Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny--(BUSINESS WIRE)-- Spółka Hisense, będąca czołowym światowym przedsiębiorstwem technologicznym, w 2020 r. została globalnym partnerem Paris Saint-Germain. Od tamtego czasu, korzystając na tym partnerstwie Hisense zdobyło spore uznanie i wsparcie konsumentów i zacieśniło więzy emocjonalne z fanami piłki nożnej na całym świecie. Jako przedsiębiorstwo odpowiedzialne społecznie, spółka Hisense poszła o krok dalej i zwiększyła swoje zaangażowanie we współpracę, przekazując wiele technologicznie zaawansowanych urządzeń na rzecz programów non-profit i zostając partnerem Funduszu Wieczystego Paris Saint-Germain.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20220423005007/en/
Hisense przekazał telewizory na wsparcie rozwoju młodzieży
Hisense przekazał telewizory na Fundusz Wieczysty Paris Saint-Germain. Telewizory zostały wykorzystane podczas wydarzenia Cantine Solidaire organizowanego przez Fundusz Wieczysty Paris Saint-Germain w marcu 2022 r., w ramach którego na Parc des Princes gościło 200 nastolatków. Wydarzenie dotyczyło zagadnień równości, sportu, kultury, świata cyfrowego, postawy obywatelskiej i muzyki, a młodzi uczestnicy zjedli wspólny obiad i uczestniczyli w aktywnościach sportowych i rekreacyjnych oraz w warsztatach pisania CV.
Tak o partnerstwie obu podmiotów mówi Sabrina Delannoy, wicedyrektor Funduszu Wieczystego Paris Saint-Germain - „Jesteśmy zachwyceni faktem, że partnerzy klubu są zainteresowani naszymi projektami i angażują się we wspieranie nas. Widać, że członkowie rodziny Paris Saint-Germain wyznają wspólne wartości. Hisense to wzór do naśladowania, a my liczymy na dłuższą współpracę”.
Hisense realizuje cele społecznej odpowiedzialności biznesu dążąc do tworzenia lepszego i bardziej zrównoważonego świata.
Wiceprezes Hisense France Cédric Audebert powiedział - „Jako partner klubu jesteśmy żywo zainteresowani inicjatywami społecznymi Funduszu Wieczystego Paris Saint-Germain. Sport to sposób dzielenia się i wyrażania solidarności z innymi, a te dwie wartości są dla nas absolutnie kluczowe. Naszym celem jest udzielanie niezachwianego wsparcia Funduszowi Wieczystemu Paris Saint-Germain i zachęcamy wszystkie firmy, by robiły to samo”.
Hisense angażuje się w działalność charytatywną i wspierającą zrównoważony rozwój na całym świecie. Spółka przekazała dużą ilość zaawansowanych technologicznie urządzeń gospodarstwa domowego wyłącznie do użytku w programach Funduszu Wieczystego Paris Saint-Germain. W ramach tej darowizny, Hisense przekazał telewizory na „PSG HOLIDAYS”, dostarczył lepsze urządzenia na szkolenia dla dzieci, zapewnił duży wyświetlacz dla programu „Red & Blue School”, długoterminowe wsparcie i lepsze środowisko do nauki po szkole.
Hisense jest spółką zorientowaną na ludzi, aktywnie wspierającą organizacje charytatywne, skupiającą się na odpowiedzialności społecznej i dążącą do tego, by wnosić wciąż nowy wkład w zrównoważony rozwój świata.
Wersja źródłowa dostępna na portalu businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220423005007/en/
Źródło: Hisense
KONTAKT:
Caroline Chen
Zespół PR Hisense
e-mail: hisenseglobal@ogilvy.com
tel: +8613922322347
Źródło informacja: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 25.04.2022, 10:33 |
| Źródło informacji | Business Wire |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Wdrażanie założeń ESG ważnym elementem Strategii Rozwoju Grupy Enea PAP
Enea zaprezentowała Strategię Zrównoważonego Rozwoju GK Enea do 2035 roku. Strategia wyznacza kierunki transformacji środowiskowej, społecznej i zarządczej, wpisując się w strategię biznesową Grupy. „Strategia ESG mówi, jak chcemy się transformować. Mówi też o naszej uwadze skierowanej zarówno na pracowników, jaki i klientów oraz naszych kontrahentów” - powiedziała Dalida Gepfert, wiceprezes Enei ds. korporacyjnych.- 26.11.2025, 08:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Pierwszy SUV Chery z możliwością modyfikacji debiutuje w Indonezji, oferując nowe rozwiązania mobilności dla rodzin
- 26.11.2025, 08:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Monopol państwa w sektorze gier losowych sprawia, że zyski z hazardu wracają do społeczeństwa
Totalizator Sportowy w 2024 r. odprowadził do Skarbu Państwa 5 mld zł z tytułu podatków i opłat. „Z każdej złotówki, którą Polacy przeznaczą na gry liczbowe 19 groszy jest przeznaczonych na fundusze celowe, które wspierają sport, kulturę” - mówił Mariusz Rzeczkowski, dyrektor Departamentu Strategii, Innowacji i Współpracy Międzynarodowej w Totalizatorze Sportowym.- 25.11.2025, 13:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ