Newsletter

Nauka i technologie

Globalna premiera spersonalizowanych produktów Hisense na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 – doskonałe wrażenia dzięki rozwojowi technologii

11.08.2022, 16:50aktualizacja: 11.08.2022, 16:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 11 sierpnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Spółka Hisense od początku niezmiennie koncentruje się na innowacjach technologicznych skupionych na kliencie i opracowuje coraz doskonalsze i bardziej zaawansowane technologicznie produkty, które przynoszą korzyści społeczeństwu i zmieniają życie ludzi na lepsze.

Aby zapewnić lepsze wrażenia i dać konsumentom na całym świecie możliwość oglądania meczów zgodnie z wyśrubowanymi standardami Perfect Match FIFA, Hisense zaprezentuje swoje najnowsze innowacyjne produkty podczas transmitowanej na żywo 17 sierpnia o godzinie 20:00 na kanale YouTube Hisense i na profilu Hisense na Twitterze globalnej premiery spersonalizowanych produktów Hisense na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 (Hisense's Customized Products for the FIFA World Cup 2022™ Global Launch Event).

Interaktywna premiera najważniejszych nowych technologii Hisense transmitowana na żywo

Spółka Hisense zawsze dążyła do rozwijania nowych technologii. Teraz, dzięki połączeniu sił z FIFA i innowacjom technologicznym zapewni fanom na całym świecie wciągające i niezapomniane wrażenia z oglądania meczów.

Podtrzymując swoje zaangażowanie w opracowywanie przełomowych technologii i zapewnianie niezapomnianych wrażeń fanom futbolu z całego świata, Hisense ciągle usprawnia swoją technologię, aby otrzymać jeszcze bardziej niezawodny, wyspecjalizowany i zaawansowany technologicznie produkt, który pozwoli jeszcze bardziej cieszyć się rozrywką w perfekcyjnych warunkach. Dlatego też podczas nadchodzącej premiery pod nazwą Customized Products for the FIFA World Cup 2022™, Hisense pokaże telewizory od ULED TV po Laser TV i zaprezentuje swój sprzęt AGD, a wszystkie najważniejsze produkty i przełomowe innowacje można będzie oglądać w transmisji na żywo.

Aby ulepszyć wrażenia z oglądania premiery, Hisense przygotował szereg interaktywnych i angażujących zadań ankietowych na temat technologii Hisense, które lepiej prezentują cechy produktów w transmisji na żywo. Uczestnicy interaktywnych quizów, którym się poszczęści, otrzymają telewizyjny podarunek od Hisense.

Candy Pang, wicedyrektor generalny działu zarządzania marką w Hisense Group, mówi o nadchodzącym wydarzeniu: „Globalna premiera spersonalizowanych produktów Hisense na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 pokaże z jakim zaangażowaniem spółka Hisense dba o fanów futbolu i swoich klientów na całym świecie. Rozwijając swoje technologie dążymy do tego, by wszyscy kibice piłkarscy i konsumenci mogli cieszyć się lepszym życiem i czerpać garściami z doskonałych wrażeń oferowanych przez technologie Perfect Match”.

Hisense to globalna spółka, która nieprzerwanie wykorzystuje najlepsze technologie, aby kształtować lepsze społeczeństwo i przyszłość świata. Jako Oficjalny Sponsor Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA w Katarze (FIFA World Cup Qatar 2022™), Hisense chce zapewnić konsumentom z całego świata najbardziej ekscytujące i imponujące wrażenia z meczów dzięki swoim produktom i technologiom klasy premium.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1875730/image_5015956_30044245.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.08.2022, 16:50
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ