Newsletter

Dzięki najlepszym innowacjom i technologiom, Hisense zamierza być doskonałym partnerem konsumentów podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze™

28.10.2022, 08:53aktualizacja: 28.10.2022, 09:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 27 października 2022 r. /PRNewswire/ -- W ostatnich dekadach Hisense, globalny producent artykułów gospodarstwa domowego i elektroniki, stał się liderem światowego rynku urządzeń domowych. Napędzana przez najświeższe innowacje i technologie marka Hisense zawsze dążyła do tego, by zapewniać swoim klientom najwyższy poziom wrażeń i wysokiej klasy styl życia.

W tym roku jako oficjalny sponsor Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze™ Hisense wprowadził serię spersonalizowanych produktów, przygotowując się do zapewnienia doskonałych wrażeń z oglądania Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA™ i stania się doskonałym partnerem konsumentów podczas tego wyczekiwanego wydarzenia.

Serie ULED TV i Laser TV: Wrażenia jak na stadionie

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze™ zbliżają się wielkimi krokami, a Hisense prezentuje swoją nową linię telewizorów wyposażonych w najnowsze technologie, które pozwolą zapewnić klientom z całego świata wrażenia siedzenia w pierwszym rzędzie.

Hisense ULED TV U7 oferuje perfekcyjne wrażenia meczowe dzięki trybowi AI Sports, technologii 120Hz Ultra Motion i najbardziej aktualnym technologiom, takim jak pełne podświetlenie z lokalnym przyciemnieniem (Full Array Local Dimming) i panel Quantum Dot Colour. Poza transmisjami imprez sportowych, ULED TV U7 jest też najlepszym wyborem w innych sytuacjach: adaptacja do światła otoczenia czyni z niego doskonały wybór do kina domowego, a funkcja Game Mode PRO certyfikowana przez AMD Freesync Premium oferuje wszelkie niezbędne udogodnienia dla graczy, dając im najwyższą jakość obrazu w grach i lepsze wrażenie immersji.

Dodatkowo, Hisense L9H Laser TV, obsługujący rozdzielczości do 4K Ultra HD wyświetla mecze w najwyższej, zapierającej dech w piersiach, jakości, pozwalając przyjrzeć się dokładnie dryblingom piłkarzy czy też rozróżnić poszczególne twarze wśród kibiców na trybunach. Zastosowana w nim rewolucyjna technologia laserowa Tri-Chroma zapewnia pokrycie przestrzeni barw BT.2020 na poziomie 107%, co skutkuje żywszym i bardziej autentycznym obrazem.

Sektor urządzeń gospodarstwa domowego: spełnianie potrzeb klientów

Poza swoją serią telewizorów, Hisense osiąga także doskonałe wyniki w sektorze artykułów gospodarstwa domowego, od lodówek, poprzez inteligentne urządzenia do klimatyzacji, aż po pralki. Dzięki inteligentnym technologiom, sprzęt AGD firmy Hisense wynosi korzystanie z urządzeń domowych na wyższy poziom.

Pralka Hisense Auto Dosing jest niezwykle łatwa w obsłudze i energooszczędna – raz wlany detergent starcza na 16 prań. Klimatyzator Hisense Energy Pro Plus wyposażony w technologię AI Smart precyzyjnie steruje temperaturą, wilgotnością, siłą i kierunkiem nawiewu. Nagradzana chłodziarko-zamrażarka z serii PureFlat jest doskonałym partnerem, gdy sięgamy do niej podczas meczów dzięki zintegrowanemu dystrybutorowi wody i lodu. Produkty te doskonale uzupełniają oglądanie meczów i poprawiają jakość życia, świadcząc o zaangażowaniu Hisense w bycie marką skoncentrowaną na potrzebach klientów.

Od sprzętu AGD do RTV, każdy produkt Hisense służy zadowoleniu klienta i zapewnianiu najlepszych wrażeń. W przyszłości marka Hisense pozostanie wierna swojej wizji i nadal będzie wprowadzać produkty dopasowane do zainteresowań i potrzeb ludzi.

Zdjęcie- https://mma.prnewswire.com/media/1931076/Image_1.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1931077/Image_2.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1931078/1.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.10.2022, 08:53
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ