Newsletter

Polityka i społeczeństwo

Do końca października trwa nabór pracodawców do projektu „Kariera jutra”

21.09.2022, 07:00aktualizacja: 03.10.2022, 15:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

funduszeeuropejskie.gov.pl
funduszeeuropejskie.gov.pl
Do 31 października br. trwa nabór pracodawców do projektu „Kariera jutra” skierowanego do właścicieli firm, którzy chcieliby, żeby absolwenci odbyli u nich trzymiesięczny staż.

Jedynym warunkiem udziału pracodawców w projekcie jest zapewnienie absolwentom możliwości wykorzystania i rozwijania nabytych na szkoleniu kompetencji. Jest to druga część projektu „Kariera jutra”. Całkowity koszt stażu pokrywany jest przez fundusze europejskie.

Pierwsza cześć projektu odbywała się w formie online. Pakiet zajęć podejmował tematykę marketingu internetowego i trwał osiem tygodni. Uczestnicy mieli bezpłatny dostęp do przeprowadzanych szkoleń. Z projektu skorzystało już ponad 8 tys. młodych ludzi – w wieku od 18 do 29 lat, którzy nie mieli stałego zatrudnienia i poszukiwali swojej ścieżki zawodowej.

Program kursów obejmował wszystkie najważniejsze umiejętności, które powinien mieć młodszy specjalista ds. marketingu. Chodzi tu o reklamę, analitykę, podstawy biznesu, a także wiedzę o technologiach chmurowych.  

Przy przygotowaniu programu szkoleń pracowało grono wybitnych specjalistów – profesorów i adiunktów Szkoły Głównej Handlowej oraz innych wyższych uczelni, przedstawicieli Google czy ekspertów z firm doradczych.

Program został ułożony w taki sposób, aby absolwenci kursów byli gotowi do wprowadzania realnych zmian w firmach. Do pierwszej tury (zgłoszenia do 4 lipca) zakwalifikowało się 688 małych i średnich przedsiębiorstw, z czego 80% to mikrofirmy.

Więcej informacji na stronie projektu KARIERA JUTRA

Źródło informacji: Serwis Samorządowy PAP

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.09.2022, 07:00
Źródło informacji Serwis Samorządowy PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ