Newsletter

Nauka i technologie

Po zakończeniu Światowego Dnia Wody 2022 Mary Kay Inc. zobowiązuje się do odpowiedzialnej i zrównoważonej gospodarki wodnej

24.03.2022, 17:10aktualizacja: 24.03.2022, 17:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Mary Kay Inc.
Business Wire/Mary Kay Inc.

DALLAS--(BUSINESS WIRE) -- Woda jest niezbędna do życia we wszystkich jego formach oraz do nieustannego rozwoju zdrowej i zrównoważonej przyszłości. Według Światowego Forum Ekonomicznego ryzyko środowiskowe oraz oddziaływanie na naturalne ekosystemy i zasoby jest nadal jednym z najistotniejszych światowych zagrożeń.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220324005126/en/

Z okazji tegorocznego Światowego Dnia Wody Mary Kay Inc. zobowiązuje się do odpowiedzialnego i zrównoważonego zarządzania wodą, co zapewni stałą dostępność wody jako podstawowego zasobu zaspokajającego potrzeby środowiska i społeczeństw na całym świecie.

Woda jest w centrum strategii zrównoważonego rozwoju firmy Mary Kay i ma kluczowe znaczenie dla jej procesów produkcyjnych. Wdrażanie zasad odpowiedzialnego gospodarowania wodą ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia przez Mary Kay jej celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Spółka dokłada wszelkich starań, aby wykorzystanie wody dla potrzeb ludzkich i ekonomicznych nie zakłócało jej ekologicznego obiegu ani nie powodowało trwałych szkód dla przyrody i bioróżnorodności. Przykłady najnowszych działań związanych z wodą w zakładach Mary Kay obejmują:

• Zużycie wody w zakładach należących do Mary Kay w USA zmniejszyło się o 36% w latach 2012-2017.

• W zakładzie produkcyjnym Mary Kay w Hangzhou w Chinach poczyniono znaczące kroki w kierunku oszczędzania wody:

- Zmniejszenie zużycia wody pitnej o 34%, co pozwala zaoszczędzić około 913 480 galonów wody pitnej rocznie.

- Odwrócona osmoza (RO) – ponowne wykorzystanie wody odpadowej: Urządzenia oczyszczające wodę wytwarzają w procesie pracy dużą ilość skoncentrowanej wody. Poprzez zebranie skoncentrowanej wody i przepuszczenie jej przez system cyrkulacji będzie ona ponownie wykorzystana przez system wieży przeciwpożarowej i wieży chłodzącej powietrze jako dodatkowe źródło zasobów.

- Modernizacja oczyszczania ścieków: aby zminimalizować wpływ ścieków w procesach produkcyjnych na środowisko firma Mary Kay China zainwestowała w zaawansowany proces bioreaktora membranowego (MBR), wykorzystując istniejącą infrastrukturę w celu poprawy wydajności oczyszczania ścieków i zmniejszenia ilości odprowadzanych osadów o 40%.

„Będąc ogólnoświatowym orędownikiem zrównoważonego rozwoju, firma Mary Kay z oddaniem angażuje się w odgrywanie istotnej roli we wspólnych wysiłkach zmierzających do tego, aby nie szkodzić środowisku naturalnemu i zapewnić pomyślność społecznościom i gospodarkom – powiedziała Deborah Gibbins, dyrektor operacyjny Mary Kay Inc. – Mary Kay ma zamiar kontynuować swoje postępy i dążyć do realizacji przyjętego zobowiązania, jakim jest zmniejszenie zużycia wody w procesach produkcyjnych o 30% do roku 2030 w porównaniu z rokiem 2020 w przeliczeniu na kilogram wyprodukowanego towaru masowego. Osiągnięcie certyfikatu Alliance for Water Stewardship (AWS) Core Certification dla zakładów produkcyjnych Mary Kay w USA i Chinach pomoże nam zbliżyć się do wyznaczonych celów”.

Do kluczowych elementów dekady działań Mary Kay należą:

• Pozycja aktualnego sygnatariusza zasad ONZ dotyczących oceanów oraz CEO Water Mandate.

• Kontynuacja 32-letniego partnerstwa z The Nature Conservancy i wsparcie w 2022 r. 11 międzynarodowych projektów wodnych koncentrujących się na:

- Globalnej ochronie oceanów w celu poprawy ich kondycji dla środowiska naturalnego i ludzi;

- Odbudowa raf koralowych Azji i Pacyfiku w Australii, Hongkongu, Chinach, Trójkącie Koralowym i rafie Cakaulevu (zwanej również Wielką Rafą Morską);

- Wsparcie dla kobiet liderów w regionie Pacyfiku w Papui Nowej Gwinei (projekt Mangroves, Women and Markets poświęcony wsparciu kobiet i ochronie lasów namorzynowych) i na Wyspach Salomona (Zdrowie i odporność społeczności);

- Ochrona i odbudowa wybrzeża na obszarach przybrzeżnych Zatoki Perskiej (Ochrona mokradeł przybrzeżnych wybrzeża Zatoki Perskiej);

- Poprawa stanu rybołówstwa w Meksyku (poprawa stanu rybołówstwa i wzmocnienie pozycji społeczności); oraz

- Współpraca z partnerami w Europie wspierającymi projekty odtworzenia rodzimych ostryg w Anglii, Szkocji, Irlandii, Francji, Holandii, Niemczech i Szwecji.

• Przystąpienie do Stowarzyszenia na rzecz Gospodarki Wodnej oraz dążenie do uzyskania certyfikacji dwóch zakładów produkcyjnych do 2025 r.

Więcej informacji na temat zaangażowania firmy Mary Kay w zrównoważony rozwój można znaleźć na stronie marykayglobal.com/sustainability oraz pobierając broszurę poświęconą globalnej strategii zrównoważonego rozwoju spółki.

Mary Kay Inc.

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, w 1963 roku założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować jeden cel: wzbogacić życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma ukierunkowana na rozwój przedsiębiorczości, Mary Kay jest zaangażowana we wspieranie kobiet w ich drodze do ekonomicznej niezależności poprzez edukację, mentoring, rzecznictwo, tworzenie sieci i innowacje. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Spółka Mary Kay wierzy w to, że ubogacanie życia dziś przyczyni się do zrównoważonego rozwoju w przyszłości, nawiązując współpracę z organizacjami z całego świata i skupiając się na promowaniu doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, działaniach na rzecz równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji znajduje się na stronie marykayglobal.com oraz na profilach firmy w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter.

The Nature Conservancy

The Nature Conservancy jest międzynarodową organizacją zajmującą się ochroną przyrody, mającą na celu zachowanie terenów i wód, od których zależy całe życie na Ziemi. Opierając się na nauce, kreuje innowacyjne, praktyczne rozwiązania dla najtrudniejszych wyzwań naszego świata, tak aby przyroda i ludzkość mogły wspólnie prosperować. Przeciwdziała zmianom klimatu, chroniąc ziemię, wody i oceany na niespotykaną dotąd skalę, dostarczając żywność i wodę w sposób zrównoważony oraz pomagając w zrównoważonym rozwoju miast. Działając w 79 krajach i terytoriach, firma stosuje podejście oparte na współpracy, które angażuje lokalne społeczności, rządy, sektor prywatny i innych partnerów. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.nature.org lub śledząc profil @nature_press na Twitterze.

Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220324005126/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.03.2022, 17:10
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii