Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„W 2022 roku Grupa Muszkieterów świętuje 25. rocznicę obecności i stałego rozwoju w Polsce. Obecny rok zamkniemy z obrotem w wysokości około 10 mld złotych wypracowanym przez blisko 400 sklepów. Nasza grupa jest obecnie jedną z największych w kraju organizacji zrzeszających niezależnych przedsiębiorców na rynku polskim – powiedział podczas konferencji poprzedzającej start kampanii Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce. - Podstawą naszego sukcesu jest unikalny model biznesowy, dzięki któremu nasi franczyzobiorcy są zarazem franczyzodawcami, ponieważ aktywnie uczestniczą we wszystkich pracach prowadzonych w ramach struktur centralnych grupy. Tę filozofię najlepiej można podsumować hasłem >>niezależność we współzależności<<” – dodał.
W trakcie konferencji Marc Dherment podsumował dokonania ostatniego pięciolecia grupy oraz nakreślił plany rozwojowe na przyszłość.
„Obie nasze główne sieci, czyli Intermarché w segmencie spożywczym oraz Bricomarché w segmencie dom i ogród, mają ambitne plany rozwoju. Intermarché chce na stałe wejść do pierwszej piątki najsilniejszych sieci sklepów spożywczych w Polsce, natomiast Bricomarché celuje w pierwszą trójkę – zapowiedział Dherment. - W najbliższym czasie chcemy w znaczący sposób umocnić naszą pozycję na rynku polskim, a ponieważ za rozwojem zawsze stoją ludzie, zależy nam na przekonaniu dużej grupy polskich przedsiębiorców nowego pokolenia, by do nas dołączyli i zostali właścicielami własnych sklepów Intermarché lub Bricomarché” – dodał.
Pomóc w tym ma uruchomienie platformy rekrutacji nowych franczyzobiorców i komunikacji modelu franczyzowego Grupy Muszkieterów pod hasłem „Odmień swoje życie”. Platforma ma umożliwić kandydatom gruntowne zapoznanie się z modelem biznesowym grupy, a także – jeśli zdecydują się na nawiązanie współpracy – w wygodny i całkowicie zdygitalizowany sposób przeprowadzić ich przez proces rekrutacji.
„Zależy nam na tym, aby wspierać dążenia Polaków do założenia własnego biznesu. Chcemy przekonać ich do franczyzy, a w dalszej kolejności do dołączenia do którejś z naszych sieci. Takim decyzjom zawsze towarzyszy konieczność wprowadzenia zmian w swoim życiu, dlatego nasza kampania opierać się będzie na haśle >>Odmień swoje życie<<” – powiedział Marc Dherment.
23 września wystartują dwie strony internetowe, osobna dla modelu Intermarché (www.franczyza.intermarche.pl) i druga dla systemu Bricomarché (www.franczyza.bricomarche.pl). Każda z nich będzie zawierała komplet niezbędnych informacji na temat procesu rekrutacji, szkoleń, założeń biznesowych, zakresu wsparcia oraz wartości, jakimi kieruje się Grupa Muszkieterów. Na stronach będzie można również znaleźć listę sklepów do przejęcia oraz aktualności na temat każdej z sieci. Większość treści użytkownicy będą mogli odsłuchać w formie podcastów.
„Postawiliśmy na maksymalną transparentność w naszej komunikacji. Zależy nam na gruntownym naświetleniu wszystkich aspektów związanych z decyzją o prowadzeniu własnego sklepu w ramach naszej grupy. Pokażemy kandydatom pełen obraz korzyści, ale też i obowiązków oraz umożliwimy im weryfikację nabywanej wiedzy poprzez dialog z wieloma przedsiębiorcami już należącymi do Grupy Muszkieterów – powiedział Bartłomiej Tarłowski, kierownik działu rekrutacji i szkoleń franczyzobiorców w Grupie Muszkieterów. - W rolę ambasadorów naszej franczyzy wcielą się nasi licencjobiorcy, którzy podzielą się swoimi autentycznymi historiami. Dzięki nowej platformie kandydaci chcący otworzyć sklep Intermarché i Bricomarché będą mogli w przystępny sposób dowiedzieć się, jak to zrobić i z czym się to wiąże” – dodał.
Wraz z nową platformą komunikacji Grupy Muszkieterów uruchomiony zostanie portal kandydata, który umożliwi przyszłym franczyzobiorcom łatwe przejście przez cały proces rekrutacji, w tym przekazywanie niezbędnych informacji i dokumentów, planowanie spotkań i staży w sklepach oraz całościową komunikację z Działem Rekrutacji.
Grupa Muszkieterów zrzesza blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2021 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 8,9 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 19.09.2022, 09:30 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |