Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Grupa ORLEN, z racji swojego potencjału i znaczenia dla gospodarki kraju i całego regionu, była jedną z najważniejszych firm obecnych na Impact’22 - kongresie, który przyciągnął do Poznania tysiące ekspertów, przedsiębiorców, naukowców i przedstawicieli administracji publicznej.
„PKN ORLEN jest liderem wśród sponsorów sportu, kultury i projektów społecznych. 56 proc. ankietowanych spontanicznie wskazuje koncern jako firmę najczęściej angażującą się w działalność sponsoringową w Polsce – i jest to wynik wyższy niż przed rokiem. Tym samym wyraźnie wyprzedzamy pozostałe analizowane marki, w tym drugą w zestawieniu aż o 37 punktów procentowych” – powiedział Adam Burak.
Tylko w 2021 roku Grupa ORLEN w Polsce i zagranicą wypracowała łączny ekwiwalent mediowy na poziomie ponad 1 mld zł. Jego zdaniem to najlepszy dowód, że sponsoring należy traktować nie tylko jako skuteczne narzędzie do wzmacniania rozpoznawalności marki, ale przede wszystkim jako długofalową inwestycję.
„Jesteśmy firmą globalną, dlatego wspieramy nie tylko polskich sportowców, ale również rozwój wielu dyscyplin poza granicami kraju. Przykładem jest nasza obecność w Formule 1 i współpraca z zespołem Alfa Romeo F1 Team ORLEN, wsparcie dla ligi koszykarskiej na Litwie czy też praca z niemieckimi piłkarzami ręcznymi” – zaznaczył Adam Burak.
Przedstawiciel koncernu dodał, że aż 7 na 10 Polaków, według badania pracowni ARC Rynek i Opinia, zadeklarowało, że dzięki zaangażowaniu koncernu w sponsoring sportu, wyżej ocenia markę ORLEN. Ponadto klienci, którzy kojarzą koncern ze sportem, znacznie chętniej odwiedzają stacje ORLEN i korzystają z ich usług.
„Towarzyszymy sportowcom na każdym etapie ich kariery i wspieramy ich nie tylko, gdy odnoszą zwycięstwa, ale również zmagają się z kryzysami. Sport to jednak przede wszystkim emocje i dlatego kibice doceniają fakt, że nigdy nie wycofujemy się ze swojego zaangażowania” – powiedział Adam Burak.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.05.2022, 08:17 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ