Newsletter

Nauka i technologie

Zynga i StarLark świętują czwartą rocznicę „Golf Rival”

17.03.2022, 17:17aktualizacja: 17.03.2022, 17:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire
Business Wire
Druga co do wielkości mobilna gra golfowa na świecie świętuje osiągnięte cele, zapraszając graczy na pole golfowe w ramach nowych, jubileuszowych wydarzeń w grze.

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- StarLark, podmiot zależny Zynga Inc., ogłosił dzisiaj, że świętuje czwartą rocznicę popularnej mobilnej gry golfowej z motywami fantasy „Golf Rival” za pomocą licznych zaplanowanych wydarzeń w grze. Aby wziąć udział w celebracji niezwykłego sukcesu tego tytułu, StarLark dzieli się ważnymi kamieniami milowymi osiągniętymi w ciągu ostatnich czterech lat i spogląda w przyszłość.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20220317005196/en/ 

Prezentacja osiągnięć na czterolecie

„Golf Rival” zapewnia entuzjastom golfa na całym świecie emocjonującą potyczkę między graczami (PvP) pełną wyjątkowych momentów, takich jak dunk shoty z dystansu i trick shoty. Od premiery w 2018 r. gra odnotowała następujące osiągnięcia:

- ponad 30 milionów pobrań gry, liczba ta ciągle rośnie,

- 5 milionów meczy dziennie: nowy cel osiągnięty w 2021 r.,

- ponad 250 zaprojektowanych wspaniałych pól golfowych: każde pole golfowe charakteryzuje się zjawiskową scenerią i ekscytującymi strategiami strzałów w 26 powiązanych tematycznie lokalizacjach na całym świecie,

- ponad 250 specjalnych piłek: specjalne piłki zapewniają graczom dostęp do nowego poziomu strategii dostosowanych do zróżnicowanych warunkach na polu,

- seria wydarzeń na żywo, świeże treści sprawiają, że gracze mogą stale pozostawać w grze dzięki ponad 150 wyzwaniom, 125 turniejom i 35 udostępnionych dotychczas sezonów Kingdom,

- ponad 17 milionów trafień do dołka w jednym uderzeniu: dając graczom miliony powodów do świętowania.

„Wierzymy, że >>Golf Rival<< trafił w dziesiątkę, jeśli chodzi o fanów gry, ponieważ przemawia zarówno do entuzjastów golfa, jak i zwykłych graczy, oferując pełne rywalizacji, ale oparte na fantasy doświadczenie golfowe – powiedział Henry You, założyciel i dyrektor generalny StarLark. - Chcemy podziękować naszym graczom za sukces, który osiągnęliśmy w ciągu ostatnich czterech lat i cieszymy się, że będziemy mogli dać graczom jeszcze większą frajdę dzięki dynamicznej nowej treści, którą tworzy nasz zespół”.

Rocznicowe wydarzenia w grze

Rocznicowe wydarzenie „Golf Rival” odbywa się co roku na starożytnej Isle of Goff, fikcyjnej rajskiej wyspie w świecie „Golf Rival”, gdzie najlepsi zawodnicy przybywają, aby zagrać. Tej wiosny gracze wezmą udział w dwóch wydarzeniach, które odbędą się w części wyspy wcześniej ukrytej w chmurach – na nowym, majestatycznym polu golfowym Cloud Sea, które wychodzi na ocean.

- Wyzwanie Sky Walker: 12-rundowe wyzwanie PvP na polu golfowym Cloud Sea, które odbędzie się w dwa weekendy (25-28 marca i 2-4 kwietnia 2022 r.). Gracze, którzy ukończą to wyzwanie, otrzymają finałowe nagrody w postaci skrzyni, w której znajdą się monety, klejnoty, karty klubowe, piłki golfowe i legendarne kije.

- Turniej Cloud Nine: dla graczy, którzy wolą wyzwania indywidualne, Cloud Sea będzie również otwarte na oddzielne wydarzenie na polu 18-dołkowym (26-28 marca, 28-30 marca i 1-4 kwietnia 2022 r.). W ramach zawodów golfiści mogą spróbować opanować grę na polu, aby zdobyć nowe osobiste rekordy i nagrody specjalne.

„Nigdy nie przestaje mnie zadziwiać pasja i poświęcenie, jakie każdego dnia wykazuje zespół >>Golf Rival<< – powiedział Yaron Leyvand, wiceprezes wykonawczy ds. gier w Zynga. - Nieustannie angażuje mobilnych golfistów na całym świecie, tworząc fantastyczne golfowe wrażenia, które stale podnoszą poziom jakości, zaskakując i zachwycając naszych graczy z każdą nową treścią”.

Dodatkowe informacje na temat tego i przyszłych wydarzeń w grze można znaleźć na stronie Golf Rival na Facebooku .

Informacja wydawcy:

Materiały graficzne i przeznaczone do emisji są dostępne pod linkiem.

Zynga Inc.

Zynga jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki, którego misją jest zbliżanie do siebie ludzi z całego świata za pośrednictwem gier. Docierając do 175 krajów i regionów świata, Zynga posiada różnorodną ofertę popularnych serii gier, które zostały pobrane na urządzenia mobilne ponad 4 miliardy razy, w tym CSR Racing™, Empires & Puzzles™, FarmVille™, Golf Rival™, Hair Challenge, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ i Zynga Poker™. Z Chartboost, czołową platformą służącą do sprzedaży i reklamowania gier, Zynga staję się platformą nowej generacji zajmującą czołową pozycję w branży, zyskując możliwość optymalizacji kampanii programmatic i zwiększenia skali zysków. Powstała w 2007 r. spółka ma siedzibę główną w Kalifornii i biura w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.zynga.com lub na profilach Zynga na Twitterze, Instagramie, Facebooku lub na blogu Zynga.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220317005196/en/ 

Źródło: Zynga

KONTAKT:
Jenny Taylor
tel: (310) 849-0648
e-mail: jetaylor@zynga.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 17.03.2022, 17:17
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii