Pobierz materiał i Publikuj za darmo

List otwarty do Komisji Europejskiej
Celem całej akcji jest wywarcie wpływu na Komisję Europejską, która może przyspieszyć wprowadzenie obowiązku publikacji jawnych wynagrodzeń w ogłoszeniach o pracę. Więcej informacji o kampanii można przeczytać na stronie szanujsiebie.com, a list skierowany do Komisji Europejskiej można podpisać na tej stronie.
„W ciągu miesiąca zebraliśmy ponad 10000 podpisów z Polski i Węgier pod listem kierowanym do Ursuli von der Leyen. Już po pierwszym tygodniu po revealu (pierwsza część kampanii była 2-tygodniowym, anonimowym teaserem z hasłem „Szanuj siebie”) wpisy związane z akcją miały ponad 1 mln wyświetleń na samym LinkedInie” – analizuje Lech Wikaryjczyk, Head of Marketing w No Fluff Jobs.
„Szanuj siebie”
Kampania rozpoczęła się od dwóch tygodni teaserowych, z samym hasłem „Szanuj siebie”. Nie zabrakło także nośników niestandardowych. Na chodnikach pojawiło się m.in. milk graffiti – to technika polegająca na umieszczeniu komunikatu przy pomocy barwnika ze specjalnie przygotowanej organicznej, biodegradowalnej i bezpiecznej dla środowiska mieszanki na bazie mleka w proszku i wody oraz naturalnych pigmentów.
„Wiele osób myślało, że to kolejna kontrowersyjna akcja Fundacji Kornice. Po „revealu” mnóstwo ludzi pisało do nas bezpośrednio i w komentarzach, że zostali bardzo miło zaskoczeni przez wydźwięk akcji, że w końcu można nie bać się typograficznych nośników w przestrzeni miejskiej” – tłumaczy Lech Wikaryjczyk.
Inicjatywy w Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz na Węgrzech i Czechach
„W ramach kampanii, w przestrzeni publicznej można znaleźć hasła, które zwracają się bezpośrednio do kandydatów/ek np. „Nie aplikuj na oferty bez podanego wynagrodzenia”, czy „Twój wiek nie może decydować o zatrudnieniu”. Zaangażowanie osób szukających pracy w inicjatywe to ważny krok w kierunku transparentnej rekrutacji. Wszyscy musimy poczuć, że zmiana zaczyna się od nas” – komentuje Marek Jarząbek, Content Lead w No Fluff Jobs.
Z kolei w Warszawie na ulicy Parkingowej namalowano fluorescencyjny mural z głównym hasłem kampanii. W Gdyni, Warszawie, Poznaniu oraz w Gdańsku zorganizowano happeningi. Wielbicieli nocnych spacerów w miastach (np. we Wrocławiu czy w stolicy) zaskoczyły także projekcje laserowe z napisami „Szanuj siebie” wyświetlanymi na koronach drzew i budynkach. Kampania ma charakter międzynarodowy (toczy się m.in. na Węgrzech i w Czechach), co znalazło również odzwierciedlenia w hasłach, które pojawiają się na ulicach miast nad Wisłą.
Tylko 20 proc. szukających pracy otrzymuje feedback po rozmowie rekrutacyjnej
Mimo że otrzymywanie informacji zwrotnych od pracodawcy w procesie rekrutacji jest ważne dla większości kandydatów/ek (77 proc.), tylko niecałe 20 proc. osób otrzymywało feedback często lub zawsze. Podczas rozmów rekrutacyjnych kandydaci/tki są pytani/e o stan cywilny (31 proc.) i posiadanie dzieci (27 proc.), a kobiety także o planowanie rodziny (27 proc.). Pytanie o te kwestie jest postrzegane jako niestosowne, szczególnie dla kobiet.
No Fluff Jobs – portal z ogłoszeniami dla branży IT dostępny w 5 krajach i 7 językach, który jako pierwszy i jedyny wymagał publikacji widełek wynagrodzeń w każdej ofercie pracy. Po intensywnym rozwoju od 2014 roku firma No Fluff Jobs otworzyła we wrześniu 2019 roku oddział w Budapeszcie, niedługo później, w 2020 roku, wypuściła czeską, a w 2021 ukraińską i słowacką wersję strony. W 2021 roku na portalu opublikowano 90944 oferty pracy, odwiedziło go 2900000 unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 30000000 odsłon.
Więcej o No Fluff Jobs:
https://nofluffjobs.com/
https://www.linkedin.com/company/no-fluff-jobs/
https://www.facebook.com/nofluffjobs/
https://www.instagram.com/_nofluffjobs/
https://twitter.com/nofluffjobs
Źródło informacji: No fluff jobs
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.10.2022, 13:13 |
Źródło informacji | No fluff jobs |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Ponad 6,8 mld to wartość eksportu polskich produktów w 2024 roku dzięki Lidl Polska
Ponad 6,8 mld zł wyniosła w 2024 roku[1] wartość eksportu polskich produktów na zagraniczne rynki, dzięki sieci sprzedaży Lidl Polska. Ponadto w ciągu ostatnich 7 lat sieć wyeksportowała za granicę krajowe produkty o wartości ponad 32 mld zł, co przyczyniło się do znacznego rozwoju rodzimych przedsiębiorstw. Współpraca z polskimi dostawcami oraz promowanie ich produktów za granicą to jeden z celów Lidl Polska.- 05.04.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Lidl Polska
-
Image
Zmodernizowana bocznica kolejowa PKP Intercity Szczecin Zaleskie Łęgi
Hala napraw o długości 200 m, całoroczna automatyczna myjnia mogąca pomieścić 8 wagonów, stanowisko do przeciwdziałania oblodzeniu pociągów czy dodatkowy wyjazd w kierunku stacji Szczecin Główny. To przykładowe inwestycje zrealizowane w ramach modernizacji bocznicy kolejowej Szczecin Zaleskie Łęgi. Wartość zrealizowanego projektu to ponad 106 mln zł brutto.- 04.04.2025, 16:59
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PKP IC
-
Image
Na targach Hannover Messe 2025 Shanghai Electric podpisuje umowy o współpracę strategiczną warte ponad 3,637 mld CNY
Przyspieszenie globalnej transformacji energetycznej za sprawą innowacji w zakresie czystej energii i inteligentnej infrastruktury.- 04.04.2025, 16:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ