Pobierz materiał i Publikuj za darmo
⅔ Polaków przyjmuje suplementy diety
Według raportu „Polacy a suplementy diety. Zwyczaje suplementacyjne” opracowanego w 2021 przez markę Osavi ⅔ dorosłych Polaków zażywa suplementy diety. Najczęściej są to preparaty witaminowe. Korzystanie z nich zadeklarowało aż 81% badanych. W drugiej kolejności Polacy sięgają po środki poprawiające wygląd skóry, włosów i paznokci. Popularność tego typu produktów wzrosła znacząco w czasie pandemii, gdy wielu z nas poszukiwało preparatów podnoszących odporność. Da się to zaobserwować szczególnie wśród osób uprawiających sport i dbających o swój wygląd zewnętrzny.
„W ostatnich latach znacząco wzrosła wśród Polek świadomość dotycząca profilaktyki zdrowotnej. Przykładamy coraz większą uwagę do równowagi psychicznej i aktywności fizycznej. Staramy się, aby nasz sen był odpowiednio długi i jakościowy. Jednocześnie towarzyszy nam szybkie tempo życia, aktywność i stres. Często pomimo właściwej diety nasze organizmy nie są w stanie same wytworzyć ilości witamin i składników pozwalających czuć się dobrze i poprawiających walory estetyczne skóry czy włosów. Pracując nad produktami PillBerry, chcieliśmy je zaadresować do świadomych i aktywnych kobiet" – mówi Justyna Hurkała, Co-founder PillBerry.
Kolagen z dziko żyjących dorszy
Flagowy produkt PillBerry – Time Machine, nawilżający skórę, zwiększający jej elastyczność i likwidujący zmarszczki – wyróżnia kolagen Seagarden. Pochodzi ze skóry dziko żyjących dorszy, w najczystszych wodach Europy – w obszarze północnego Atlantyku. Jest pozyskiwany w naturalnym procesie produkcji zgodnym z prawem unijnym.
"Wiele kolagenów, które są dzisiaj dostępne na rynku, to najczęściej niskiej jakości żelatyna z ryb hodowlanych różnych gatunków. Bywa też tak, że są to po prostu odpady przemysłowe. Time Machine to certyfikowany, w 100% naturalny i czysty hydrolizowany kolagen Seagarden o łagodnym smaku i zapachu. Dzięki granulacji w procesie suszenia doskonale się rozpuszcza i nie ma zapachu ryby. Co ważne, wspomniane dorsze są poławiane zgodnie z zasadami zrównoważonego rybołówstwa, a wszystkie nasze produkty przeszły badania potwierdzające brak GMO, konserwantów i sztucznych barwników. PillBerry idzie w parze z ekologią i zrównoważonym rozwojem" – dodaje Hurkała.
Ekologiczne i przebadane składniki
W skład nowej linii marki PillBerry wchodzą także cztery inne produkty na najczęściej deklarowane przez kobiety problemy. „Best Friends Forever" przeciwdziała wypadaniu włosów, wzmacnia strukturę włosa i wydobywa z niego blask. Jego głównym składnikiem jest keratyna z jasnej owczej wełny.
„I’m losing it" wspiera odchudzanie, pomagając kontrolować wagę ciała. Zmniejsza uczucie ciężkości nóg i obrzęków stóp, kostek oraz łydek. Bazuje na egzotycznej, pochodzącej z Indonezji roślinie Garcinia cambogia, znanej w Polsce jako tamaryndowiec malabarski oraz ekstrakcie z korzenia pokrzywy indyjskiej.
„Loading" to kompleks 8 naturalnych substancji, na czele z melatoniną i witaminą B6, które wspierają zdrowy sen i koncentrację. „I’m Professional" to unikalna kompozycja 9 aktywnych składników, które poprawiają fizjologiczne funkcje mózgu, czyli idealny zamiennik kawy, który nie zawiera kofeiny i nie powoduje uczucia przyzwyczajenia. W jego produkcji wykorzystuje się między innymi KSM-66, określaną jako najlepsza Ashwagandha na świecie.
Składniki wszystkich pięciu produktów z linii PillBerry pochodzą od certyfikowanych dostawców. Wyprodukowano je w sposób zrównoważony, bez konserwantów, barwników czy sztucznych dodatków.
Produkty z linii PillBerry można kupić na stronie marki – pillberry.com. Wkrótce będą też dystrybuowane w placówkach medycyny estetycznej i beauty.
Źródło informacji: Praise Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.04.2022, 15:44 |
Źródło informacji | Praise Group |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Technologia w służbie zdrowia: dlaczego dane ze smartwatchy warto pokazać lekarzowi?
Z urządzeń ubieralnych, czyli inteligentnych zegarków i opasek, korzysta ponad 1/3 Polaków - wynika z badania Huawei CBG Polska [1]. Sprzęty te pozwalają na monitorowanie aktywności fizycznej, a także kluczowych parametrów zdrowotnych, takich jak tętno i saturacja krwi, a nawet EKG czy ciśnienie tętnicze. Dane te mogą dostarczać cennych informacji zarówno posiadaczowi zegarka, jak i lekarzowi, wspierając diagnostykę. W praktyce zaledwie 25% użytkowników pokazała doktorowi zebrane w ten sposób wyniki. Dlaczego tak się dzieje? I czy warto promować wykorzystywanie danych odpacjenckich w polskiej służbie zdrowia?- 30.12.2024, 13:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Huawei
-
Nowe wytyczne Stowarzyszenia Chirurgów Okulistów Polskich: pacjent może zweryfikować personel i sprzęt PAP
„Ogłoszone 9 grudnia nowe wytyczne Stowarzyszenia Chirurgów Okulistów Polskich (SCOP) to ważne i przydatne narzędzie dla pacjentów poszukujących możliwości korekty wady wzroku” – komentuje Agnieszka Szpara, prezes zarządu sieci klinik Optegra.- 30.12.2024, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom