Newsletter

Hisense na drugim miejscu na świecie pod względem udziału w dostawach telewizorów, przy wzroście utrzymującym się przez trzy kolejne lata

30.08.2022, 14:01aktualizacja: 30.08.2022, 14:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 30 sierpnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Według najnowszych danych opublikowanych przez agencję badań rynkowych Omdia, telewizory Hisense znalazły się na drugiej pozycji na świecie pod względem udziału w wolumenie dostaw w drugim kwartale 2022 roku, ustępując tylko marce Samsung, przy czym udział w wolumenie dostaw i udział w globalnych przychodach jest najwyższy wśród chińskich marek, a Hisense utrzymuje pozycję lidera.

Niezależnie od niekorzystnej sytuacji na rynku telewizorów, Hisense odnotowuje nieustanny wzrost na tym globalnym rynku dzięki doskonałej technologii i produktom wysokiej jakości. Według agencji Omdia, udział marki Hisense w wolumenie dostaw telewizorów osiągnął poziom 12,1%, co oznacza drugą pozycję na świecie pod względem udziału w dostawach w drugim kwartale 2022 r. i pierwsze miejsce wśród chińskich marek w zakresie globalnego wolumenu dostaw i udziału w przychodach, a wyniki te pozwalają marce na konsekwentne utrzymanie pozycji lidera branży produkcji telewizorów.

Oczekiwane globalne dostawy telewizorów Hisense mogą osiągnąć w tym roku poziom 20 milionów sztuk.

Duże zapotrzebowanie na telewizory i ich używanie w okresie pandemii zwiększyło prawdopodobieństwo wymiany odbiornika. Równolegle ze zwiększonym zapotrzebowaniem na telewizory, wielkoekranowe telewizory Hisense opanowują segment produktów o najwyższej jakości.

Agencja Omdia stwierdziła, że w drugim kwartale 2022 roku, pomimo tego, że globalny wolumen dostaw spadł o 11% kwartał do kwartału, dostawy telewizorów Hisense rosły o 5% kwartał do kwartału, co oznacza wzrost udziału w wolumenie dostaw o 1,9 punktów procentowych kwartał do kwartału, a Hisense stała się jedną z marek, które odnotowały najwyższy wzrost w globalnych dostawach telewizorów, który utrzymuje się przez trzy kolejne lata.

Hisense oczekuje, że poziom globalnych dostaw przekroczy 20 milionów sztuk w 2022 r., z czego 35% to dostawy na rynek chiński, a 65% na rynki zagraniczne.

Czołowe produkty i zaawansowane technologie podniosły konkurencyjność technologiczną i produktową firmy na rynku. Światowy sukces telewizorów Hisense nie jest przypadkiem, lecz odzwierciedleniem potencjału technicznego i innowacyjnego tej marki. Podczas gdy telewizory Hisense nieustannie zyskują uznanie przedstawicieli branży i klientów na rynku międzynarodowym, marka przyspiesza proces globalizacji. Z inicjatywy Hisense, branża telewizorów wielkoekranowych i telewizorów segmentu premium odnotowuje znaczny wzrost na skalę globalną.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1886828/image_5015956_31316730.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.08.2022, 14:01
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ