Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 20 lipca 2022 r. /PRNewswire/ -- Dla wielu konsumentów szukających produktów z segmentu premium i tych, którzy chcą unowocześnić swój salon, wybór dobrze zaprojektowanego i zaawansowanego technologicznie telewizora jest szczególnie istotny. Dla konsumentów szukających wysokiej jakości produktów, telewizor to nie tylko odbiornik, ale również dzieło sztuki i wybór, dzięki któremu ulepszają swoje życie.
Z tego powodu, w celu zapewnienia klientom jeszcze doskonalszego stylu życia i doświadczeń płynących z oglądania telewizji, i dzięki nowej technologii i doskonałemu wzornictwu, konsumenci zyskują możliwość korzystania z najwyższej jakości telewizorów z serii Hisense ULED, których artystyczny charakter przekracza wszelkie wyobrażenia.
Telewizory Hisense ULED z dużym ekranem sprawiają, że każdy moment jest zachwycający
Telewizor Hisense ULED wyposażono w ultra-płaski i duży ekran, który łączy w sobie doskonałe wyczucie artystycznego wzornictwa i technologicznej estetyki, które sprawiają, że telewizor staje się dziełem sztuki w salonie. Seria ULED została wyposażona w technologię Quantum Dot Colour, która zapewnia jeszcze lepsze nasycenie kolorów dla najlepszej jakości obrazu i doświadczeń płynących z oglądania telewizji. Na przykład, gdy na ekranie telewizora Hisense ULED wyświetlimy spektakularne dzieło sztuki, wszystkie kolory akrylowych farb wykorzystanych do jego stworzenia będą oddane na ekranie w sposób wyrazisty, tworząc niesamowicie porywające wrażenia i sprawiając, że nasz pokój dzienny nabierze bardziej artystycznego charakteru.
#IncredibleArtMoment – Uchwyć każdą piękną scenę
Od wielu lat Hisense z zaangażowaniem ulepsza technologię wyświetlania w celu zapewnienia najlepszych doświadczeń płynących z oglądania telewizji. Obecnie telewizory serii Hisense ULED otrzymują ogromne wsparcie konsumentów z całego świata, w szczególności w Ameryce Północnej, najważniejszym i największym rynku, na którym dostępne są produkty Hisense, gdzie odnotowano wzrost łącznej wartości sprzedaży telewizorów Hisense ULED na poziomie 34% rok do roku w pierwszej połowie 2022 r.
Aby umożliwić większej liczbie konsumentów doświadczenie wspaniałej jakości obrazu w telewizorach ULED, firma Hisense uruchomiła kampanię w mediach społecznościowych #IncredibleArtMoment i zachęciła klientów do wyszukania i uchwycenia każdego pięknego i kolorowego momentu, który pozwoli im wygrać najnowsze telewizory serii ULED.
Od początku kampanii, firma Hisense otrzymała ponad 4000 zgłoszeń i osiągnęła poziom ponad 65 tys. wzmianek na całym świecie, zyskując sympatię i wsparcie wielu konsumentów.
Jako oficjalny sponsor mistrzostw świata FIFA World Cup Quatar 2022™, Hisense prowadzi działania na rzecz zapewnienia konsumentom na całym świecie doskonałych wrażeń płynących z oglądania meczy rozgrywanych w ramach mundialu. W sierpniu 2022 r. firma Hisense przedstawi swoje najnowsze innowacyjne produkty, w tym najnowszą serię telewizorów ULED podczas wydarzenia inauguracyjnego Hisense FIFA World CUP Qatar 2022™ Global Launch Event, w celu stworzenia porywających doświadczeń płynących z oglądania meczu dzięki technologii Hisense.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1861860/image_1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1861861/image_2.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1861862/image3.jpg
Źródło: Hisense
KONTAKT:
Dongxian Chen
e-mail: caroline.chen@ogilvy.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.07.2022, 08:39 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |