Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Użytkownicy aplikacji PeoPay otrzymali możliwość bezpośredniego kontaktu z konsultantem Banku Pekao z poziomu aplikacji. Dzięki wcześniejszemu uwierzytelnieniu w aplikacji PeoPay klienci będą już zidentyfikowani i zalogowani do serwisu konsultanta usługi Pekao24. Podczas takiej rozmowy będzie można zastrzec swoją kartę, otrzymać pomoc w zakresie serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay, uzyskać informacje o swoich kartach płatniczych, a także zapytać o nowości w ofercie Banku.
Funkcja Click2Call jest dostępna po zalogowaniu się do PeoPay w formie ikonki z słuchawką telefonu lub po wybraniu w menu „Więcej” zakładki „Kontakt z bankiem” i „Infolinia”. Co ważne, funkcja jest dostępna dla klientów korzystających z aplikacji PeoPay w wersji 4.19 na iOS i 4.20 na Android, posiadających aktywny i niezablokowany kanał „Serwis telefoniczny – konsultant”.
PeoPay Banku Pekao to nowoczesna aplikacja, która jest na bieżąco udoskonalana przy pomocy zaawansowanej analityki danych i nowoczesnych narzędzi m.in. z obszaru sztucznej inteligencji. W drugiej połowie 2021 wprowadzono unowocześnioną technologicznie aplikację w wersji 4.0.
„Jesteśmy zadowoleni, bo aplikacja cieszy się niezmiennym zaufaniem użytkowników. Wprowadzane na bieżąco usprawnienia technologiczne doprowadziły PeoPay do pozycji jednego z liderów jakości. Np. w sklepie Google Play aplikacja utrzymuje stałą ocenę 4,8 – podkreśla Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych Banku Pekao S.A. – Wprowadzony przez nas teraz Click2Call, ze względu na brak konieczności wprowadzania danych do logowania do serwisu telefonicznego TelePekao, znacznie skraca czas połączenia przez IVR, ponieważ użytkownik wybiera temat rozmowy w aplikacji i od razu trafia do odpowiedniego konsultanta” – dodaje przedstawiciel banku.
Aplikacja PeoPay w wersji 4.0 i wyższych zawiera szereg modułów dodatkowych takich jak inwestycje czy notowania. Nowością jest również możliwość personalizacji aplikacji poprzez dostępne widżety, zakupu w aplikacji biletów komunikacji miejskiej, a także wykonanie opłaty za parkowanie przy pomocy telefonu. Najnowsza wersja aplikacji PeoPay jest szybsza i bardziej intuicyjna. Umożliwia przeprowadzanie transakcji płatniczych bezpośrednio z konta w różnych walutach i to bez dodatkowych kosztów. Użytkownicy ulepszonej wersji aplikacji mają także możliwość dokonywania płatności zbliżeniowych telefonem bez konieczności posiadania fizycznej karty. Teraz będą mogli również zadzwonić bezpośrednio przy pomocy aplikacji i porozmawiać z konsultantem.
Aplikację PeoPay w wersji 4.19 na iOS można pobrać na telefon z App Store, natomiast PeoPay w wersji 4.20 jest na Android jest stopniowo udostępniania w sklepie Google Play.
O Banku Pekao S.A.
Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i drugim największym bankiem uniwersalnym w Polsce z ponad 270 mld zł aktywów. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje ponad 6,1 mln klientów. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce. Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (jest na drugim miejscu wśród 50 najbardziej odpornych banków w Europie w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA). Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypłacając łącznie 20 mld zł w ciągu dekady.
Źródło informacji: Bank Pekao S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.05.2022, 15:00 |
Źródło informacji | Bank Pekao S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Z myślą o przyspieszeniu rozwoju sztucznej inteligencji i globalnej ekspansji Microsoft inwestuje 1,5 miliarda dolarów w G42 w Abu Zabi
• Celem tej strategicznej inwestycji jest wzmocnienie pozycji Zjednoczonych Emiratów Arabskich jako międzynarodowego centrum SI oraz umożliwienie partnerom i klientom wprowadzania innowacji i rozwoju.
• Spółki G42 i Microsoft nawiążą współpracę w celu zapewnienia, że korzyści płynące z bezpiecznych technologii wykorzystujących sztuczną inteligencję i możliwości chmury są odpowiedzialnie udostępniane rozwijającym się gospodarkom na całym świecie.
• Wiceprezes i prezes firmy Microsoft, Brad Smith, dołączy do zarządu G42.
• Obie spółki będą uczestniczyć w utworzeniu funduszu o wartości 1 miliarda dolarów z przeznaczeniem dla twórców oprogramowania.
• Podpisana umowa obejmuje pierwsze w swoim rodzaju międzyrządowe porozumienie o zabezpieczeniu, w którym obie strony zobowiązują się do przestrzegania pionierskich światowych standardów w zakresie bezpieczeństwa i ochrony SI.- 17.04.2024, 08:51
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Polenergia opublikowała Raport o Zrównoważonym Rozwoju (ESG) oraz Raport Zaangażowania Społecznego. Grupa zrealizowała w zeszłym roku ponad 330 projektów
Polenergia opublikowała Skonsolidowany Raport o Zrównoważonym Rozwoju (ESG) oraz Raport Zaangażowania Społecznego i Działań na Rzecz Bioróżnorodności za zeszły rok. Raport ESG spełnia unijne wytyczne, które będą obowiązywały Polenergię dopiero od 2025 roku. Drugi z raportów podsumowuje wydatkowanie 1% skonsolidowanego zysku netto Polenergii na działania z zakresu zaangażowania społecznego i bioróżnorodności. W 2023 roku Grupa zrealizowała w tym obszarze ponad 330 projektów. „W parze ze znakomitymi wynikami finansowymi Grupy idzie nasza odpowiedzialność za środowisko i lokalne społeczności” - mówi Iwona Sierżęga, członkini zarządu Polenergia S.A.- 16.04.2024, 10:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polenergia