Newsletter

SHOPER SA (20/2022) Szacunkowe skonsolidowane wyniki pierwszego półrocza 2022 r.

03.08.2022, 07:02aktualizacja: 03.08.2022, 07:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 20/2022

Zarząd spółki Shoper S.A. ("Emitent"), na bazie wstępnej analizy dostępnych wyników finansowych szacuje, że:

W pierwszym półroczu 2022 roku Grupa Kapitałowa Shoper S.A. uzyskała następujące wyniki finansowe:

1. przychody ze sprzedaży: 55,1 mln zł, wobec 33,4 mln zł w pierwszym półroczu roku 2021 (wzrost o 65 proc.)

2. skorygowany wynik EBITDA (wynik EBITDA z wyłączeniem zdarzeń jednorazowych oraz wyceny programów motywacyjnych): 16,8 mln zł, wobec 14,5 mln zł w pierwszym półroczu roku 2021 (wzrost o 16 proc.)

3. wynik EBITDA: 15,9 mln zł, wobec 12,7 mln zł w pierwszym półroczu roku 2021 (wzrost o 26 proc.)

Zarząd spółki Shoper S.A. informuje również, iż wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce, z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu "private label", (GMV Sklepy) wyniosła w pierwszym półroczu roku 2022 3,5 mld zł, wobec 2,5 mld zł w pierwszym półroczu roku 2021 (wzrost o 38 proc.). Natomiast łączna wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce oraz we wszystkich pozostałych kanałach sprzedaży (marketplace, API, porównywarki cenowe itp.), z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu "private label", (GMV Omnichannel) wyniosła w pierwszym półroczu roku 2022 3,8 mld zł, wobec 2,8 mld zł w pierwszym półroczu roku 2021 (wzrost o 37 proc.).

W drugim kwartale 2022 roku Grupa Kapitałowa Shoper S.A. uzyskała następujące wyniki finansowe:

1. przychody ze sprzedaży: 28,8 mln zł, wobec 17,6 mln zł w drugim kwartale roku 2021 (wzrost o 64 proc.)

2. skorygowany wynik EBITDA (wynik EBITDA z wyłączeniem zdarzeń jednorazowych oraz wyceny programów motywacyjnych): 8,7 mln zł, wobec 7,3 mln zł w drugim kwartale roku 2021 (wzrost o 19 proc.)

3. wynik EBITDA: 8,3 mln zł, wobec 6,3 mln zł w drugim kwartale roku 2021 (wzrost o 32 proc.)

Zarząd spółki Shoper S.A. informuje również, iż wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce, z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu "private label", (GMV Sklepy) wyniosła w drugim kwartale roku 2022 1,8 mld zł, wobec 1,3 mld zł w drugim kwartale roku 2021 (wzrost o 37 proc.). Natomiast łączna wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce oraz we wszystkich pozostałych kanałach sprzedaży (marketplace, API, porównywarki cenowe itp.), z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu "private label", (GMV Omnichannel) wyniosła w drugim kwartale roku 2022 2,0 mld zł, wobec 1,4 mld zł w drugim kwartale roku 2021 (wzrost o 35 proc.).

Prezentowane wielkości mają charakter wstępny i szacunkowy. Publikacja raportu za I półrocze roku 2022 planowana jest na dzień 22 września 2022 r.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.08.2022, 07:02
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ