Newsletter

YOFC podaje wyniki roczne za 2021 r.

01.04.2022, 08:57aktualizacja: 01.04.2022, 09:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wielkość działalności zagranicznej po raz pierwszy przekroczyła 30%. Zysk netto sięga 710 mln juanów, o 30% więcej w skali rok do roku.

WUHAN, Chiny, 1 kwietnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Yangtze Optical Fibre i Cable Joint Stock Limited Company (zwane dalej „YOFC” lub „spółką”) podało niedawno skonsolidowane wyniki za 2021 r. („Okres sprawozdawczy"). Przychód operacyjny osiągnął w okresie sprawozdawczym 9536 mln juanów, o 16,0% więcej niż w roku 2020. Zysk netto przypadający udziałowcom spółki macierzystej wyniósł 710 mln juanów, o 30,3% więcej w skali rok do roku.

W okresie sprawozdawczym YOFC kontynuowała optymalizację efektywności produkcji i strukturę kosztów, rozszerzając stosowanie scenariuszy dotyczących nowych produktów, skonsolidowała również rolę wiodącego podmiotu globalnego rynku kabli światłowodowych. Spółka odniosła sukces w dziedzinie innowacji technologicznych, osiągając pełną niezależność w całym łańcuchu wartości światłowodów i wzmocniła działalność badawczo-rozwojową w zakresie nowych rodzajów kabli światłowodowych, dzięki czemu stała się pierwszym na świecie dostawcą płaskich dyspersyjnych kabli światłowodowych stosowanych w sieciach 5G. Spółka jest również czołowym na świecie dostawcą wysokowydajnych kabli światłowodowych o ultraniskim współczynniku tłumienia i najwyższej klasy kabli wielożyłowych i niskomodowych. Kable te są powszechnie wykorzystywane do tworzenia wielkoskalowych centrów danych w kraju i za granicą.

Oprócz sukcesów odniesionych w głównym obszarze działalności YOFC przyspieszyła również tempo dywersyfikacji i dokonała przełomowych osiągnięć w wielu obszarach działalności. Spółka rozszerzyła również ofertę modułów/urządzeń opartych na rozwiązaniach światłowodowych, inżynierii sieci komunikacyjnych, okablowania centrów danych, a także aktywnych kabli światłowodowych stosowanych w elektronice użytkowej, osiągając przy tym nowy wzrost w obszarze modułów optycznych, półprzewodnikowych tworzyw kwarcowych oraz kabli służących do przesyłu danych w zastosowaniach podmorskich. Spółka zwiększyła również przewagę w obszarze modułów i urządzeń optycznych, zwiększyła liczbę projektów dotyczących centrów danych i rynku komunikacyjnego, i w okresie sprawozdawczym odnotowała w tym segmencie kolejny wzrost przychodów.

W 2021 YOFC wdrożyła plan dotyczący zróżnicowania oferty produktów i usług, która ma służyć zwiększeniu konkurencyjności na rynku międzynarodowym oraz zwiększenie zasięgu spółki na dotychczasowych i nowych rynkach. Plan biznesowy dotyczący zwiększenia zdolności produkcyjnych, który zaowocował szybkim wzrostem przychodów z działalności zagranicznej, oparto na badaniu zapotrzebowania na produkty i potencjalnej zyskowności przeprowadzonym na kilku rynkach docelowych, w tym w Azji Południowo-Wschodniej, Afryce i Ameryce Łacińskiej. W ciągu roku spółka zrealizowała pięć etapów nowego planu, w ramach którego przychody z działalności poza Chinami osiągnęły kwotę 310 mln juanów, o niespełna 46,8% więcej w skali rok do roku, i po raz pierwszy wyniosły ponad 30% przychodu rocznego. Dwa ważne projekty, które przyczyniły się do realizacji założeń, to budowa sieci komunikacyjnych na Filipinach i w Peru, gdzie - w obu przypadkach - zespoły odpowiedzialne za realizację projektu udowodniły zdolność do stawienia czoła wyzwaniom, jakie postawiła przed nimi pandemia COVID-19, i zrealizowały cele zgodnie z harmonogramem. Oba pomyślnie zakończone projekty zyskały uznanie lokalnych operatorów, co zaowocowało dalszymi projektami. W czerwcu 2021 r. spółka zamknęła transakcję nabycia YOFC Poliron Indústria e Comércio de Cabos Especiais Ltda. (Poliron) w Brazylii, której efektem było utworzenie pierwszego zakładu produkcyjnego w tym regionie. Ponadto w świetle bieżącego zapotrzebowania w Azji Południowo-Wschodniej, Afryce i Ameryce Łacińskiej, spółka zwiększyła zdolności do produkcji kabli światłowodowych i innych w Indonezji, a także produkcji kabli światłowodowych w Polsce.

W 2022 roku, charakteryzującym się nowymi możliwościami, ale i wyzwaniami, YOFC planuje skonsolidowanie czołowej pozycji na rynku światowym w obszarze głównej działalności poprzez ponowne zbilansowanie podaży i popytu w branży oraz dalszą realizację kluczowych inicjatyw strategicznych. Spółka planuje również kolejny etap globalizacji działalności dzięki rozszerzeniu zagranicznych zdolności produkcyjnych i oferty produktowej, a także wzmocnienia zdolności zespołów zagranicznych poprzez zatrudnienie lokalnych pracowników biegłych w językach ojczystych danego regionu, dzięki czemu potrzeby klientów będą mogły być zaspokajane w większym zakresie.

https://en.yofc.com/ 

Źródło: YOFC

KONTAKT:
Liangqi Xue
e-mail: qi@yofc.com 
tel. 8162308551

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.04.2022, 08:57
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ