Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- spółka Mary Kay Inc., światowy lider innowacji w dziedzinie produktów do pielęgnacji skóry, niedawno ogłosiła zdobywców finansowanych przez nią grantów badawczych w ramach inauguracyjnej edycji konkursu Mary Kay Skin Health/Skin Disease Research Grants. Nagrody przyznano naukowcom prowadzącym przełomowe i nowatorskie badania w dziedzinie dermatologii podczas 2022 Society for Investigative Dermatology (SID) Annual Meeting (Doroczne Zgromadzenie Towarzystwa Dermatologii Badawczej 2022).
Wiadomość zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220623005229/en/
„Mary Kay od kilkudziesięciu lat jest liderem w światowej branży kosmetyków oraz w obszarze innowacji dotyczących produktów do pielęgnacji skóry, konsekwentnie wzbogacając życie kobiet na całym świecie – powiedziała podczas wydarzenia Lucy Gildea, dyrektor ds. innowacji produktowych i naukowych w Mary Kay. - Niezmiennie też zależy nam na tworzeniu produktów najwyższej jakości i prowadzeniu przełomowych badań dermatologicznych. Zdajemy sobie sprawę z tego, że współpraca ze środowiskami naukowymi, medycznymi i akademickimi jest niezbędna do dokonywania nowych odkryć – dlatego z wielką przyjemnością przyznajemy te granty”.
Konkurs Mary Kay Skin Health/Skin Disease Research Grants ogłoszono we współpracy z towarzystwem SID podczas jego zeszłorocznego zgromadzenia. Środki w wysokości po 25 tys. USD otrzymała czwórka naukowców prowadzących niesamowite badania dermatologiczne rzucające nowe światło na określone zagadnienia i skutkujące powstaniem nowych strategii wynajdywania rozwiązań. Na przestrzeni miesięcy po zgromadzeniu SID spółka otrzymała szereg zgłoszeń konkursowych od naukowców z całego kraju.
Ostatecznie granty przyznano:
- Dr. Allison C. Billi, MD, Ph.D., adiunkt na Wydziale Dermatologii Uniwersytetu Michigan. Głównym celem badawczym dr Billi jest zrozumienie „czynników sprzyjających fotostarzeniu się skóry”. Środki z grantu posłużą do badań nad ustaleniem skutecznych sposób zapobiegania fotostarzeniu się skóry czy nawet cofania jego skutków.
- Dr. Angel S. Byrd, MD, Ph.D. adiunkt w Howard University College of Medicine oraz na Wydziale Dermatologii John Hopkins University School of Medicine. W swojej pracy naukowej dr Byrd skupia się na zagadnieniach dotyczących podstaw genetycznych ostudy. Środki z grantu posłużą do badań nad nieznanymi dotąd przyczynami genetycznymi ostudy, a w dalszej kolejności do opracowania indywidualnych rozwiązań terapeutycznych.
- Dr. Mae Alexandra Carpenter, Ph.D. Stażystka na Wright State University. W swoich badaniach dr Carpenter próbuje ustalić, w jaki sposób uwalniane są uszkodzone cząsteczki zawierające DNA oraz jak aktywują one ścieżki zapalne. Środki z grantu posłużą do opracowania nowych metod leczenia nadwrażliwości na promienie UVB w chorobach autozapalnych.
- Dr. Jennifer Powers, MD, adiunkt na Wydziale Dermatologii Uniwersytetu Iowa. Zainteresowania naukowe dr Powers dotyczą tego, jaki wpływ na gojenie ran i powstawanie blizn ma mikrobiom i środowisko procesu gojenia. Finansowane badania mają pomóc zrozumieć mechanizm interakcji układu odpornościowego i mikrobioty, która to wiedza ma posłużyć do zmodyfikowania procesu powstawania blizn po wrzodach i ranach chirurgicznych.
„Gratuluję wszystkim laureatom konkursu w 2022 r. – dodała dr Gildea. - Naukowcy ci zostali starannie wybrani we współpracy z Society for Investigative Dermatology – jesteśmy zachwyceni możliwością wsparcia ich badań”.
Sponsoring konferencji SID i przedstawione na niej badania to tylko jedno z ostatnich działań Mary Kay będących wyrazem wieloletniego zaangażowania w badania i rozwój w dziedzinie zdrowia skóry. Mary Kay posiada w swoim światowym portfelu ponad 1,6 tys. patentów na produkty, technologie i wzory opakowań.
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, założyła swoją wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: by wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Mary Kay to spółka działająca na rzecz rozwoju przedsiębiorczości kobiet i idącej za nią niezależności finansowej poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz Twitterze.
Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220623005229/en/
Źródło: Mary Kay
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
tel: 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.06.2022, 13:06 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |