Newsletter

Hisense zagląda do domów piłkarzy Paris Saint-Germain, rozpoczynając drugi rok partnerstwa z klubem

15.04.2022, 08:40aktualizacja: 15.04.2022, 08:45

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Hisense
Hisense

QINGDAO, Chiny, 15 kwietnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa marka artykułów gospodarstwa domowego i elektroniki konsumenckiej oraz Paris Saint-Germain rozpoczynają drugi rok współpracy i łączą siły prezentując dzisiaj swoją drugą wspólną reklamę.

Patrząc wstecz na rok 2021 Hisense przedstawia imponującą reklamę z udziałem takich gwiazd futbolu, jak Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera i Presnel Kimpembe, prezentujących doskonałą jakość produktów Hisense. Pierwsza wspólna reklama spotkała się z dużym zainteresowaniem i uznaniem zarówno w Internecie, jak i poza nim.

Dziś Hisense publikuje drugą reklamę przygotowaną wspólnie z Paris Saint-Germain. W reklamie Hisense znów występują Ángel Di María i Presnel Kimpembe, do których po raz pierwszy dołączają Leo Messi, Marquinhos i Idrissa Gueye. Materiał pokazuje szereg urządzeń Hisense w komfortowym otoczeniu domowym i podkreśla doskonałą technologię produktów Hisense przez pryzmat życia codziennego piłkarza. Nieprzerwana współpraca i wysoki poziom zaangażowania każdego z piłkarzy pokazuje wsparcie i uznanie, jakie Hisense otrzymuje od Paris Saint-Germain, odzwierciedlając fakt, że marka Hisense jest powszechnie doceniana i wybierana na całym świecie.

Hisense staje się „Doskonałym Partnerem" dzięki wyśmienitej technologii i wysokiej jakości produktom.

Temat reklamy to idea Doskonałego Partnera, która podkreśla pielęgnowane przez lata znakomite relacje pomiędzy Hisense i Paris Saint-Germain; reklama pokazuje także, że Hisense dąży do stania się Doskonałym Partnerem w życiu fanów futbolu i konsumentów dzięki niezrównanym produktom i technologiom. W reklamie występuje pięć gwiazd Paris Saint-Germain, które mieszkają w tym samym budynku i wchodzą ze sobą w codzienne interakcje, korzystając z produktów Hisense.

Przez lata Hisense nieprzerwanie rozwijała technologie cyfrowe dzięki innowacjom, które zapewniają konsumentom perfekcyjną jakość obrazu telewizyjnego. Gracze korzystają w reklamie z telewizorów Hisense z technologią Sports Mode. Jest to wyjątkowa funkcja, która poprawia płynność wyświetlania podczas szybkich meczów, zapewniając najlepsze i niezwykle wciągające wrażenia z oglądania spotkań.

Hisense nieprzerwanie chce zapewniać fanom piłki nożnej i konsumentom angażujące wszystkie zmysły i realistyczne wrażenia z oglądania meczów dzięki wyjątkowej technologii i perfekcyjnej jakości obrazu. To właśnie dzięki doskonałości technologicznej i najwyższej jakości telewizory Hisense ze średniej i wysokiej półki (A7/U6/U7/U8) spotykają się z pochlebnymi opiniami ze strony wielu mediów i konsumentów. W 2021 r. globalne przychody ze sprzedaży telewizorów ze średniej i wysokiej półki Hisense wzrosły o ponad 99% rok do roku, co w pełni odzwierciedla świetną reputację telewizorów tej marki i uznanie, jakim cieszą się one na całym świecie.

Jednocześnie, jako partner długoterminowy Paris Saint-Germain, Hisense zyskuje szacunek konsumentów z całego świata dzięki silnemu wsparciu wydarzeń sportowych i wyjątkowych produktów technologicznych, zarówno w kontekście swoich produktów, jak i reputacji marki. Po rozpoczęciu sponsorowania klubu Paris Saint-Germain i szeregu międzynarodowych wydarzeń sportowych w 2021 r. Hisense zwiększył przychody ze sprzedaży zagranicznej o 43%, a świadomość marki za granicą wzrosła o 5 pp.

W przyszłości Hisense będzie nadal stawiał na marketing sportowy, zacieśniając relacje z klientami, a poprzez niezrównane technologie i produkty zamierza budować markę znaną i cenioną na całym świecie.

Klip wideo - https://www.youtube.com/watch?v=tzdYDct4oWk 
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1796399/Hisense_x_Paris_Saint_Germain_Players.jpg 
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1796400/Hisense_x_Paris_Saint_Germain_Players.jpg 

Źródło: Hisense

KONTAKT:
Hisense PR Team
e-mail: HisenseGlobal@ogilvy.com
tel. +86-18796886395; Dongxian Chen
e-mail: caroline.chen@ogilvy.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.04.2022, 08:40
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ