Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Philips przedstawia golarkę OneBlade Face + Body oraz automatyczną lokówkę SenseIQ.
On
Stylizowanie zarostu zawsze stanowiło dla mężczyzny wyzwanie. Zostawiało podrażnioną, często wręcz pokaleczoną skórę, a stylizacje rzadko dawały efekt, który wyobrażał sobie przed strzyżeniem.
Tak było zanim poznałeś golarkę OneBlade, która posiada jedno ostrze do golenia i stylizacji zarostu - bez zacięć i podrażnień. Ruchoma głowica dostosowuje się do kształtu Twojej twarzy, a dwustronne, szybko poruszające się ostrze goli na mokro i sucho, z pianką i pod prysznicem.
Liczby mówią za siebie.
14 ustawień długości w ulepszonej, precyzyjnej nasadki grzebieniowej pozwoli nadać zarostowi taki styl, jakiego potrzebujesz. Przycinanie jest równomierne i szybsze - możesz wybrać długość od 0,4 do 10 mm.
200 ruchów ostrza na sekundę pozwoli Ci szybko i łatwo uzyskać wybrany kształt. Możesz nim manewrować w dowolnym kierunku.
3 nasadki grzebieniowe do skracania zarostu na ciele dają Ci możliwość wyboru długości 1,3,5 mm (14 długości od 0,4 do 10 mm w przypadku regulowanej nasadki OneBlade Pro).
Podrażnień, nawet w miejscach wrażliwych unikniesz dzięki nasadce ochronnej, zabezpieczającej skórę przed podrażnieniami podczas golenia miejsc wrażliwych, takich jak pachy czy okolice intymne.
Jesteś ciekaw, ile kosztuje OneBlade? Regularna cena modelu QP2520/20 w sklepie Philips to 149 zł. Hi-endowy model OneBlade Pro QP6650/61 (z wydajniejszą baterią, 2 godziny działania, 1 godzina ładowania, cyfrowym wyświetlaczem LED pokazującym poziom naładowania i blokadą podróżną oraz akcesoriami: podstawką ładującą i twardym etui) to wydatek rzędu 519 zł.
Sprawdź gamę maszynek Philips One Blade i dowiedz się więcej.
Ona
Zima nie sprzyja włosom kobiety, ale największe ich osłabienie da się zauważyć dopiero wiosną. Jest to konsekwencja tego, na co były wystawione prze kilka ostatnich miesięcy. Niskie temperatury i wiatr na zewnątrz oraz niski poziom nawilżenia we wnętrzach, a do tego ograniczona ekspozycja na słońce i niedobór witamin, zła dieta, w wyniku czego otrzymujemy przepis na osłabione, zmatowione, łamliwe włosy, pozbawione blasku i sprężystości.
Wiosna już za pasem, nie ma więc na co czekać. Nadszedł czas, żebyś zadbała o zdrowie i wygląd swoich włosów. Czynniki, które niekorzystanie wpływają na włosy, nie muszą ograniczać Twojej chęci stylizacji.
Automatyczna lokówka z technologią SenseIQ pozwoli w kilka sekund stworzyć loki lub fale, zachowując 95% ich naturalnej siły, a jednocześnie trzykrotnie większe nawilżenie.
Stwórz wspaniałe i zdrowo wyglądające loki, które pasują do każdej stylizacji. Dzięki technologii wzmacniania loków zakręcisz każde pasmo jak profesjonalny fryzjer. Możesz więc w bezpieczny sposób osiągnąć doskonałe rezultaty jak z salonu - w zaciszu własnego domu.
Inteligentny mikroprocesor to najważniejszy element technologii SenseIQ. Nieustannie analizuje i reguluje temperaturę pracy, automatycznie dostosowując ją do Twoich włosów, aby zapobiec ich przegrzaniu i zniszczeniu.
Z kolei naładowane ujemnie jony zapobiegają elektryzowaniu się, poprawiają stan włosów i wygładzają ich łuski, dodając fryzurze blasku i połysku. W rezultacie włosy stają się gładkie, lśniące i nie puszą się.
Poznaj wszystkie zalety automatycznej lokówki z technologią SenseIQ.
Regularna cena lokówki automatycznej SenseIQ w sklepie Philips to 738 zł.
Źródło informacji: Philips
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.03.2022, 14:09 |
Źródło informacji | Philips |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
Beata Drzazga, przedsiębiorca, założyciel m.in. BetaMed S.A., motywator, inspirator i doradca biznesowy, otrzymała nagrodę Eko Filary 2024 przyznawaną przez redakcję MANAGER Report za innowacyjne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. „W pomaganiu dajesz nie tylko pieniądze, ale i swój czas. To jest najcenniejsze” - podkreśla Beata Drzazga.- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Pacjent z chorobą rzadką jest wyjątkowy i wymaga wyjątkowych rozwiązań - jakich zmian systemowych w zakresie chorób rzadkich oczekują eksperci?
Wprowadzenie nowego Planu dla Chorób Rzadkich, odpowiednie zarządzanie wiedzą ekspercką, efektywna diagnostyka i wczesne włączenie leczenia - to kluczowe rekomendacje ekspertów płynące z trzeciej odsłony debaty z cyklu „Healthcare Policy Summit” poświęconej chorobom rzadkim.- 01.07.2024, 16:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Instytut Rozwoju Spraw Społecznych