Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MINNEAPOLIS – (BUSINESS WIRE) – CWT, firma zarządzająca podróżami służbowymi w modelu Business-to-Business-for-Employees (BTB4E), poinformowała, że odchodzi z niej Michelle McKinney Frymire. Wskutek wdrożonych czynności w ramach procedury długoterminowego planowania następców zarząd na kolejnego dyrektora generalnego powołał Patricka Andersena, których dotychczas pełnił funkcję prezesa i dyrektora handlowego. Andersen formalnie obejmie stanowisko w dniu 1 maja 2022 r. Będzie on też zasiadał w zarządzie spółki.
„Możliwość przewodzenia CWT w tak kluczowej fazie rozwoju firmy to zaszczyt – powiedział McKinney Frymire. - Udało nam się wiele osiągnąć mimo nadzwyczajnych okoliczności, dlatego też dziękuję naszemu międzynarodowemu zespołowi i klientom za zaufanie i owocną współpracę. Dzięku uzyskaniu silnej podbudowy finansowej, CWT może teraz przyspieszyć realizację planów rozwojowych, z przyjemnością więc przekazuję pałeczkę pierwszeństwa Patrickowi”.
„Cieszymy się bardzo, że Patrick będzie kolejnym dyrektorem generalnym CWT, przemawiają za nim bowiem bogaty dorobek na stanowisku dyrektora handlowego oraz 13-letnie doświadczenie na międzynarodowych stanowiskach przywódczych w CWT. Patricka łączą silne relacje z naszymi klientami i interesariuszami, a ponadto dowiódł on, że doskonale radzi sobie jako lider przy nadzorowaniu realizacji strategicznych priorytetów, rozbudowy RoomIt oraz projekcie uruchomienia przełomowej platformy technologicznej myCWT China – powiedział Jim Abrahamson, prezes zarządu CWT. - W imieniu zarządu i naszych kolegów z oddziałów firmy na całym świecie chciałbym podziękować Michelle za istotny wkład w rozwój firmy, jaki był jej udziałem od czasu przyjścia do CWT w 2019 r.”
„Jestem zachwycony i zaszczycony możliwością przewodzenia CWT na kolejnym etapie jej rozwoju – powiedział Patrick Andersen. - W kontekście rosnącego popytu na podróże służbowe CWT jest przygotowana do kolejnych inwestycji, budowania pozycji przywódczej w branży oraz nawiązywania międzynarodowej współpracy. Co istotne, zamierzam dbać o to, by firma dalej trzymała się swoich kluczowych wartości, i cieszę się, że wspólnie z zarządem i zespołem CWT będziemy mogli pracować nad udoskonalaniem naszej technologii i usług związanych z podróżami służbowymi i wydarzeniami dla klientów na całym świecie”.
Przed objęciem stanowiska prezesa i dyrektora handlowego Patrick Andersen był dyrektorem ds. strategii, a jeszcze wcześniej prezesem firmy w regionie Ameryk. Przed przejściem do spółki w 2008 r. Andersen pracował na stanowiskach zarządczych i nadzorczych w kilku kluczowych dla branży inicjatywach, w tym przy uruchomieniu myCWT China, rozbudowie RoomIT przez CWT oraz przy realizacji długoterminowych umów partnerskich z GDS Technology. Posiada ponad 30-letnie doświadczenie w branży podróżniczo-logistycznej. W okresie tym piastował międzynarodowe stanowiska zarządcze w Deutsche Post Worldwide i DHL. Andersen zasiada również w zarządzie Global Minnesota oraz MNSNAP jako członek nieposiadający uprawnień wykonawczych, a także w radzie nadzorująca Carlson School of Management. Studiował zarządzanie w London Business School.
CWT
CWT to platforma zarządzania podróżami służbowymi w modelu Business-to-Business-for-Employees (B2B4E), która ułatwia firmom i organom administracji państwowej utrzymywanie kontaktów z kadrami. W każdym miejscu, o każdej porze, każdym sposobem – na 6 kontynentach – firma dostarcza klientom i ich pracownikom innowacyjne technologie oraz możliwości wydajnego i bezpiecznego podróżowania.
Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220424005089/en/
Źródło: Źródło: CWT
KONTAKT:
Julian Walker
e-mail: CorePr@mycwt.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.04.2022, 16:35 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE