Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 15 kwietnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa marka artykułów gospodarstwa domowego i elektroniki konsumenckiej oraz Paris Saint-Germain rozpoczynają drugi rok współpracy i łączą siły prezentując dzisiaj swoją drugą wspólną reklamę.
Patrząc wstecz na rok 2021 Hisense przedstawia imponującą reklamę z udziałem takich gwiazd futbolu, jak Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera i Presnel Kimpembe, prezentujących doskonałą jakość produktów Hisense. Pierwsza wspólna reklama spotkała się z dużym zainteresowaniem i uznaniem zarówno w Internecie, jak i poza nim.
Dziś Hisense publikuje drugą reklamę przygotowaną wspólnie z Paris Saint-Germain. W reklamie Hisense znów występują Ángel Di María i Presnel Kimpembe, do których po raz pierwszy dołączają Leo Messi, Marquinhos i Idrissa Gueye. Materiał pokazuje szereg urządzeń Hisense w komfortowym otoczeniu domowym i podkreśla doskonałą technologię produktów Hisense przez pryzmat życia codziennego piłkarza. Nieprzerwana współpraca i wysoki poziom zaangażowania każdego z piłkarzy pokazuje wsparcie i uznanie, jakie Hisense otrzymuje od Paris Saint-Germain, odzwierciedlając fakt, że marka Hisense jest powszechnie doceniana i wybierana na całym świecie.
Hisense staje się „Doskonałym Partnerem" dzięki wyśmienitej technologii i wysokiej jakości produktom.
Temat reklamy to idea Doskonałego Partnera, która podkreśla pielęgnowane przez lata znakomite relacje pomiędzy Hisense i Paris Saint-Germain; reklama pokazuje także, że Hisense dąży do stania się Doskonałym Partnerem w życiu fanów futbolu i konsumentów dzięki niezrównanym produktom i technologiom. W reklamie występuje pięć gwiazd Paris Saint-Germain, które mieszkają w tym samym budynku i wchodzą ze sobą w codzienne interakcje, korzystając z produktów Hisense.
Przez lata Hisense nieprzerwanie rozwijała technologie cyfrowe dzięki innowacjom, które zapewniają konsumentom perfekcyjną jakość obrazu telewizyjnego. Gracze korzystają w reklamie z telewizorów Hisense z technologią Sports Mode. Jest to wyjątkowa funkcja, która poprawia płynność wyświetlania podczas szybkich meczów, zapewniając najlepsze i niezwykle wciągające wrażenia z oglądania spotkań.
Hisense nieprzerwanie chce zapewniać fanom piłki nożnej i konsumentom angażujące wszystkie zmysły i realistyczne wrażenia z oglądania meczów dzięki wyjątkowej technologii i perfekcyjnej jakości obrazu. To właśnie dzięki doskonałości technologicznej i najwyższej jakości telewizory Hisense ze średniej i wysokiej półki (A7/U6/U7/U8) spotykają się z pochlebnymi opiniami ze strony wielu mediów i konsumentów. W 2021 r. globalne przychody ze sprzedaży telewizorów ze średniej i wysokiej półki Hisense wzrosły o ponad 99% rok do roku, co w pełni odzwierciedla świetną reputację telewizorów tej marki i uznanie, jakim cieszą się one na całym świecie.
Jednocześnie, jako partner długoterminowy Paris Saint-Germain, Hisense zyskuje szacunek konsumentów z całego świata dzięki silnemu wsparciu wydarzeń sportowych i wyjątkowych produktów technologicznych, zarówno w kontekście swoich produktów, jak i reputacji marki. Po rozpoczęciu sponsorowania klubu Paris Saint-Germain i szeregu międzynarodowych wydarzeń sportowych w 2021 r. Hisense zwiększył przychody ze sprzedaży zagranicznej o 43%, a świadomość marki za granicą wzrosła o 5 pp.
W przyszłości Hisense będzie nadal stawiał na marketing sportowy, zacieśniając relacje z klientami, a poprzez niezrównane technologie i produkty zamierza budować markę znaną i cenioną na całym świecie.
Klip wideo - https://www.youtube.com/watch?v=tzdYDct4oWk
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1796399/Hisense_x_Paris_Saint_Germain_Players.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1796400/Hisense_x_Paris_Saint_Germain_Players.jpg
Źródło: Hisense
KONTAKT:
Hisense PR Team
e-mail: HisenseGlobal@ogilvy.com
tel. +86-18796886395; Dongxian Chen
e-mail: caroline.chen@ogilvy.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.04.2022, 08:40 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |