Newsletter

Catheon Gaming powierza stanowisko dyrektora generalnego byłemu szefowi Activision Blizzard na region Azji i Pacyfiku

23.06.2022, 16:14aktualizacja: 24.06.2022, 08:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Catheon Gaming
Business Wire/Catheon Gaming
- William Wu i Mark Aubrey będą równorzędnie pełnić funkcję dyrektorów generalnych Catheon Gaming.

- Mark Aubrey ma ponad 19 lat doświadczenia w branży gamingowej i może poszczycić się osiągnięciami w zakresie opracowania i realizacji globalnych strategii budowy świetnie prosperujących firm.

- Mark Aubrey i William Wu połączą swoją specjalistyczną wiedzę w celu poszerzenia skali działalności Catheon Gaming, jako czołowej platformy blockchain gaming dla autorów gier.

HONG KONG & SYDNEY--(BUSINESS WIRE)-- Catheon Gaming („spółka”), najszybciej rozwijająca się firma łączącą gry oparte na technologii blockchain i rozrywkę, ogłosiła dzisiaj, że Mark Aubrey obejmie stanowisko jednego z dyrektorów generalnych spółki z dniem 11 lipca 2022 r. Mark Aubrey będzie dzielić swoje obowiązki z Williamem Wu, założycielem i dotychczasowym dyrektorem generalnym, w celu rozszerzenia działalności spółki w dynamicznie rozwijającej się branży blockchain gaming. Catheon Gaming współpracuje z czołowymi twórcami gier i właścicielami praw własności intelektualnej w celu rozwijania i wprowadzania na rynek „najlepszych w swojej klasie” gier blockchain, oraz udostępnienia ich możliwie największej liczbie użytkowników.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji znajduje się na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20220622005994/en/.

Mark Aubrey dołącza do zespołu Catheon Gaming w charakterze dyrektora generalnego po zakończeniu pracy na poprzednim stanowisku dyrektora zarządzającego na region Azja-Pacyfik w Activision Blizzard, firmie zajmującej czołową pozycję w zakresie tworzenia i wydawania oprogramowania rozrywkowego, znanej z wprowadzenia na rynek jednych z najbardziej uznanych gier, w tym „Call of Duty” i „World of Warcraft”. Mark Aubrey ma ponad 19 lat doświadczenia w branży rozrywki i gier w regionie APAC.

W Activision Blizzard odpowiadał za zarządzanie działalnością obejmującą rynki pionowe, w tym działania handlowe i działania w zakresie wprowadzania produktów na rynek prowadzone zarówno przez Activision Publishing jak i Blizzard Entertainment, oraz kierował zespołami w Australii/ Nowej Zelandii, Japonii, Korei, Indiach i krajach Azji Północnej. Nadzorował pracę dużych zespołów pracowników w czterech oddziałach firmy i przyjął pełną odpowiedzialność za jej wyniki finansowe w regionie Azja-Pacyfik, najważniejszym regionie Web3 z największym udziałem w przychodach z gier i największą liczbą użytkowników Web3 na świecie.

Przed podjęciem pracy w Activision Blizzard, Aubrey był przez dłuższy czas związany z Warner Bros. Entertainment, pełniąc funkcję dyrektora ds. marketingu oraz napędzając synergię i możliwości biznesowe we wszystkich sektorach działalności grupy (Home Entertainment - rozrywka domowa, Theatrical - dystrubucja kinowa, HBO, Games - gry, Consumer Products - produkty konsumenckie i Digital Distrubution - dystrybucja cyfrowa). Aubrey ukończył studia licencjackie na kierunku biznes i marketing na University of Newcastle.

„Jestem zachwycony, że Mark Aubrey przyjął stanowisko dyrektora generalnego w Catheon Gaming i cieszę się na pracę u jego boku, która pozwoli nam poprowadzić Catheon Gaming ku kolejnemu etapowi rozwoju - powiedział William Wu, założyciel i dyrektor generalny Catheon Gaming. - Mark wnosi światowej klasy wiedzę w zakresie branży gamingowej na najwyższym poziomie, którą zdobył podczas kierowania oddziałem najlepiej prosperującego wydawcy gier na świecie, który obejmuje swoim zasięgiem region APAC, charakteryzujący się ogromnym znaczeniem”.

William Wu założył firmę SolChicks we wrześniu 2021 roku, a następnie Catheon Gaming, uruchamiając ponad 20 gier w zaledwie dziewięć miesięcy. Dzięki zatrudnieniu Marka Aubreya, William Wu skoncentruje się na długoterminowej wizji i strategii spółki, kontynuując pełne zaangażowanie w działania Catheon i SolChicks.

Catheon Gaming

Catheon Gaming to najszybciej rozwijająca się na świecie firma łączącą gry oparte na technologii blockchain i rozrywkę, oferująca ponad 20 gier według danych na dzień 10 czerwca 2022 r. Flagowa gra spółki, „SolChicks”, została wprowadzona na rynek po zakończonym sukcesem zgromadzeniu środków od różnych inwestorów reprezentujących fundusze Venture Capital, od instytucji i partnerów wspierających rozpoczęcie działalności. Spółka wnosi specjalistyczną wiedzą techniczną oraz doświadczenie w zakresie gier i działań marketingowych, które są głęboko zakorzenione w branży blockchain. Strategia spółki obejmuje współpracę z czołowymi twórcami gier i właścicielami praw własności intelektualnej w celu rozwijania i wprowadzania na rynek „najlepszych w swojej klasie” gier blockchain, oraz udostępnienia ich możliwie największej liczbie użytkowników.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://catheongaming.com/.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220622005994/en/.

Źródło: Catheon Gaming

KONTAKT:

Pytania można kierować na adres:

e-mail: media@catheongaming.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.06.2022, 16:14
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ