Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- StarLark, podmiot zależny Zynga Inc., ogłosił dzisiaj, że świętuje czwartą rocznicę popularnej mobilnej gry golfowej z motywami fantasy „Golf Rival” za pomocą licznych zaplanowanych wydarzeń w grze. Aby wziąć udział w celebracji niezwykłego sukcesu tego tytułu, StarLark dzieli się ważnymi kamieniami milowymi osiągniętymi w ciągu ostatnich czterech lat i spogląda w przyszłość.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20220317005196/en/
Prezentacja osiągnięć na czterolecie
„Golf Rival” zapewnia entuzjastom golfa na całym świecie emocjonującą potyczkę między graczami (PvP) pełną wyjątkowych momentów, takich jak dunk shoty z dystansu i trick shoty. Od premiery w 2018 r. gra odnotowała następujące osiągnięcia:
- ponad 30 milionów pobrań gry, liczba ta ciągle rośnie,
- 5 milionów meczy dziennie: nowy cel osiągnięty w 2021 r.,
- ponad 250 zaprojektowanych wspaniałych pól golfowych: każde pole golfowe charakteryzuje się zjawiskową scenerią i ekscytującymi strategiami strzałów w 26 powiązanych tematycznie lokalizacjach na całym świecie,
- ponad 250 specjalnych piłek: specjalne piłki zapewniają graczom dostęp do nowego poziomu strategii dostosowanych do zróżnicowanych warunkach na polu,
- seria wydarzeń na żywo, świeże treści sprawiają, że gracze mogą stale pozostawać w grze dzięki ponad 150 wyzwaniom, 125 turniejom i 35 udostępnionych dotychczas sezonów Kingdom,
- ponad 17 milionów trafień do dołka w jednym uderzeniu: dając graczom miliony powodów do świętowania.
„Wierzymy, że >>Golf Rival<< trafił w dziesiątkę, jeśli chodzi o fanów gry, ponieważ przemawia zarówno do entuzjastów golfa, jak i zwykłych graczy, oferując pełne rywalizacji, ale oparte na fantasy doświadczenie golfowe – powiedział Henry You, założyciel i dyrektor generalny StarLark. - Chcemy podziękować naszym graczom za sukces, który osiągnęliśmy w ciągu ostatnich czterech lat i cieszymy się, że będziemy mogli dać graczom jeszcze większą frajdę dzięki dynamicznej nowej treści, którą tworzy nasz zespół”.
Rocznicowe wydarzenia w grze
Rocznicowe wydarzenie „Golf Rival” odbywa się co roku na starożytnej Isle of Goff, fikcyjnej rajskiej wyspie w świecie „Golf Rival”, gdzie najlepsi zawodnicy przybywają, aby zagrać. Tej wiosny gracze wezmą udział w dwóch wydarzeniach, które odbędą się w części wyspy wcześniej ukrytej w chmurach – na nowym, majestatycznym polu golfowym Cloud Sea, które wychodzi na ocean.
- Wyzwanie Sky Walker: 12-rundowe wyzwanie PvP na polu golfowym Cloud Sea, które odbędzie się w dwa weekendy (25-28 marca i 2-4 kwietnia 2022 r.). Gracze, którzy ukończą to wyzwanie, otrzymają finałowe nagrody w postaci skrzyni, w której znajdą się monety, klejnoty, karty klubowe, piłki golfowe i legendarne kije.
- Turniej Cloud Nine: dla graczy, którzy wolą wyzwania indywidualne, Cloud Sea będzie również otwarte na oddzielne wydarzenie na polu 18-dołkowym (26-28 marca, 28-30 marca i 1-4 kwietnia 2022 r.). W ramach zawodów golfiści mogą spróbować opanować grę na polu, aby zdobyć nowe osobiste rekordy i nagrody specjalne.
„Nigdy nie przestaje mnie zadziwiać pasja i poświęcenie, jakie każdego dnia wykazuje zespół >>Golf Rival<< – powiedział Yaron Leyvand, wiceprezes wykonawczy ds. gier w Zynga. - Nieustannie angażuje mobilnych golfistów na całym świecie, tworząc fantastyczne golfowe wrażenia, które stale podnoszą poziom jakości, zaskakując i zachwycając naszych graczy z każdą nową treścią”.
Dodatkowe informacje na temat tego i przyszłych wydarzeń w grze można znaleźć na stronie Golf Rival na Facebooku .
Informacja wydawcy:
Materiały graficzne i przeznaczone do emisji są dostępne pod linkiem.
Zynga Inc.
Zynga jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki, którego misją jest zbliżanie do siebie ludzi z całego świata za pośrednictwem gier. Docierając do 175 krajów i regionów świata, Zynga posiada różnorodną ofertę popularnych serii gier, które zostały pobrane na urządzenia mobilne ponad 4 miliardy razy, w tym CSR Racing™, Empires & Puzzles™, FarmVille™, Golf Rival™, Hair Challenge, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ i Zynga Poker™. Z Chartboost, czołową platformą służącą do sprzedaży i reklamowania gier, Zynga staję się platformą nowej generacji zajmującą czołową pozycję w branży, zyskując możliwość optymalizacji kampanii programmatic i zwiększenia skali zysków. Powstała w 2007 r. spółka ma siedzibę główną w Kalifornii i biura w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.zynga.com lub na profilach Zynga na Twitterze, Instagramie, Facebooku lub na blogu Zynga.
Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220317005196/en/
Źródło: Zynga
KONTAKT:
Jenny Taylor
tel: (310) 849-0648
e-mail: jetaylor@zynga.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.03.2022, 17:17 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Dr Paulina Legutko-Kobus z SGH: planowanie przestrzenne umożliwia ochronę krajobrazu PAP
Samorządy mają wiele narzędzi do ochrony krajobrazu, pytanie - czy potrafią je wykorzystywać? - zauważa dr Paulina Legutko-Kobus, kierowniczka Zakładu Polityki Regionalnej i Lokalnej Szkoły Głównej Handlowej. „Jako kluczowe narzędzie wymieniane są instrumenty planowania przestrzennego” - mówi ekspertka.- 22.11.2024, 15:22
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Offshore Wind Poland 2024: od słów do czynów - będą nowe obszary pod rozwój następnej fazy offshore PAP
Zimą pierwsze spółki wychodzą z budową na morze, a rząd zapowiada wytyczenie kolejnych obszarów na Bałtyku pod następną fazę rozwoju morskiej energetyki wiatrowej, poza dwiema już realizowanymi. „Powstaje raport o stanie zagospodarowanie obszarów morskich, który da nam podstawy do merytorycznej decyzji o wyznaczeniu nowych obszarów dla rozwoju morskich farm wiatrowych na Bałtyku” - zadeklarował Arkadiusz Marchewka, wiceminister infrastruktury na Konferencji Offshore Wind Poland.- 22.11.2024, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Nagroda główna dla HEUTHES w rankingu IT@BANK2024
Firma HEUTHES po raz pierwszy w historii swojej działalności zwyciężyła w prestiżowym rankingu głównym IT@BANK organizowanym przez Miesięcznik Finansowy BANK. Tym samym w tegorocznej, dziewiętnastej edycji rankingu firma uzyskała tytuł najbardziej wszechstronnej firmy IT. Warto podkreślić, iż nagrodę firma HEUTHES zdobyła w jubileuszowym roku 35-lecia istnienia.- 22.11.2024, 11:09
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: HEUTHES sp. z o.o.