Newsletter

Digital Technology Poland zaprezentuje swoje pomysły na transformację cyfrową podczas Hannover Messe 2022

25.04.2022, 14:56aktualizacja: 25.04.2022, 15:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. DTP sp. z o.o. (1)
Fot. DTP sp. z o.o. (1)
Digital Technology Poland (DTP) już od wielu lat stawia Hannover Messe na pierwszym miejscu w kalendarzu eventów i targów. To najważniejsze na świecie wydarzenie poświęcone technologii przemysłowej jest zawsze okazją do zaprezentowania innowacyjnych rozwiązań. Nie inaczej będzie na tegorocznej edycji targów w Hanowerze, gdzie DTP wystąpi na stoisku firmy Rittal i pokaże produkty wspierające transformację cyfrową i Przemysł 4.0.

W 2021 roku Digital Technology Poland dołączyła do rodziny Friedhelm Loh Group. Wieloletnia praca w dziedzinie cyfryzacji i innowacyjnego software i hardware zostały docenione przez światowego giganta. DTP od wielu lat współpracuje ze spółkami FLG, w tym z największymi - Rittal oraz Eplan. Owocne partnerstwo, rozpoczęte w 2015, w tym strategiczne od 2019, od końca 2021 roku kontynuowane jest już w ramach jednej grupy.

„Witamy nowego członka w naszej rodzinie - mówi prof. Friedhelm Loh, właściciel i prezes zarządu Friedhelm Loh Group: - W ciągu sześciu lat współpracy DTP udowodniło kompetencje, szybkość i pomysłowość, które pasują do naszej grupy”.

„DTP rozwinęło się dynamicznie dzięki doświadczonym inżynierom i młodym absolwentom. Cieszymy się na dalsze napędzanie cyfryzacji przemysłu w aliansie silnej, międzynarodowej grupy” - mówi prof. Janusz Szajna, CEO i założyciel Digital Technology Poland.

DTP została założona w Zielonej Górze, w 2013 roku jako firma badawczo-rozwojowa i dostawca usług inżynieryjnych i ugruntowała swoją pozycję jako specjalista w tej dziedzinie. Polscy eksperci inżynieryjni projektują i wdrażają wszystkie fazy innowacji technologii cyfrowej dla oprogramowania i sprzętu, począwszy od pomysłu i doradztwa przez badania, rozwój i certyfikację, po wprowadzenie produktu na rynek oraz jego utrzymanie.

Tegoroczne targi Hannover Messe wracają w formule hybrydowej. Od 30 maja do 2 czerwca oczy całego technologicznego świata skierowane będą na nowości prezentowane w stolicy Dolnej Saksonii. Dla osób, które nie pojawią się osobiście na terenie Deutsche Messe, dostępna będzie wirtualna wystawa, pełna możliwości nawiązania współpracy, ciekawych wykładów i konferencji.

Digital Technology Poland po raz pierwszy zaprezentuje się oficjalnie jako członek Friedhelm Loh Group na wspólnym stoisku E06 na hali 11 wraz z firmami Rittal, Eplan i German Edge Cloud.

Tym razem DTP skupi się na zagadnieniu transformacji cyfrowej. Hannover Messe 2022 koncentruje się na cyfryzacji i zrównoważonym rozwoju, które są kluczem do rozwoju biznesu i przemysłu. W te zagadnienia idealnie wpisuje się oferta DTP, zakładająca rozwiązania wspierające biznes i produkcję na drodze cyfrowej transformacji. Jest to temat trudny i skomplikowany, który wymaga odpowiedniego przygotowania i wysokiej świadomości poziomu cyfryzacji organizacji. Dlatego też sprawdzony partner w digitalizacji jest nieodłącznym elementem gwarantującym należyte przygotowanie.

DTP to centrum badawczo-rozwojowe świadczące innowacyjne usługi w zakresie oprogramowania i sprzętu dla światowych liderów. Firma jest częścią Friedhelm Loh Group, która posiada blisko 100 filii na całym świecie. Misją DTP jest transformacja cyfrowa przedsiębiorstw. Działa w obszarze software i hardware, tworząc dedykowane rozwiązania dla firm z Przemysłu 4.0. Firma nieustannie podąża za światowymi trendami w dziedzinie technologii i innowacji, oferując produkty i usługi na najwyższym poziomie w obszarach sztucznej inteligencji, cloud systems, automatyki, robotyki, elektroniki i embedded.

Źródło informacji: DTP sp. z o.o.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 25.04.2022, 14:56
Źródło informacji DTP sp. z o.o.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ