Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki pod firmą PMPG Polskie Media S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej jako Emitent) przekazuje do publicznej wiadomości informację, że na skutek przeprowadzenia testu na utratę wartości posiadanych przez Emitenta udziałów spółki Orle Pióro Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, podjął w dniu 17 marca 2022 roku decyzję o dokonaniu na dzień 31 grudnia 2021 roku odpisu aktualizującego wartość przedmiotowych udziałów. Wartość dokonanego odpisu wynosi 3 227 000,00 zł (trzy miliony dwieście dwadzieścia siedem tysięcy złotych) i wynika ze zmniejszenia wartości udziałów z kwoty 11 946 550,00 zł (jedenaście milionów dziewięćset czterdzieści sześć tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych) do kwoty 8 719 550,00 zł (osiem milionów siedemset dziewiętnaście tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych).
Utworzenie opisanego wyżej odpisu wpłynie na obniżenie o kwotę 3 227 000,00 zł (trzy miliony dwieście dwadzieścia siedem tysięcy złotych) jednostkowego wyniku finansowego, a także wartości sumy bilansowej w jednostkowym sprawozdaniu finansowym Spółki za rok 2021.
Emitent informuje, że podane wyżej dane są danymi szacunkowymi, niezaudytowanymi i mogą ulec zmianie w toku prac nad przygotowaniem sprawozdań finansowych za 2021 rok. Ostateczne wartości dokonanych odpisów zostaną przedstawione w sprawozdaniach finansowych za 2021 rok.
Powyższa informacja została uznana za spełniająca przesłanki Art. 17 ust. 1 MAR ze względu na istotny, zdaniem Zarządu Emitenta, wpływ opisanego zdarzenia na wyniki finansowe Emitenta.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.03.2022, 17:44 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |