Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DB Cargo Polska od dziesięciu lat poddaje indywidualnej ocenie klientów realizowane na ich zlecenie usługi towarowego transportu kolejowego. Ogólny poziom satysfakcji klientów z całego procesu transportowego niezmiennie utrzymuje się na stałym wysokim poziomie, powyżej 4 punktów, w pięciostopniowej skali. W tegorocznym badaniu na uwagę zasługuje wyższa ocena w obszarze „Rekomendacja dostawcy usług” oraz „Wizerunek firmy”. Oba elementy klienci ocenili na 4,7 punktu (w 2021 roku wynik wynosił 4,5 punktu).
„W czasach silnych zawirowań rynkowych, wywołanych wpierw pandemią a obecnie wojną na Ukrainie, nasi klienci mierzą się codziennie z koniecznością zapewnienia nieprzerwanych łańcuchów dostaw. Cieszę się, że możemy w tym trudnym czasie pomóc naszym kontrahentom, będąc wiarygodnym, stabilnym i otwartym na ich potrzeby partnerem - mówi Paweł Pucek, członek zarządu ds. sprzedaży DB Cargo Polska. – Chciałbym podziękować klientom za dotychczasową współpracę i tak dobrą opinię. Motywuje nas ona do jeszcze cięższej pracy, tak by każdego dnia mogli na nas liczyć. Dziękuję także moim kolegom i koleżankom ze sprzedaży i produkcji. Bez ich zaangażowania, nie udałoby się osiągnąć tak dobrej opinii”.
Badanie realizuje niezależny instytut badania opinii IPSOS GmbH. Ankieta kierowana jest do klientów na sześciu rynkach, na których działa grupa DB Cargo, w tym w Polsce. W każdej edycji badania ewaluacji poddawany jest cały proces transportowy, od doradztwa sprzedażowego, przez zarządzanie kontraktami, złożenie zamówienia, zapewnienie wagonów, realizację transportu, przepływ informacji, fakturowanie, kończąc na obsłudze reklamacji. Wszystkie etapy procesu transportowego, na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat, uzyskały w oczach klientów uznanie, notując wyniki powyżej 4 punktów, w pięciopunktowej skali. W ankiecie ocenie poddawana jest także chęć dalszej współpracy, rekomendacja dostawcy usług oraz wizerunek firmy. Tutaj również od początku realizowania badania oceny utrzymują się na wysokim, ponad 4 punktowym poziomie.
W tegorocznej edycji badania frekwencja przekroczyła 70%.
Więcej informacji: www.pl.dbcargo.com
Źródło informacji: DB Cargo Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.09.2022, 08:30 |
Źródło informacji | DB Cargo Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT