Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Spółka Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce, ogłosiła dzisiaj, że Uniwersytet Technologiczny w Sydney (UTS) przechodzi na usługi Rimini Street w celu uzyskania większego wsparcia i poprawy bezpieczeństwa swojej bazy danych Oracle i platform technologicznych. W ten sposób uczelnia skraca czas oczekiwania na wsparcie i skorzysta z wyższej jakości usług, innowacyjnych i zaawansowanych zabezpieczeń bazy danych oraz pośredniczącego oprogramowania aplikacji. Rimini Street pomoże również uczelni poradzić sobie z problemem utrzymującego się niedoboru umiejętności informatycznych poprzez zmniejszenie nakładu pracy niezbędnej dla skorzystania ze wsparcia, umożliwiając tym samym przeznaczenie większej ilości zasobów na szybsze wdrożenie nauczania hybrydowego.
UTS jest jedną z czołowych uczelni w Australii, która kształci ok. 45 tys. studentów i zatrudnia 4 tys. pracowników. Dział informatyczny zatrudnia około 300 pracowników i jest odpowiedzialny za cyfrowe doświadczenia i wsparcie ludzi, procesów i kultury w obrębie uczelni. W czasie pandemii UTS zmierzył się z licznymi wyzwaniami, takimi jak masowe przejście na naukę w trybie online i pracę zdalną oraz rosnący niedobór umiejętności informatycznych. Znaczny spadek liczby międzynarodowych studentów rozpoczynających naukę w Australii spowodował również ograniczenie budżetu na zasoby informatyczne. Z powodu tych ograniczeń UTS musiał przekierować swoje zasoby strategiczne w taki sposób, aby zapewnić ich efektywniejsze wykorzystanie.
„UTS, podobnie jak wszystkie uczelnie w Australii, musiał szybko przejść na hybrydowy model nauczania, który obejmuje świadczenie usług edukacyjnych w trybie stacjonarnym i zdalnym. Istnieje szereg innowacji i technologii niezbędnych do przejścia na nauczanie hybrydowe; budżety są napięte we wszystkich obszarach, a oczekiwania dotyczące jakości usług pozostają takie same lub nawet rosną ‒ powiedział Daniel Benad, wiceprezes grupy i dyrektor generalny Rimini Street na region Australii, Nowej Zelandii i Oceanii. - Studenci mogą teraz logować się na zajęcia online z niemal każdego miejsca na świecie, co stanowi dodatkową komplikację dla zespołu informatycznego. Szybkie, niezawodne i bezpieczne systemy są niezbędne, aby nadążyć za zmieniającym się światem i pozostać wiodącym dostawcą usług na rynku edukacyjnym”.
Możliwość skupienia się na ważnych kwestiach; więcej czasu i pieniędzy do dyspozycji
Utrzymanie środowiska bazy danych Oracle pochłaniało znaczne środki z uczelnianego budżetu oraz zasoby wewnętrzne. Reakcja dostawcy oprogramowania na zgłoszenia dotyczące wsparcia technicznego zwykle nie była szybka, co uniemożliwiało personelowi informatycznemu realizowanie innych prac konserwacyjnych w obrębie systemu i szybkie odpowiadanie na nowe wyzwania. Pracownicy byli pochłonięci tym, by utrzymać prawidłowe działanie baz danych w szybko zmieniającym się środowisku i mieli mało czasu, aby skupić się na inicjatywach uniwersyteckich wspierających rozwój i innowacje.
„Zatrudnianie wykwalifikowanych pracowników staje się coraz droższe, a utrzymywanie ich tylko po to, by pracowali nad zadaniami związanymi ze wsparciem technicznym i operacyjnym dla naszego oprogramowania korporacyjnego, przestało być wykonalne ‒ powiedział Brian Kelly, szef działu informatycznego UTS. - Jesteśmy zmuszeni zmaksymalizować zasoby, które posiadamy, aby nasze usługi informatyczne mogły się rozwijać, ulepszać i spełniać potrzeby uczelni”.
Ponadto, w miarę przechodzenia przez UTS na hybrydowy model nauczania studentów i zdalne środowisko pracy, koszty, możliwości, wsparcie i elastyczność stały się kluczowe dla zagwarantowania solidnych i niezawodnych usług informatycznych. Gwałtowne przejście na zdalne środowisko skutkowało powstaniem nowych sposobów ataków i zagrożeń związanych z naruszeniem bezpieczeństwa cybernetycznego. Wraz ze wzrostem liczby i lokalizacji użytkowników, wzrosły również możliwości nieautoryzowanego dostępu. W związku z tym UTS ma świadomość, że musi zwiększyć bezpieczeństwo swojego oprogramowania Oracle, zwłaszcza że rutynowe usuwanie luk było dla zespołu kosztownym i czasochłonnym przedsięwzięciem, które niekoniecznie zapewniało najszybszą ochronę w przypadku zidentyfikowania słabego punktu.
„UTS posiada stosunkowo niewielkie doświadczenie, jeśli chodzi o hybrydowy model pracy i nauki, dlatego nie możemy zapominać o ryzyku wynikającym z tak szybkiej transformacji” ‒ powiedział Kelly.
Uczelnia zaczęła poszukać sposobów na uzyskanie lepszego wsparcia, wyższego bezpieczeństwa i obniżenia kosztów operacyjnych dla środowiska bazy danych Oracle, przy jednoczesnym zmniejszeniu obciążenia zasobów zespołu informatycznego. UTS zwrócił się do Rimini Street z prośbą o wsparcie oprogramowania dla przedsiębiorstw i zapewnienie rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa.
Obniżenie kosztów i skrócenie czasu reakcji
Każdy klient Rimini Street korzysta z elastycznego, wysokiej klasy modelu wsparcia oprogramowania dla przedsiębiorstw, w tym z wiodącej w branży umowy zakładającej 10-minutowy czas reakcji dla wszystkich krytycznych przypadków o priorytecie 1. Wszystkim klientom przydzielany jest również główny inżynier wsparcia ze średnio dwudziestoletnim doświadczeniem w obszarze oprogramowania dla przedsiębiorstw, którego wspiera zespół inżynierów funkcjonalnych i technicznych.
Dodatkowo, usługi zarządzania bazami danych Rimini Street zapewniają UTS nowe umiejętności eksperckie ze strony wykwalifikowanych i szybko reagujących inżynierów. Od momentu nawiązania współpracy z Rimini Street rozwiązywanie kwestii związanych ze wsparciem technicznym stało się prostsze i szybsze, a eksperci z dziedziny inżynierii są w każdej chwili gotowi reagować na wyzwania.
„Możliwość skrócenia czasu, jaki pochłaniają rutynowe prace, naprawdę pozwoliła nam skupić się na istotniejszych kwestiach, a dzięki współpracy z Rimini Street każdego dnia oszczędzamy więcej czasu ‒ powiedział Kelly. - Zespół nie martwi się już o to, jak długo potrwa usuwanie luki lub aktualizacja, ile zajmie rozwiązanie problemów albo ile godzin będzie trzeba poświęcić na rutynowe czynności. Eksperci z Rimini Street zajmują się tym za nas, a tak krótki czas oczekiwania na wsparcie naprawdę zaoszczędza nam pracy”.
„Rimini Street zapewnia wysokiej jakości wsparcie dla naszych codziennych działań bez nadwyrężania naszego budżetu. Dzięki doświadczonemu personelowi informatycznemu mamy możliwość zapewnienia elastyczności i skupiamy się na tym, czego zespół rzeczywiście potrzebuje, a nie na tym, co wymuszają okoliczności”.
Rimini Street Protect ‒ proaktywne bezpieczeństwo
Personel UTS może przeznaczyć więcej czasu i zasobów na opracowanie i wdrożenie dodatkowych usprawnień w zakresie bezpieczeństwa. Ponadto, dzięki rozwiązaniom Rimini Street z zakresu bezpieczeństwa uczelnia ma pewność, że jej systemy pozostaną bezpieczne i funkcjonalne podczas wdrażania dodatkowych zabezpieczeń.
„Wdrożone zabezpieczenia obejmują bezpieczne zarządzanie tożsamością i kontrolę dostępu ‒ powiedział Kelly. - Dzięki Rimini Street mamy teraz więcej czasu i środków do dyspozycji, zastanawiamy się więc nad opracowaniem i wdrożeniem dodatkowych zabezpieczeń wykorzystujących strategię cloud-first. Pracujemy również nad automatyzacją procesów zarządzania usługami i przeniesieniem do chmury wszystkich tych elementów, które podnoszą jakość doświadczeń użytkowników”.
„UTS to kolejny przykład instytucji, która skorzystała z kompleksowego i skutecznego wsparcia i bezpieczeństwa baz danych, jakie zapewnia Rimini Street ‒ powiedział Benad. - Ponieważ granice krajów wciąż się otwierają, a studenci wybierają Australię jako miejsce kontynuowania nauki, efektywniejsze dostarczanie usług przez UTS i elastyczność wspierająca hybrydowy model edukacji odegrają ogromną rolę w poprawie doświadczeń edukacyjnych studentów”.
Rimini Street, Inc.
Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka notowana w ramach Russell 2000®, jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultra-responsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Jak dotąd ponad 4200 organizacji sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.riministreet.com, na profilu @riministreet na Twitterze oraz na stronach Rimini Street na Facebooku i LinkedIn. (IR-RMNI)
Wypowiedzi prognozujące
Pewne wypowiedzi zawarte w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują, m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych, oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczącym działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. ilość i harmonogram wykupów, jeśli będą realizowane, w ramach naszego programu wykupu akcji oraz naszą zdolność do podnoszenia wartości dla akcjonariuszy w ramach takiego programu, wpływ naszych bieżących zobowiązań w zakresie obsługi zadłużenia w związku z naszym kredytem oraz zobowiązań finansowych i operacyjnych związanych z naszą działalnością i powiązanym ryzykiem stopy procentowej, w tym niepewności związanej z likwidacją LIBOR i przejściem na jakiekolwiek inne wskaźniki referencyjne stopy procentowej, czas trwania operacyjnych i finansowych skutków pandemii COVID-19 na naszą działalność oraz działania podejmowane przez władze rządowe, klientów oraz inne podmioty w reakcji na pandemię; zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym inflację i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street, oraz na branże, w których działalność prowadzą nasi klienci; ewolucja w środowisku zarządzania i wsparcia oprogramowania dla przedsiębiorstw, której doświadczają nasi klienci i potencjalni klienci, a także nasza zdolność do pozyskania i utrzymania klientów oraz dalszego rozwoju naszej bazy klientów; katastrofy zakłócające naszą działalność lub działalność naszych obecnych lub przyszłych klientów, w tym akty terroryzmu i działania geopolityczne dotyczące danego regionu międzynarodowego, niekorzystne rozstrzygnięcia i koszty związane z toczącymi się postępowaniami sądowymi lub nowymi postępowaniami sądowymi; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalająca na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalająca na spełnienie wymogu zachowania płynności; w tym w ramach naszego instrumentu kredytowego; nasza zdolność do utrzymania skutecznego systemu kontroli wewnętrznej nad sprawozdawczością finansową i nasza zdolność do rozwiązywania wszelkich zidentyfikowanych istotnych problemów w zakresie naszej kontroli wewnętrznej; zmiany w przepisach, w tym zmiany w przepisach podatkowych lub niekorzystne skutki naszych stanowisk podatkowych, lub niezdolność ustanowienia przez nas odpowiednich rezerw na zdarzenia podatkowe; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych produktów i usług, w tym oferty usług zarządzania aplikacjami (Application Management Services) oraz innych produktów i usług, które spółka planuje wprowadzić w przyszłości; utrata jednego lub większej liczby członków zespołu kierowniczego Rimini Street; nasza zdolność do pozyskiwania i utrzymywania wykwalifikowanych pracowników; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street; wpływ trendów sezonowych na wyniki z działalności, w tym cykli przedłużenia umów dla usług wsparcia dostawcy oprogramowania i usług zarządzanych; nasza zdolność do zapobiegania nieuprawnionemu dostępowi do naszych systemów informatycznych i innym zagrożeniom cyberbezpieczeństwa, ochrony informacji poufnych naszych pracowników i klientów i zachowania zgodności z przepisami dotyczącymi prywatności i ochrony danych; oraz ryzyka omawiane w rozdziałach pt. „Czynniki Ryzyka” i „Oświadczenia ostrzegawcze dotyczące wypowiedzi prognozujących” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q z dnia 3 sierpnia 2022 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzu 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.
© 2022 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.
Wersja źródłowa dostępna w portalu businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220823005805/en/
Źródło: Rimini Street, Inc.
KONTAKT:
Jeff Spicer
Rimini Street, Inc.
tel: +1 415-297-6488
e-mail: pr@riministreet.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.08.2022, 16:54 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |