Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Rycki Edam ze znakiem „Jakość Tradycja”
Od 14 marca br. trwa trzecia cześć kampanii promocyjnej sera Rycki Edam informującej o wyróżnieniu certyfikatem „Jakość Tradycja”.
Komunikowany w kampanii niepowtarzalny smak i najwyższą jakość Rycki Edam zawdzięcza tradycyjnej recepturze, która powstawała przez lata pod okiem wielu pokoleń mistrzów serowarstwa. W ramach prowadzonych działań, reklamy sera Rycki Edam można zobaczyć w TV – w postaci 15-sek. spotu w stacjach TVP1, TVP2 oraz stacjach z pakietu tematycznego TVP. Dodatkowo infografiki Ryckiego Edama będziemy mogli zobaczyć w prasie – „Newsweeku” oraz „Pani Domu”, a także w internecie.
Konkursy w social mediach
Najbardziej rozbudowaną część kampanii stanowią jednak działania w internecie, w postaci licznych konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Koncepcja zakłada zamieszczanie postów na Facebooku oraz ich promowanie w postaci reklam dla użytkowników Facebooka oraz Instagrama. Zadania konkursowe polegają na ściągnięciu aplikacji „Ser Rycki Edam” i wykonaniu, w oparciu o jej funkcjonalności określonych zadań. Uczestnicy konkursów mogą wygrać atrakcyjne gadżety - między innymi wydawnictwo z przepisami kulinarnymi z Ryckim Edamem w roli głównej. W konkursach zostanie nagrodzonych aż 500 uczestników.
Aplikacja „Ser Rycki Edam” pomaga dbać o środowisko
Spółdzielnia Mleczarska Ryki swoimi działaniami zachęca konsumentów do dbania o środowisko. Z tego powodu w ramach kampanii przygotowała aplikację mobilną, którą można pobrać ze strony www.ryckiedam.eu. Za jej pomocą można sprawdzić aktualną jakość powietrza, znaleźć wskazówki dotyczące segregacji śmieci, przygotować oryginalne serowe przepisy, dowiedzieć się mnóstwa ciekawostek i porad jak żyć aktywnie oraz zagrać w gry edukacyjne. Cała aplikacja jest bardzo przejrzysta i prosta w użytkowaniu. A co najważniejsze pomaga żyć w harmonii z naturą.
Źródło informacji: SM Ryki
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.03.2022, 09:22 |
Źródło informacji | SM Ryki |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Marma Texom POLSKA vs RESZTA ŚWIATA
Żużlowe wydarzenie roku już 7 czerwca (sobota) w Rzeszowie: mecz Marma Texom Polska vs Reszta Świata. Na Stadionie Miejskim Żużlowa Reprezentacja Polski stanie do walki z Resztą Świata.- 02.06.2025, 13:45
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Ticketmaster Poland Sp. z o.o.
-
Image
Każdy pacjent z otyłością ma prawo do kompleksowego leczenia - gdzie szukać pomocy?
Otyłość to nie tylko kwestia wyglądu, to złożona, przewlekła choroba, która - jak każda inna - wymaga dokładnej diagnozy, podjęcia kompleksowej terapii oraz współpracy z lekarzem i innymi specjalistami. Niestety, pomimo rosnącej świadomości społecznej, wielu dorosłych pacjentów wciąż nie wie, gdzie szukać pomocy. Brakuje spójnych informacji o tym, jak wygląda proces diagnostyczny i jakie są dostępne opcje terapeutyczne. To właśnie pierwszy krok - rozmowa z lekarzem - może pomóc choremu osiągnąć cele terapeutyczne, poprawiające jego jakość życia. Leczenie choroby otyłościowej powinno być prowadzone pod nadzorem odpowiednich specjalistów - lekarza, ale też np. dietetyka i psychologa - którzy będą regularnie monitorować postępy pacjenta i dostosowują terapię do jego indywidualnych potrzeb.- 30.05.2025, 15:41
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Novo Nordisk Pharma
-
Image
Valvoline™ Global Operations potwierdza oficjalne wsparcie dla mistrzostw świata FIFA World Cup 26™
• Firma Valvoline Global jest gotowa na swój debiut w świecie partnerstwa z organizatorami flagowego turnieju FIFA.
• Sponsoring ten odzwierciedla dynamiczną międzynarodową ekspansję pierwszej marki olejów silnikowych w Ameryce, która przygotowuje się na świętowanie160. rocznicy założenia firmy.
• Valvoline Global zwiększy zaangażowanie kibiców, zapraszając ich na różnorodne kreatywne i obfitujące we wspaniałe doświadczenia aktywności w ramach swojej działalności handlowej w oczekiwaniu na to globalne wydarzenie.- 30.05.2025, 09:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ