Pobierz materiał i Publikuj za darmo

⅔ Polaków przyjmuje suplementy diety
Według raportu „Polacy a suplementy diety. Zwyczaje suplementacyjne” opracowanego w 2021 przez markę Osavi ⅔ dorosłych Polaków zażywa suplementy diety. Najczęściej są to preparaty witaminowe. Korzystanie z nich zadeklarowało aż 81% badanych. W drugiej kolejności Polacy sięgają po środki poprawiające wygląd skóry, włosów i paznokci. Popularność tego typu produktów wzrosła znacząco w czasie pandemii, gdy wielu z nas poszukiwało preparatów podnoszących odporność. Da się to zaobserwować szczególnie wśród osób uprawiających sport i dbających o swój wygląd zewnętrzny.
„W ostatnich latach znacząco wzrosła wśród Polek świadomość dotycząca profilaktyki zdrowotnej. Przykładamy coraz większą uwagę do równowagi psychicznej i aktywności fizycznej. Staramy się, aby nasz sen był odpowiednio długi i jakościowy. Jednocześnie towarzyszy nam szybkie tempo życia, aktywność i stres. Często pomimo właściwej diety nasze organizmy nie są w stanie same wytworzyć ilości witamin i składników pozwalających czuć się dobrze i poprawiających walory estetyczne skóry czy włosów. Pracując nad produktami PillBerry, chcieliśmy je zaadresować do świadomych i aktywnych kobiet" – mówi Justyna Hurkała, Co-founder PillBerry.
Kolagen z dziko żyjących dorszy
Flagowy produkt PillBerry – Time Machine, nawilżający skórę, zwiększający jej elastyczność i likwidujący zmarszczki – wyróżnia kolagen Seagarden. Pochodzi ze skóry dziko żyjących dorszy, w najczystszych wodach Europy – w obszarze północnego Atlantyku. Jest pozyskiwany w naturalnym procesie produkcji zgodnym z prawem unijnym.
"Wiele kolagenów, które są dzisiaj dostępne na rynku, to najczęściej niskiej jakości żelatyna z ryb hodowlanych różnych gatunków. Bywa też tak, że są to po prostu odpady przemysłowe. Time Machine to certyfikowany, w 100% naturalny i czysty hydrolizowany kolagen Seagarden o łagodnym smaku i zapachu. Dzięki granulacji w procesie suszenia doskonale się rozpuszcza i nie ma zapachu ryby. Co ważne, wspomniane dorsze są poławiane zgodnie z zasadami zrównoważonego rybołówstwa, a wszystkie nasze produkty przeszły badania potwierdzające brak GMO, konserwantów i sztucznych barwników. PillBerry idzie w parze z ekologią i zrównoważonym rozwojem" – dodaje Hurkała.
Ekologiczne i przebadane składniki
W skład nowej linii marki PillBerry wchodzą także cztery inne produkty na najczęściej deklarowane przez kobiety problemy. „Best Friends Forever" przeciwdziała wypadaniu włosów, wzmacnia strukturę włosa i wydobywa z niego blask. Jego głównym składnikiem jest keratyna z jasnej owczej wełny.
„I’m losing it" wspiera odchudzanie, pomagając kontrolować wagę ciała. Zmniejsza uczucie ciężkości nóg i obrzęków stóp, kostek oraz łydek. Bazuje na egzotycznej, pochodzącej z Indonezji roślinie Garcinia cambogia, znanej w Polsce jako tamaryndowiec malabarski oraz ekstrakcie z korzenia pokrzywy indyjskiej.
„Loading" to kompleks 8 naturalnych substancji, na czele z melatoniną i witaminą B6, które wspierają zdrowy sen i koncentrację. „I’m Professional" to unikalna kompozycja 9 aktywnych składników, które poprawiają fizjologiczne funkcje mózgu, czyli idealny zamiennik kawy, który nie zawiera kofeiny i nie powoduje uczucia przyzwyczajenia. W jego produkcji wykorzystuje się między innymi KSM-66, określaną jako najlepsza Ashwagandha na świecie.
Składniki wszystkich pięciu produktów z linii PillBerry pochodzą od certyfikowanych dostawców. Wyprodukowano je w sposób zrównoważony, bez konserwantów, barwników czy sztucznych dodatków.
Produkty z linii PillBerry można kupić na stronie marki – pillberry.com. Wkrótce będą też dystrybuowane w placówkach medycyny estetycznej i beauty.
Źródło informacji: Praise Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.04.2022, 15:44 |
Źródło informacji | Praise Group |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Od PRL-owskiej zapiekanki po Instagram Reels. Jak pieczarka stała się kulinarną ikoną
Jeszcze dekadę temu pieczarka kojarzyła się głównie z dodatkiem do pizzy, nadzieniem do krokieta lub obowiązkowym składnikiem sosu do schabowego. Dziś wraca z rozmachem. Znajdujemy ją w daniach wegańskich, streetfoodowych wrapach i eleganckich przystawkach. Jest na talerzach, na stories i w feedach kulinarnych influencerów.- 16.09.2025, 09:44
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: HOPSCOTCH
-
Image
Konferencja prasowa SGH PAP
Termin: 12.09.2025, godz. 09:30- 12.09.2025, 14:28
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: SGH
-
Image
Glejaki najczęściej występującymi i najbardziej agresywnymi nowotworami mózgu w Polsce. Nowy raport Krajowego Rejestru Nowotworów
Każdego roku 322 tyś. osób na świecie słyszy diagnozę nowotwór mózgu, w Polsce choroba dotyka nawet 2375 osób rocznie, z czego najczęściej rozpoznawalnym typem morfologicznym są glejaki (75% co daje 1783 pacjentów rocznie). Wskaźnik 5-letniego przeżycia pacjentów z glejakami w Polsce w latach 2010-2024 wynosił 28,2%, co jest jednym z niższych wyników w Europie. Zachorowalność na nowotwory mózgu rośnie po 30. roku życia osiągając maksimum w ósmej dekadzie życia i to mężczyźni chorują częściej niż kobiety. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu pt. „Nowotwory złośliwe mózgu - analiza epidemiologiczna” opublikowanego z początkiem września 2025 przez Krajowy Rejestr Nowotworów, działający przy Narodowym Instytucie Onkologii - Państwowym Instytucie Badawczym.- 11.09.2025, 12:53
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Rejestr Nowotworów
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ