Newsletter

Zdrowie i styl życia

Telewizor Hisense L9G Laser debiutuje podczas ceremonii losowania grup mistrzostw świata w piłce nożnej, wraz z ogłoszeniem oficjalnego rozpoczęcia globalnej kampanii marketingowej #PerfectMatch

05.04.2022, 08:34aktualizacja: 05.04.2022, 08:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 4 kwietnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Finałowe losowanie grup mistrzostw FIFA World Cup Qatar 2022™ odbyło się 1 kwietnia w Dosze z udziałem przedstawicieli władz rządowych Kataru, Hisense i wielu innych organizacji. Jako oficjalny międzynarodowy sponsor dwóch kolejnych mistrzostw świata FIFA, firma Hisense przedstawiła swój bardzo dobrze przyjęty telewizor L9G TriChroma Laser podczas tego wydarzenia i ogłosiła rozpoczęcie nadchodzącej globalnej kampanii marketingowej #PerfectMatch z okazji mistrzostw świata

Telewizor Hisense L9G Laser otrzymał wiele pochwał podczas imprezy

Członkowie zespołu zarządzającego FIFA i przedstawiciele wielu związków piłki nożnej odwiedzili stoisko Hisense podczas tego wydarzenia. Fatma Samoura, sekretarz generalna FIFA, była pod wielkim wrażeniem tego, jakie immersyjne doświadczenia przynosi korzystanie z telewizora L9G Laser. Znany trener piłkarski stwierdził, że telewizor Hisense Laser jest doskonały do oglądania meczy w domu. Jason Ou, prezes Hisense na region Bliskiego Wschodu i Afryki podkreślił, że telewizor Hisense L9G Laser zaprojektowano z myślą o komforcie dla oczu, czego dowodem jest otrzymany ostatnio certyfikat Low Blue Light (Hardware Solution) od TÜV Rheinland potwierdzający niską emisję światła niebieskiego.

„Doskonały domowy system rozrywki i dźwięk jakości kinowej pozwala konsumentom na totalne zanurzenie się w oglądanie meczów rozgrywanych w ramach mistrzostw świata w Katarze (FIFA World Cup Qatar 2022™). Z perspektywy strategii rozwoju produktów, Hisense nadal będzie promować przełomowe technologiczne rozwiązania stosowane w produktach w celu stworzenia wysokiej jakości produktów z segmentu premium. Produkty z segmentu premium Hisense staną się w przyszłości pierwszym wyborem konsumentów” - dodał Jasno Ou.

Oficjalne rozpoczęcie globalnej kampanii marketingowej #PerfectMatch z okazji nadchodzących mistrzostw świata

Podczas imprezy firma Hisense rozpoczęła międzynarodową kampanię marketingową z okazji mistrzostw świata, oznaczoną tagiem „Perfect Match” oznaczającym, że mistrzostwa świata będą doskonałą imprezą dla fanów piłki nożnej, i że produkty Hisense będą najlepszym wyborem, jeżeli chodzi o oglądanie meczy w domu. Jako niezawodna marka urządzeń domowych, Hisense przekazuje światu dobitną wiadomość za pośrednictwem platformy FIFA World Cup, z mocnym postanowieniem zaprezentowania każdego Doskonałego Meczu (ang. Perfect Match) globalnej publiczności. Hisense również stworzy doskonałe dopasowania dla konsumentów i kibiców poprzez cykl kampanii marketingowych w ramach całej podróży FIFA World Cup, w tym projekt realizowany w ramach działań na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu Dissapearing Football Pitches (Znikające Boiska) i Super Brand Week (Tydzień Super Marek), itp.

Zwiększone inwestycje firmy Hisense na Bliskim Wschodzie, umacniające jej pozycję na światowym rynku

Bliski Wschód jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków Hisense. Obecnie pierwszy globalny flagowy sklep Hisense otwarto na Bliskim Wschodzie, przy czym firma zdobyła ogromne uznanie dzięki niesamowitej technologii i jakości produktów. W przyszłości Hisense wykorzysta prawa wynikające ze sponsorowania mistrzostw świata w piłce nożnej w Katarze nieustannie przyspieszając rozwój strategicznej obecności na rynku Bliskiego Wschodu. W tym celu Hisense zwiększy inwestycje w tworzenie zaawansowanych technologicznie produktów klasy premium; w międzyczasie Hisense również zwiększy ogólne inwestycje w budowę zakładów produkcyjnych, pozwalających na integrację prac badawczo-rozwojowych, produkcji i sprzedaży. W dalszej perspektywie celem Hisense jest osiągnięcie globalizacji i zwiększenie konkurencyjności na rynku międzynarodowym poprzez osiągniecie sukcesu na rynku Bliskiego Wschodu i marketing sportowy, w celu zajęcia pozycji uznanej globalnej marki technologicznej.

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1779322/Hisense.jpg

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1779323/Hisense_2.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1779324/Hisense3.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.04.2022, 08:34
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii