Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki Shoper S.A. ("Emitent"), na bazie wstępnej analizy dostępnych wyników finansowych szacuje, że:
W pierwszym półroczu 2022 roku Grupa Kapitałowa Shoper S.A. uzyskała następujące wyniki finansowe:
1. przychody ze sprzedaży: 55,1 mln zł, wobec 33,4 mln zł w pierwszym półroczu roku 2021 (wzrost o 65 proc.)
2. skorygowany wynik EBITDA (wynik EBITDA z wyłączeniem zdarzeń jednorazowych oraz wyceny programów motywacyjnych): 16,8 mln zł, wobec 14,5 mln zł w pierwszym półroczu roku 2021 (wzrost o 16 proc.)
3. wynik EBITDA: 15,9 mln zł, wobec 12,7 mln zł w pierwszym półroczu roku 2021 (wzrost o 26 proc.)
Zarząd spółki Shoper S.A. informuje również, iż wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce, z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu "private label", (GMV Sklepy) wyniosła w pierwszym półroczu roku 2022 3,5 mld zł, wobec 2,5 mld zł w pierwszym półroczu roku 2021 (wzrost o 38 proc.). Natomiast łączna wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce oraz we wszystkich pozostałych kanałach sprzedaży (marketplace, API, porównywarki cenowe itp.), z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu "private label", (GMV Omnichannel) wyniosła w pierwszym półroczu roku 2022 3,8 mld zł, wobec 2,8 mld zł w pierwszym półroczu roku 2021 (wzrost o 37 proc.).
W drugim kwartale 2022 roku Grupa Kapitałowa Shoper S.A. uzyskała następujące wyniki finansowe:
1. przychody ze sprzedaży: 28,8 mln zł, wobec 17,6 mln zł w drugim kwartale roku 2021 (wzrost o 64 proc.)
2. skorygowany wynik EBITDA (wynik EBITDA z wyłączeniem zdarzeń jednorazowych oraz wyceny programów motywacyjnych): 8,7 mln zł, wobec 7,3 mln zł w drugim kwartale roku 2021 (wzrost o 19 proc.)
3. wynik EBITDA: 8,3 mln zł, wobec 6,3 mln zł w drugim kwartale roku 2021 (wzrost o 32 proc.)
Zarząd spółki Shoper S.A. informuje również, iż wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce, z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu "private label", (GMV Sklepy) wyniosła w drugim kwartale roku 2022 1,8 mld zł, wobec 1,3 mld zł w drugim kwartale roku 2021 (wzrost o 37 proc.). Natomiast łączna wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce oraz we wszystkich pozostałych kanałach sprzedaży (marketplace, API, porównywarki cenowe itp.), z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu "private label", (GMV Omnichannel) wyniosła w drugim kwartale roku 2022 2,0 mld zł, wobec 1,4 mld zł w drugim kwartale roku 2021 (wzrost o 35 proc.).
Prezentowane wielkości mają charakter wstępny i szacunkowy. Publikacja raportu za I półrocze roku 2022 planowana jest na dzień 22 września 2022 r.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.08.2022, 07:02 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |