Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 4 kwietnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Finałowe losowanie grup mistrzostw FIFA World Cup Qatar 2022™ odbyło się 1 kwietnia w Dosze z udziałem przedstawicieli władz rządowych Kataru, Hisense i wielu innych organizacji. Jako oficjalny międzynarodowy sponsor dwóch kolejnych mistrzostw świata FIFA, firma Hisense przedstawiła swój bardzo dobrze przyjęty telewizor L9G TriChroma Laser podczas tego wydarzenia i ogłosiła rozpoczęcie nadchodzącej globalnej kampanii marketingowej #PerfectMatch z okazji mistrzostw świata
Telewizor Hisense L9G Laser otrzymał wiele pochwał podczas imprezy
Członkowie zespołu zarządzającego FIFA i przedstawiciele wielu związków piłki nożnej odwiedzili stoisko Hisense podczas tego wydarzenia. Fatma Samoura, sekretarz generalna FIFA, była pod wielkim wrażeniem tego, jakie immersyjne doświadczenia przynosi korzystanie z telewizora L9G Laser. Znany trener piłkarski stwierdził, że telewizor Hisense Laser jest doskonały do oglądania meczy w domu. Jason Ou, prezes Hisense na region Bliskiego Wschodu i Afryki podkreślił, że telewizor Hisense L9G Laser zaprojektowano z myślą o komforcie dla oczu, czego dowodem jest otrzymany ostatnio certyfikat Low Blue Light (Hardware Solution) od TÜV Rheinland potwierdzający niską emisję światła niebieskiego.
„Doskonały domowy system rozrywki i dźwięk jakości kinowej pozwala konsumentom na totalne zanurzenie się w oglądanie meczów rozgrywanych w ramach mistrzostw świata w Katarze (FIFA World Cup Qatar 2022™). Z perspektywy strategii rozwoju produktów, Hisense nadal będzie promować przełomowe technologiczne rozwiązania stosowane w produktach w celu stworzenia wysokiej jakości produktów z segmentu premium. Produkty z segmentu premium Hisense staną się w przyszłości pierwszym wyborem konsumentów” - dodał Jasno Ou.
Oficjalne rozpoczęcie globalnej kampanii marketingowej #PerfectMatch z okazji nadchodzących mistrzostw świata
Podczas imprezy firma Hisense rozpoczęła międzynarodową kampanię marketingową z okazji mistrzostw świata, oznaczoną tagiem „Perfect Match” oznaczającym, że mistrzostwa świata będą doskonałą imprezą dla fanów piłki nożnej, i że produkty Hisense będą najlepszym wyborem, jeżeli chodzi o oglądanie meczy w domu. Jako niezawodna marka urządzeń domowych, Hisense przekazuje światu dobitną wiadomość za pośrednictwem platformy FIFA World Cup, z mocnym postanowieniem zaprezentowania każdego Doskonałego Meczu (ang. Perfect Match) globalnej publiczności. Hisense również stworzy doskonałe dopasowania dla konsumentów i kibiców poprzez cykl kampanii marketingowych w ramach całej podróży FIFA World Cup, w tym projekt realizowany w ramach działań na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu Dissapearing Football Pitches (Znikające Boiska) i Super Brand Week (Tydzień Super Marek), itp.
Zwiększone inwestycje firmy Hisense na Bliskim Wschodzie, umacniające jej pozycję na światowym rynku
Bliski Wschód jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków Hisense. Obecnie pierwszy globalny flagowy sklep Hisense otwarto na Bliskim Wschodzie, przy czym firma zdobyła ogromne uznanie dzięki niesamowitej technologii i jakości produktów. W przyszłości Hisense wykorzysta prawa wynikające ze sponsorowania mistrzostw świata w piłce nożnej w Katarze nieustannie przyspieszając rozwój strategicznej obecności na rynku Bliskiego Wschodu. W tym celu Hisense zwiększy inwestycje w tworzenie zaawansowanych technologicznie produktów klasy premium; w międzyczasie Hisense również zwiększy ogólne inwestycje w budowę zakładów produkcyjnych, pozwalających na integrację prac badawczo-rozwojowych, produkcji i sprzedaży. W dalszej perspektywie celem Hisense jest osiągnięcie globalizacji i zwiększenie konkurencyjności na rynku międzynarodowym poprzez osiągniecie sukcesu na rynku Bliskiego Wschodu i marketing sportowy, w celu zajęcia pozycji uznanej globalnej marki technologicznej.
Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1779322/Hisense.jpg
Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1779323/Hisense_2.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1779324/Hisense3.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.04.2022, 08:34 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |