spróbować burgera inspirowanego przez ulubione składniki Messiego i poczuć niezapomniane wrażenia smakowe”.

Hard Rock Cafe to znana w wielu krajach, światowej klasy marka z branży hospitality, która prowadzi kawiarnie na całym świecie co roku odwiedzane przez miliony gości. Pierwszy lokal Hard Rock Cafe otwarto w Londynie w 1971 r. Od tego czasu marka rozszerzyła swój zasięg o inne duże miasta, takie jak Nowy Jork, Los Angeles, Chicago, Miami, Paryż czy Sydney. Hard Rock Cafe oferuje jedyną w swoim rodzaju atmosferę spożywania posiłków i zawsze serwuje świeże, wysokiej jakości składniki. Aby zaspokoić ciągle zmieniające się potrzeby konsumentów, Hard Rock wciąż aktualizuje swoje menu, dodając do niego pozycje limitowane w czasie, takie jak zestawy burgerów, innowacyjne koktajle i inne.

Więcej informacji o Hard Rock Cafe na stronie internetowej https://www.hardrockcafe.com. Aby dowiedzieć się więcej o Hard Rock International odwiedź https://www.hardrock.com.

LIVE GREATNESS

W 2021 r. Messi połączył siły z Hard Rock w kampanii marki pod hasłem LIVE GREATNESS, inicjatywie opartej o potrzeby fanów, które zawsze były głównym motorem napędowym Hard Rock od otwarcia pierwszego lokalu Cafe w Londynie w 1971 r. Kampania ma na celu inspirowanie fanów, łącząc ich poprzez wspólny entuzjazm do legendarnej marki z branży rozrywki i hospitality.

Współpraca jest hołdem dla korzeni Hard Rock, której sławne na całym świecie koszulki pojawiły się wtedy, gdy pierwszy lokal Hard Rock Cafe London zaczął sponsorować lokalną drużynę piłkarską w latach 70. Hard Rock and Messi nawiązali współpracę, aby stworzyć nową kolekcję produktów, które obejmują takie legendarne symbole Messiego, jak numer 10, lew, i jego własne logo.

Szczegóły kampanii LIVE GREATNESS można znaleźć tutaj, dodatkowe zasoby dotyczące partnerstwa Hard Rock z Messim tutaj. Wszystkie produkty powstałe dzięki współpracy Hard Rock i Lionela Messiego dostępne są w sklepach i online.

Hard Rock®

Hard Rock International (HRI) to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek świata, która posiada 253 obiekty w 68 krajach, obejmujące posiadane/licencjonowane lub zarządzane hotele, kasyna, sklepy Rock Shop®, obiekty koncertowe i kawiarnie. W 2020 r. HRI stworzyła również spółkę joint venture o nazwie Hard Rock Digital, która jest platformą zakładów sportowych dostępną online i w punktach stacjonarnych oraz gier internetowych. Hard Rock posiada największą i najcenniejszą na świecie kolekcję autentycznych muzycznych pamiątek, zapoczątkowaną przez gitarę Erica Claptona, która obecnie obejmuje ponad 86 tys. przedmiotów prezentowanych w jej lokalach na całym globie. W 2021 r. Hard Rock został wyróżniony jako jeden z najlepszych pracodawców w zakresie różnorodności (Best Employers for Diversity), najlepszych pracodawców dla kobiet (Top Employer for Women) i najlepszych pracodawców w branży podróży i wypoczynku, gier i rozrywki (Top Employer in the Travel & Leisure, Gaming, and Entertainment Industry) magazynu Forbes. Spółka Hard Rock uzyskała też tytuł najlepiej zarządzanej spółki amerykańskiej (U.S. Best Managed Company) od Deloitte Private i The Wall Street Journal. W 2021 r. po raz trzeci z rzędu została wyróżniona jako najlepiej działająca marka hotelowa w badaniu satysfakcji gości północnoamerykańskich hoteli (North America Hotel Guest Satisfaction Study) zrealizowanym przez J.D. Power. Marka jest własnością HRI, której podmiotem nadrzędnym jest The Seminole Tribe of Florida. Więcej informacji o Hard Rock International znajdziesz na stronach www.hardrock.com lub shop.hardrock.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1757040/Hard_Rock_Cafe_Launches_Messi_Burger.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1757039/Hard_Rock_Cafe_Logo.jpg

Źródło: Hard Rock International

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.03.2022, 15:25
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ