Newsletter

KOMPUTRONIK SA W RESTRUKTURYZACJI (23/2022) Zgłoszenie kandydatury na Członka Rady Nadzorczej nowej kadencji

07.09.2022, 14:29aktualizacja: 07.09.2022, 14:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 23/2022

Zarząd Komputronik S.A. w restrukturyzacji [Emitent, Spółka] przedstawia kandydaturę Pana Pawła Małkińskiego na członka Rady Nadzorczej nowej kadencji, zgłoszoną przez większościowych akcjonariuszy Spółki.

Kandydatura została zgłoszona w związku ze zwołanym przez Spółkę na dzień 14 września 2022 r. Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniem, przewidującym w planowanym porządku obrad m.in. zmiany w składzie Rady Nadzorczej.

Wykształcenie, kwalifikacje oraz zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Pana Pawła Małkińskiego Spółka przekazuje poniżej:

Pan Paweł Małkiński ukończył Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z tytułem magistra prawa. W 2020 r. uzyskał tytuł Compliance Officer - certyfikowany przy Stowarzyszeniu Compliance Polska Sp. z o.o.

Doświadczenie zawodowe:

2015 - obecnie: współzałożyciel oraz Prezes Zarządu Capital Market Solutions Group Sp. z o.o., podmiotu posiadającego status SEG MAR Partnera, świadczącego kompleksowe doradztwo prawne w obszarze compliance spółek notowanych na GPW, w tym m.in. w zakresie wdrażania taksonomii UE, ESG i zrównoważonego rozwoju, obliczania śladu węglowego, raportowania niefinansowego, ESEF, funkcjonowania komitetów audytu, obsługi walnych zgromadzeń, wdrażania systemów compliance opartych o kodeks etyki oraz postępowania w biznesie, rozwiązań antykorupcyjnych oraz usług w zakresie stosowania MAR oraz wsparcia komunikacji giełdowej dla emitentów notowanych na GPW w Warszawie.

2012 - obecnie: prowadzi działalność gospodarczą pod firmą "obowiązki-informacyjne.pl Paweł Małkiński", w ramach której świadczy usługi doradztwa prawnego na rzecz spółek publicznych w zakresie obowiązków informacyjnych, stosowania MAR, compliance i komunikacji z rynkiem kapitałowym.

2017 - 2021 Dyrektor Zarządzający w Kancelarii Capital Market Law Solutions Dorota Małkińska.

2013 - 2018 pełnił funkcję redaktora naczelnego specjalistycznego portalu internetowego pod domeną www.obowiązki-informacyjne.pl, pierwszego w Polsce tematycznego portalu internetowego dedykowanego dla spółek publicznych, których papiery wartościowe notowane są na jednym z rynków prowadzonych przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.

2012 - 2017 członek oraz sekretarz Rady Nadzorczej Polcolorit S.A., spółki notowanej w tamtym okresie na rynku regulowanym GPW.

2007 - 2012 Dyrektor Działu Obowiązków Informacyjnych w IPO Doradztwo Strategiczne S.A. firmie consultingowej będącej Autoryzowanym Doradcą NewConnect, spółce notowanej na rynku NewConnect, świadczącej m.in. usługi w zakresie wspierania spółek publicznych w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych oraz usług związanych z emisją i ofertą oraz wprowadzaniem papierów wartościowych do zorganizowanego obrotu na rynku głównym oraz rynku NewConnect GPW.

2006 - 2007 zatrudniony najpierw w Urzędzie Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (KPWiG) a następnie po przekształceniu w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) odpowiednio w Departamencie Informacji i Analiz (KPWiG) a następnie Departamencie Nadzoru Obrotu (KNF), gdzie odpowiadał m.in. za: bieżącą analizę raportów spółek publicznych pod kątem ich rzetelności i kompletności, prowadził postępowania administracyjne zmierzające do wyjaśnienia naruszeń w zakresie obowiązków informacyjnych, opracowywał projekty postanowień i decyzji administracyjnych oraz pism procesowych, dokonywał oceny doniesień prasowych związanych z emitentami papierów wartościowych pod kątem wykrycia zdarzeń skutkujących obowiązkami informacyjnymi, udzielał odpowiedzi na zapytania prawne uczestników rynku dot. prawidłowej wykładni przepisów o obowiązkach informacyjnych oraz zapytania dotyczące raportowania bieżącego i okresowego.

2005 zatrudniony w Ministerstwie Gospodarki i Pracy (po przekształceniu Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, w ramach Departamentu Koordynacji Polityki Strukturalnej, Wydziale Strategicznego Monitorowania Podstawami Wsparcia Wspólnoty, odpowiedzialnym m.in. za monitoring procesu wdrażania programów operacyjnych finansowanych w ramach funduszy strukturalnych. Cenne doświadczenie w zakresie agregacji danych sprawozdawczych oraz opracowywania projektów aktów prawnych w tym projektów uchwał Komitetu Monitorującego Narodowy Plan Rozwoju [NPR], jak i jego podkomitetów ds. polityk horyzontalnych. Ponad to w charakterze asystenta techniczno - redakcyjnego udział w pracach zespołu opracowującego nowelizację ustawy o Narodowym Planie Rozwoju.

2003-2005 - własna działalność gospodarcza prowadzona w Nowym Jorku, USA.

Dodatkowe informacje:

Uczestnik licznych kursów i szkoleń, w tym m.in.:

2021 - Akademia SGS Polska Sp. z o.o.: "Obliczanie śladu węglowego w praktyce"

2019 - Kurs stacjonarny "Finanse dla Dyrektorów i Managerów" organizowany przez Fundację Rozwoju Rachunkowości w Polsce Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o., zakończony pozytywnym egzaminem, kod zawodu: 121103 - Kierownik działu finansowego;

2019 - Akademia Szkolenia Compliance Sp. z o.o.: "Certyfikowany Compliance Officer"

2019 - uczestnik IV Forum Compliance Officer organizowanego przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz Puls Biznesu;

2010 - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego: "Analiza Sprawozdań Finansowych";

2005 - Europejski Instytut Rozwoju Kadr w Warszawie: "Budżetowanie i controlling";

Bogate doświadczenie jako prelegent licznych szkoleń w tym organizowanych przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, Langas Regtech sp. z o.o. /Langas Group/ poświęconych tematyce obowiązków informacyjnych, MAR, funkcjonowania komitetów audytu oraz walnych zgromadzeń, tematyki CSR, następnie ESG, taksonomii UE oraz raportowania niefinansowego, jak również innych aspektów z zakresu compliance w tym dedykowanych szkoleń prowadzonych dla łącznie ponad 100 spółek publicznych.

Niniejsza publikacja realizuje nałożony na zarządcę w postępowaniu sanacyjnym obowiązek przekazywania informacji o którym mowa w art. 54 ust. 2 ustawy - Prawo restrukturyzacyjne.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.09.2022, 14:29
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ