Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W obiekcie zatrzymały się drużyny Polski, Włoch, Serbii, Holandii, Słowenii, Bułgarii, Chin, Iranu oraz oficjele biorący udział w wydarzeniu.
„Po wielu etapach, udało nam się wygrać konkurs na obsługę noclegową jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie. To wielki sukces zarówno dla Grupy Arche jak i naszego nowego obiektu na Gdańskim Dolnym Mieście” - mówi Kamil Maciąg, dyrektor Centralnego Działu Sprzedaży.
W obsługę wydarzenia zaangażowany jest cały zespół obiektu oraz oddelegowani pracownicy centrali. A największe wyzwanie stoi przed szefem kuchni, który dba o podniebienia sportowców.
„W naszej kuchni stawiamy na lokalnych dostawców mięs, ryb i warzyw. Tak było i tym razem - zadbaliśmy o najwyższą jakość produktów, bo zdajemy sobie sprawę, że posiłki odgrywają bardzo ważną rolę w całym turnieju” - mówi Rafał Wicka, szef kuchni Dworu Uphagena.
Dwór Uphagena to 200-letni obiekt z 256 pokojami, położony w starej dzielnicy Gdańska - Dolnym Mieście. Zabytkowe wnętrza łączą się tu z nowoczesnością, tworząc niepowtarzalny klimat pobytu. W obiekcie oprócz pokoi dostępne są eleganckie przestrzenie konferencyjne, saunarium oraz gabinety SPA.
KONTAKT:
Dział Marketingu i PR
W obiekcie zatrzymały się drużyny Polski, Włoch, Serbii, Holandii, Słowenii, Bułgarii, Chin, Iranu oraz oficjele biorący udział w wydarzeniu.
„Po wielu etapach, udało nam się wygrać konkurs na obsługę noclegową jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie. To wielki sukces zarówno dla Grupy Arche jak i naszego nowego obiektu na Gdańskim Dolnym Mieście” - mówi Kamil Maciąg, dyrektor Centralnego Działu Sprzedaży.
W obsługę wydarzenia zaangażowany jest cały zespół obiektu oraz oddelegowani pracownicy centrali. A największe wyzwanie stoi przed szefem kuchni, który dba o podniebienia sportowców.
„W naszej kuchni stawiamy na lokalnych dostawców mięs, ryb i warzyw. Tak było i tym razem - zadbaliśmy o najwyższą jakość produktów, bo zdajemy sobie sprawę, że posiłki odgrywają bardzo ważną rolę w całym turnieju” - mówi Rafał Wicka, szef kuchni Dworu Uphagena.
Dwór Uphagena to 200-letni obiekt z 256 pokojami, położony w starej dzielnicy Gdańska - Dolnym Mieście. Zabytkowe wnętrza łączą się tu z nowoczesnością, tworząc niepowtarzalny klimat pobytu. W obiekcie oprócz pokoi dostępne są eleganckie przestrzenie konferencyjne, saunarium oraz gabinety SPA.
KONTAKT:
Dział Marketingu i PR Grupa Arche:
e-mail: kmaciag@arche.pl
e-mail: mkrupa@arche.pl
Źródło informacji: Grupa Arche
:
e-mail: kmaciag@arche.pl
e-mail: mkrupa@arche.pl
Źródło informacji: Grupa Arche
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.07.2022, 15:40 |
Źródło informacji | Grupa Arche |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ