Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Rycki Edam ze znakiem „Jakość Tradycja”
Od 14 marca br. trwa trzecia cześć kampanii promocyjnej sera Rycki Edam informującej o wyróżnieniu certyfikatem „Jakość Tradycja”.
Komunikowany w kampanii niepowtarzalny smak i najwyższą jakość Rycki Edam zawdzięcza tradycyjnej recepturze, która powstawała przez lata pod okiem wielu pokoleń mistrzów serowarstwa. W ramach prowadzonych działań, reklamy sera Rycki Edam można zobaczyć w TV – w postaci 15-sek. spotu w stacjach TVP1, TVP2 oraz stacjach z pakietu tematycznego TVP. Dodatkowo infografiki Ryckiego Edama będziemy mogli zobaczyć w prasie – „Newsweeku” oraz „Pani Domu”, a także w internecie.
Konkursy w social mediach
Najbardziej rozbudowaną część kampanii stanowią jednak działania w internecie, w postaci licznych konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Koncepcja zakłada zamieszczanie postów na Facebooku oraz ich promowanie w postaci reklam dla użytkowników Facebooka oraz Instagrama. Zadania konkursowe polegają na ściągnięciu aplikacji „Ser Rycki Edam” i wykonaniu, w oparciu o jej funkcjonalności określonych zadań. Uczestnicy konkursów mogą wygrać atrakcyjne gadżety - między innymi wydawnictwo z przepisami kulinarnymi z Ryckim Edamem w roli głównej. W konkursach zostanie nagrodzonych aż 500 uczestników.
Aplikacja „Ser Rycki Edam” pomaga dbać o środowisko
Spółdzielnia Mleczarska Ryki swoimi działaniami zachęca konsumentów do dbania o środowisko. Z tego powodu w ramach kampanii przygotowała aplikację mobilną, którą można pobrać ze strony www.ryckiedam.eu. Za jej pomocą można sprawdzić aktualną jakość powietrza, znaleźć wskazówki dotyczące segregacji śmieci, przygotować oryginalne serowe przepisy, dowiedzieć się mnóstwa ciekawostek i porad jak żyć aktywnie oraz zagrać w gry edukacyjne. Cała aplikacja jest bardzo przejrzysta i prosta w użytkowaniu. A co najważniejsze pomaga żyć w harmonii z naturą.
Źródło informacji: SM Ryki
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.03.2022, 09:22 |
Źródło informacji | SM Ryki |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Domino’s delivers the world’s most controversial pizza through the Holy Door of St. Peter’s Basilica
Domino's Pizza caused a sensation in Italy with its “Pardoned Pineapple Pizza” campaign: An employee carried a pineapple pizza through the Holy Door of St. Peter's Basilica - a door that is only opened once every 25 years. Those who pass through it are freed from all sins.- 09.10.2025, 13:29
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: APA-OTS
-
GUS: choroby serca zabijają najczęściej. Choroba otyłościowa podnosi ryzyko wielokrotnie
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego z 2023 roku choroby układu krążenia pozostają najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce [1]. Szczególnie wysokie ryzyko dotyczy osób chorujących na otyłość, u których powikłania sercowo-naczyniowe występują znacznie częściej. Najczęściej są to: nadciśnienie tętnicze, zaburzenia rytmu serca, niewydolność serca, choroba wieńcowa czy żylna choroba zakrzepowo-zatorowa. Leczenie choroby otyłościowej to klucz do skutecznej profilaktyki w tym obszarze.- 09.10.2025, 10:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Fundacja FLO
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ