Newsletter

Doskonale zaprojektowany telewizor z dużym ekranem Hisense ULED zapewnia widzom niesamowite chwile

20.07.2022, 08:39aktualizacja: 20.07.2022, 08:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire

QINGDAO, Chiny, 20 lipca 2022 r. /PRNewswire/ -- Dla wielu konsumentów szukających produktów z segmentu premium i tych, którzy chcą unowocześnić swój salon, wybór dobrze zaprojektowanego i zaawansowanego technologicznie telewizora jest szczególnie istotny. Dla konsumentów szukających wysokiej jakości produktów, telewizor to nie tylko odbiornik, ale również dzieło sztuki i wybór, dzięki któremu ulepszają swoje życie.

Z tego powodu, w celu zapewnienia klientom jeszcze doskonalszego stylu życia i doświadczeń płynących z oglądania telewizji, i dzięki nowej technologii i doskonałemu wzornictwu, konsumenci zyskują możliwość korzystania z najwyższej jakości telewizorów z serii Hisense ULED, których artystyczny charakter przekracza wszelkie wyobrażenia.

Telewizory Hisense ULED z dużym ekranem sprawiają, że każdy moment jest zachwycający

Telewizor Hisense ULED wyposażono w ultra-płaski i duży ekran, który łączy w sobie doskonałe wyczucie artystycznego wzornictwa i technologicznej estetyki, które sprawiają, że telewizor staje się dziełem sztuki w salonie. Seria ULED została wyposażona w technologię Quantum Dot Colour, która zapewnia jeszcze lepsze nasycenie kolorów dla najlepszej jakości obrazu i doświadczeń płynących z oglądania telewizji. Na przykład, gdy na ekranie telewizora Hisense ULED wyświetlimy spektakularne dzieło sztuki, wszystkie kolory akrylowych farb wykorzystanych do jego stworzenia będą oddane na ekranie w sposób wyrazisty, tworząc niesamowicie porywające wrażenia i sprawiając, że nasz pokój dzienny nabierze bardziej artystycznego charakteru.

#IncredibleArtMoment – Uchwyć każdą piękną scenę

Od wielu lat Hisense z zaangażowaniem ulepsza technologię wyświetlania w celu zapewnienia najlepszych doświadczeń płynących z oglądania telewizji. Obecnie telewizory serii Hisense ULED otrzymują ogromne wsparcie konsumentów z całego świata, w szczególności w Ameryce Północnej, najważniejszym i największym rynku, na którym dostępne są produkty Hisense, gdzie odnotowano wzrost łącznej wartości sprzedaży telewizorów Hisense ULED na poziomie 34% rok do roku w pierwszej połowie 2022 r.

Aby umożliwić większej liczbie konsumentów doświadczenie wspaniałej jakości obrazu w telewizorach ULED, firma Hisense uruchomiła kampanię w mediach społecznościowych #IncredibleArtMoment i zachęciła klientów do wyszukania i uchwycenia każdego pięknego i kolorowego momentu, który pozwoli im wygrać najnowsze telewizory serii ULED.

Od początku kampanii, firma Hisense otrzymała ponad 4000 zgłoszeń i osiągnęła poziom ponad 65 tys. wzmianek na całym świecie, zyskując sympatię i wsparcie wielu konsumentów.

Jako oficjalny sponsor mistrzostw świata FIFA World Cup Quatar 2022™, Hisense prowadzi działania na rzecz zapewnienia konsumentom na całym świecie doskonałych wrażeń płynących z oglądania meczy rozgrywanych w ramach mundialu. W sierpniu 2022 r. firma Hisense przedstawi swoje najnowsze innowacyjne produkty, w tym najnowszą serię telewizorów ULED podczas wydarzenia inauguracyjnego Hisense FIFA World CUP Qatar 2022™ Global Launch Event, w celu stworzenia porywających doświadczeń płynących z oglądania meczu dzięki technologii Hisense.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1861860/image_1.jpg 
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1861861/image_2.jpg 
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1861862/image3.jpg 

Źródło: Hisense

KONTAKT:
Dongxian Chen
e-mail: caroline.chen@ogilvy.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.07.2022, 08:39
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ