Pobierz materiał i Publikuj za darmo

ENDORFY to długoterminowa inwestycja w globalny rozwój. Spółka tworzy silną markę wpisaną w aktualne trendy, która sprosta wymogom międzynarodowych klientów oraz podbije branżę technologiczną.
„Po lokalnym sukcesie dalsza ekspansja jest naturalna – mówi Łukasz Zdziech, CEO spółki Cooling. – Stale rozwijamy się pod względem jakości oraz zasięgu. Obiecujące wyniki notujemy na rynkach zagranicznych, np. w Niemczech. Przyszedł czas, by zwiększyć skalę działań. Będziemy obecni w niemal całej Europie, a w przyszłości na świecie. Wierzę, że ENDORFY będzie konkurować z największymi w branży pod względem jakości i dostępności produktów”.
ENDORFY kieruje produkty do wszystkich użytkowników technologii, komunikacyjnie dociera także poza branżę gamingową.
„Wywodzimy się z gamingu, jednak odbiorcy dawno przestali być tylko graczami. To także streamerzy, podcasterzy, pisarze… Wszyscy, którzy uwielbiają korzystać z technologii – wyjaśnia Łukasz Zdziech. – Stworzyliśmy markę, która będzie istotna zarówno dla gamerów, jak i ludzi spoza świata gier. Chcemy kojarzyć się z radością obcowania z innowacyjnymi produktami”.
ENDORFY jest dla wszystkich, którzy chcą się bawić technologią. U podstaw leży niemal koleżeńska relacja firmy z odbiorcami, na której opiera się wizja nowego brandu spółki Cooling.
„Co łączy wszystkie grupy naszych klientów? Emocje przeżywane dzięki technologii — dodaje Jacek Serwański, dyrektor marketingu Cooling. – To radość, kiedy wygrywasz mecz w grze, duma, kiedy pokazujesz samodzielnie złożony komputer. To chwila relaksu po długim dniu, gdy w słuchawkach leci ulubiona muzyka. Te momenty są bardzo ważne, bo spajają użytkowników technologii”.
Wyróżnikiem marki będzie też identyfikacja wizualna. ENDORFY opiera się na unikatowych kolorach, z której nie korzysta żaden podmiot znany w branży.
„Przykładamy dużą wagę do detali, co widać choćby po pudełkach, które zaprojektowaliśmy dla ENDORFY – tłumaczy Jacek Serwański. – Białe pudełko od razu wyróżnia się na półce sklepowej, na której w działach technologicznych zazwyczaj dominuje kolor czarny. Na opakowaniu pokazujemy produkt z niemal każdej strony. Dzięki temu klient może zobaczyć to, co kupuje, nawet bez otwierania opakowania”.
Najważniejsze produkty, dostępne w ofercie już 5 października 2022 r.:
• systemy chłodzenia Navis F280 – zapewniają pracę w ciszy,
• mikrofony Solum Studio i Solum Broadcast – są sposobem na czysty dźwięk podczas wielogodzinnych nagrań,
• bezprzewodowe klawiatury Thock Compact – pozwalają zapomnieć o plączących się kablach,
• myszki GEM oraz GEM Plus w wersji Onyx White – łączą w sobie czułość ruchu i oryginalny design.
Spółka Cooling powstała w 1993 r. Firma Zbigniewa Zdziecha sprzedawała akcesoria komputerowe. 10 lat później powstał pierwszy sklep internetowy. W 2007 roku producent stworzył markę SilentiumPC produkującą wentylatory. Brand rósł szybko i w 2012 roku miał w ofercie obudowy, chłodzenia powietrzne i zasilacze. Kolejny przełom nastąpił w roku 2016, gdy spółka weszła na rynek akcesoriów komputerowych i uruchomiła SPC Gear. Pierwszym produktem marki był wysokiej jakości fotel gamingowy, kolejnymi serie klawiatur dla graczy, mikrofon streamingowy, ultralekka myszka i słuchawki VIRO. Przedsiębiorstwo jest liderem na polskim rynku w segmentach sprzedaży obudów, zasilaczy oraz chłodzeń powietrznych, a słuchawki SPC Gear VIRO utrzymują się na pierwszym miejscu list sprzedaży.
KONTAKT:
Jacek Serwański
tel. +48 794 672 402
e-mail: jacek.serwanski@cooling.pl
Źródło informacji: Cooling Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.10.2022, 11:00 |
Źródło informacji | Cooling Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
eM Client version 10.3 adds features familiar from Postbox
Prague - 05.05.2025 - The Czech company eM Client has launched a new version of its eponymous email application, positioning their software as the primary rival to Microsoft Outlook in the email app market. The most recent release, version 10.3, also incorporates the most popular features from Postbox, an email application developed by Postbox Inc., which has ceased operations and was acquired by eM Client in 2024.- 05.05.2025, 14:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
MiTAC Computing prezentuje serwery OCP nowej generacji i innowacje w zakresie otwartego oprogramowania układowego podczas OCP EMEA Summit 2025
Poznaj C2810Z5, C2820Z5, Whitestone 2 i oprogramowanie układowe zaprezentowane na żywo podczas spotkania liderów i innowatorów OCP.- 05.05.2025, 14:40
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Prezes organizacji pracodawców biogazu i biometanu: Polska ma potencjał do wytwarzania 5 miliardów m3 biometanu rocznie PAP
150 milionów ton bioodpadów pochodzących rocznie z rolnictwa, hodowli i przemysłu rolno-spożywczego pozwala na wytworzenie w Polsce blisko 5 mld m3 biometanu, ponad jedną czwartą krajowego zużycia gazu. „Biometan jest gazem odnawialnym, a do tego pochodzi z krajowych zasobów” – mówi Artur Zawisza, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Biogazowego i Biometanowego (UPEBBI).- 05.05.2025, 12:32
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ