Newsletter

Nauka i technologie

Mary Kay Inc. świętuje Międzynarodowy Dzień Lasów i Światowy Dzień Drzewa, publikując raport na temat współpracy z Fundacją Arbor Day

23.03.2022, 11:29aktualizacja: 23.03.2022, 11:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Do tej pory firma zasadziła ponad 1,2 miliona drzew na całym świecie.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Dobre rzeczy powstają na drzewach. Aby uczcić Międzynarodowy Dzień Lasów i Światowy Dzień Drzewa Mary Kay Inc., globalny lider w dziedzinie zarządzania korporacyjnego i zrównoważonego rozwoju, publikuje raport na temat jej wieloletniej współpracy z Fundacją Arbor Day. Mary Kay Inc. i Fundacja Arbor Day zasadziły wspólnie ponad 1,2 miliona drzew na całym świecie, wywierając wymierny wpływ na zmiany klimatyczne, emisję CO2 i ponowne zalesianie.

Wiadomość zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220321005134/en

„Każdego roku świat traci ok. 18 milionów akrów drzew ‒ powiedziała Deborah Gibbins, dyrektor ds. operacyjnych w Mary Kay Inc. - Z powodu pożarów, aktywności owadów, chorób, zmian klimatycznych i innych czynników potrzeba ponownego zalesiania jest ogromna. Mary Kay zaznacza swoją obecność na rynkach całego świata, musimy więc zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby go chronić. Współpraca z Fundacją Arbor Day pozwala nam budować bardziej zrównoważoną przyszłość dla kolejnych pokoleń”.

Najnowszy raport Mary Kay na temat drzew, który można znaleźć na stronie MaryKayGlobal.com pod linkiem zamieszczonym w dalszej części komunikatu, wyszczególnia trzy zasadnicze korzyści, jakie wynikają z zasadzenia drzew w ramach dotychczasowej współpracy.

• Węgiel: sadzenie i ochrona drzew oraz zarządzanie nimi jest istotne w kontekście absorbcji węgiel. Gdy drzewa rosną, ich pnie, korzenie i gałęzie pochłaniają węgiel z atmosfery,

- dotychczasowy wskaźnik pochłaniania CO2: 1018021 ton metrycznych.

• Woda: drzewa i lasy odgrywają zasadniczą rolę w kontekście jakości i ilości wody. Zdrowe drzewa i lasy ograniczają erozję gleby, filtrują deszczówkę i wodę pochodzącą z nawadniania rolniczego, zwiększają infiltrację opadów i ograniczają spływy powierzchniowe,

- wskaźnik ograniczenia spływów powierzchniowych: 81902445 (co zaspokaja zapotrzebowaniu 930710 osób na czystą wodę).

• Powietrze: drzewa produkują tlen, którym oddychamy. Ponadto drzewa usuwają zanieczyszczenia powietrza poprzez obniżanie temperatury powietrza, uwalnianie wody do atmosfery i filtrowanie cząstek stałych,

- wskaźnik usuniętych zanieczyszczeń powietrza: 4236 ton.

W 2021 r. Mary Kay Inc. ukończyła sześć obszernych projektów nasadzeń, realizowanych we współpracy z Fundacją Arbor Day. Zasadzono:

• 7000 drzew w Brazylii w ramach projektu odnowy zalesienia po pożarze,

• 26496 drzew w Dolinie Rzeki Mississippi,

• 49004 drzew na terenie bazy sił powietrznych Tyndall na Florydzie,

• 7500 drzew w lasach chińskiej prowincji Gansu i Mongolii Wewnętrznej,

• 5000 drzew w Cajamarca i Amazonii (Peru),

• 5000 drzew w Niemczech w ramach programu odnowy lasu.

W 2022 r. Mary Kay planuje realizację nasadzeń w Chinach, Brazylii, na Madagaskarze i Florydzie.

Oprócz współpracy z Fundacją Arbor Day, Mary Kay była producentem wykonawczym filmu Forest of Hope, stanowiącego dokumentalną podróż ukazującą walkę o ocalenie naszej planety przed zbliżającymi się zagrożeniami związanymi ze zmianami klimatycznymi i destrukcyjnym zachowaniem człowieka. We współpracy z Media One i Nature Conversancy Mary Kay odwiedziła Monterrey w Meksyku, aby przybliżyć działania grupy przedsiębiorczych kobiet, które dążą do przywrócenia lokalnych gatunków drzew i ekosystemów. Film miał swoją premierę w 2021 r. i będzie pokazywany na nadchodzących festiwalach filmowych.

Pełny raport Mary Kay Inc./Arbor Day Foundation dostępny jest tutaj.

Mary Kay Inc.

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, w 1963 roku założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować jeden cel: wzbogacić życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma ukierunkowana na rozwój przedsiębiorczości, Mary Kay jest zaangażowana we wspieranie kobiet w ich drodze do ekonomicznej niezależności poprzez edukację, mentoring, rzecznictwo, tworzenie sieci i innowacje. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Spółka Mary Kay wierzy w to, że ubogacanie życia dziś przyczyni się do zrównoważonego rozwoju w przyszłości, nawiązując współpracę z organizacjami z całego świata i skupiając się na promowaniu doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, działaniach na rzecz równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji znajduje się na stronie https://marykayglobal.com oraz na profilach firmy w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220321005134/en

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Corporate Communications

https://marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.03.2022, 11:29
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii