Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Grupa ORLEN, z racji swojego potencjału i znaczenia dla gospodarki kraju i całego regionu, była jedną z najważniejszych firm obecnych na Impact’22 - kongresie, który przyciągnął do Poznania tysiące ekspertów, przedsiębiorców, naukowców i przedstawicieli administracji publicznej.
„PKN ORLEN jest liderem wśród sponsorów sportu, kultury i projektów społecznych. 56 proc. ankietowanych spontanicznie wskazuje koncern jako firmę najczęściej angażującą się w działalność sponsoringową w Polsce – i jest to wynik wyższy niż przed rokiem. Tym samym wyraźnie wyprzedzamy pozostałe analizowane marki, w tym drugą w zestawieniu aż o 37 punktów procentowych” – powiedział Adam Burak.
Tylko w 2021 roku Grupa ORLEN w Polsce i zagranicą wypracowała łączny ekwiwalent mediowy na poziomie ponad 1 mld zł. Jego zdaniem to najlepszy dowód, że sponsoring należy traktować nie tylko jako skuteczne narzędzie do wzmacniania rozpoznawalności marki, ale przede wszystkim jako długofalową inwestycję.
„Jesteśmy firmą globalną, dlatego wspieramy nie tylko polskich sportowców, ale również rozwój wielu dyscyplin poza granicami kraju. Przykładem jest nasza obecność w Formule 1 i współpraca z zespołem Alfa Romeo F1 Team ORLEN, wsparcie dla ligi koszykarskiej na Litwie czy też praca z niemieckimi piłkarzami ręcznymi” – zaznaczył Adam Burak.
Przedstawiciel koncernu dodał, że aż 7 na 10 Polaków, według badania pracowni ARC Rynek i Opinia, zadeklarowało, że dzięki zaangażowaniu koncernu w sponsoring sportu, wyżej ocenia markę ORLEN. Ponadto klienci, którzy kojarzą koncern ze sportem, znacznie chętniej odwiedzają stacje ORLEN i korzystają z ich usług.
„Towarzyszymy sportowcom na każdym etapie ich kariery i wspieramy ich nie tylko, gdy odnoszą zwycięstwa, ale również zmagają się z kryzysami. Sport to jednak przede wszystkim emocje i dlatego kibice doceniają fakt, że nigdy nie wycofujemy się ze swojego zaangażowania” – powiedział Adam Burak.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 13.05.2022, 08:17 |
| Źródło informacji | PAP MediaRoom |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
PARP i Sektorowe Rady ds. Kompetencji razem dla biznesu
- 05.11.2025, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PARP
-
Image
Finnlines spotyka się z ambasadą Włoch w Warszawie w związku z rozwojem działalności
Firma żeglugowa Finnlines prowadzi stały dialog z ambasadą Włoch w Polsce, aby naświetlić swoje bieżące inwestycje w kraju, w tym nowe zawinięcie do Gdyni w ramach serwisu Morza Północnego oraz rosnącą liczbę pasażerów na trasie do Szwecji.- 05.11.2025, 14:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Finnlines
-
Image
Zbliża się XXI edycja Kongresu Consumer Finance
Organizator zaprasza do udziału w Kongresie Consumer Finance, który jest największym dorocznym spotkaniem przedstawicieli sektora consumer finance, poświęconym bieżącym wyzwaniom i przyszłości rynku finansów konsumenckich.- 05.11.2025, 14:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Centrum Myśli Strategicznych
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ