Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Rycki Edam ze znakiem „Jakość Tradycja”
Od 14 marca br. trwa trzecia cześć kampanii promocyjnej sera Rycki Edam informującej o wyróżnieniu certyfikatem „Jakość Tradycja”.
Komunikowany w kampanii niepowtarzalny smak i najwyższą jakość Rycki Edam zawdzięcza tradycyjnej recepturze, która powstawała przez lata pod okiem wielu pokoleń mistrzów serowarstwa. W ramach prowadzonych działań, reklamy sera Rycki Edam można zobaczyć w TV – w postaci 15-sek. spotu w stacjach TVP1, TVP2 oraz stacjach z pakietu tematycznego TVP. Dodatkowo infografiki Ryckiego Edama będziemy mogli zobaczyć w prasie – „Newsweeku” oraz „Pani Domu”, a także w internecie.
Konkursy w social mediach
Najbardziej rozbudowaną część kampanii stanowią jednak działania w internecie, w postaci licznych konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Koncepcja zakłada zamieszczanie postów na Facebooku oraz ich promowanie w postaci reklam dla użytkowników Facebooka oraz Instagrama. Zadania konkursowe polegają na ściągnięciu aplikacji „Ser Rycki Edam” i wykonaniu, w oparciu o jej funkcjonalności określonych zadań. Uczestnicy konkursów mogą wygrać atrakcyjne gadżety - między innymi wydawnictwo z przepisami kulinarnymi z Ryckim Edamem w roli głównej. W konkursach zostanie nagrodzonych aż 500 uczestników.
Aplikacja „Ser Rycki Edam” pomaga dbać o środowisko
Spółdzielnia Mleczarska Ryki swoimi działaniami zachęca konsumentów do dbania o środowisko. Z tego powodu w ramach kampanii przygotowała aplikację mobilną, którą można pobrać ze strony www.ryckiedam.eu. Za jej pomocą można sprawdzić aktualną jakość powietrza, znaleźć wskazówki dotyczące segregacji śmieci, przygotować oryginalne serowe przepisy, dowiedzieć się mnóstwa ciekawostek i porad jak żyć aktywnie oraz zagrać w gry edukacyjne. Cała aplikacja jest bardzo przejrzysta i prosta w użytkowaniu. A co najważniejsze pomaga żyć w harmonii z naturą.
Źródło informacji: SM Ryki
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.03.2022, 09:22 |
Źródło informacji | SM Ryki |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Czy polska rodzina ma czas dla siebie? Nowe badanie pokazuje, że choć spędzamy czas razem - brakuje nam planu, dobrych nawyków rodzinnych i spokoju
Aż 71% Polaków deklaruje, że codziennie spędza czas z rodziną. Jednak za tą optymistyczną statystyką kryje się także obraz codziennego przeciążenia, stresu i braku wspólnych rodzinnych nawyków - wynika z badania społecznego realizowanego przez ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na zlecenie Intelligent Technologies S.A., twórcy aplikacji Im2be.- 23.06.2025, 15:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Intelligent Technologies S.A.
-
Image
Międzynarodowy salon branży sportowej „Globalna łączność - Współpraca międzybranżowa” odbył się w Hongkongu
- 23.06.2025, 10:48
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Image
ORLEN: po raz pierwszy Polak awansował do ścisłej czołówki w wodnej Formule 1 (F1H2O) PAP
Bolid F1H2O z silnikiem 500 KM rozpędza się na wodzie do 250 km/h, w dwie sekundy przyspiesza do setki, w sześć do 200 km/h, a w zakrętach generuje przeciążenia znane kosmonautom. Bartłomiej Marszałek, pierwszy Polak w historii najbardziej prestiżowego sportu motorowodnego, który w barwach ORLEN startuje od 2020 r., 12 czerwca na jeziorze Żarnowieckim demonstrował zarówno możliwości swojej >>łódki<<, jak i potencjał widowiskowego sportu.- 18.06.2025, 13:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ