Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 27 października 2022 r. /PRNewswire/ -- W ostatnich dekadach Hisense, globalny producent artykułów gospodarstwa domowego i elektroniki, stał się liderem światowego rynku urządzeń domowych. Napędzana przez najświeższe innowacje i technologie marka Hisense zawsze dążyła do tego, by zapewniać swoim klientom najwyższy poziom wrażeń i wysokiej klasy styl życia.
W tym roku jako oficjalny sponsor Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze™ Hisense wprowadził serię spersonalizowanych produktów, przygotowując się do zapewnienia doskonałych wrażeń z oglądania Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA™ i stania się doskonałym partnerem konsumentów podczas tego wyczekiwanego wydarzenia.
Serie ULED TV i Laser TV: Wrażenia jak na stadionie
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze™ zbliżają się wielkimi krokami, a Hisense prezentuje swoją nową linię telewizorów wyposażonych w najnowsze technologie, które pozwolą zapewnić klientom z całego świata wrażenia siedzenia w pierwszym rzędzie.
Hisense ULED TV U7 oferuje perfekcyjne wrażenia meczowe dzięki trybowi AI Sports, technologii 120Hz Ultra Motion i najbardziej aktualnym technologiom, takim jak pełne podświetlenie z lokalnym przyciemnieniem (Full Array Local Dimming) i panel Quantum Dot Colour. Poza transmisjami imprez sportowych, ULED TV U7 jest też najlepszym wyborem w innych sytuacjach: adaptacja do światła otoczenia czyni z niego doskonały wybór do kina domowego, a funkcja Game Mode PRO certyfikowana przez AMD Freesync Premium oferuje wszelkie niezbędne udogodnienia dla graczy, dając im najwyższą jakość obrazu w grach i lepsze wrażenie immersji.
Dodatkowo, Hisense L9H Laser TV, obsługujący rozdzielczości do 4K Ultra HD wyświetla mecze w najwyższej, zapierającej dech w piersiach, jakości, pozwalając przyjrzeć się dokładnie dryblingom piłkarzy czy też rozróżnić poszczególne twarze wśród kibiców na trybunach. Zastosowana w nim rewolucyjna technologia laserowa Tri-Chroma zapewnia pokrycie przestrzeni barw BT.2020 na poziomie 107%, co skutkuje żywszym i bardziej autentycznym obrazem.
Sektor urządzeń gospodarstwa domowego: spełnianie potrzeb klientów
Poza swoją serią telewizorów, Hisense osiąga także doskonałe wyniki w sektorze artykułów gospodarstwa domowego, od lodówek, poprzez inteligentne urządzenia do klimatyzacji, aż po pralki. Dzięki inteligentnym technologiom, sprzęt AGD firmy Hisense wynosi korzystanie z urządzeń domowych na wyższy poziom.
Pralka Hisense Auto Dosing jest niezwykle łatwa w obsłudze i energooszczędna – raz wlany detergent starcza na 16 prań. Klimatyzator Hisense Energy Pro Plus wyposażony w technologię AI Smart precyzyjnie steruje temperaturą, wilgotnością, siłą i kierunkiem nawiewu. Nagradzana chłodziarko-zamrażarka z serii PureFlat jest doskonałym partnerem, gdy sięgamy do niej podczas meczów dzięki zintegrowanemu dystrybutorowi wody i lodu. Produkty te doskonale uzupełniają oglądanie meczów i poprawiają jakość życia, świadcząc o zaangażowaniu Hisense w bycie marką skoncentrowaną na potrzebach klientów.
Od sprzętu AGD do RTV, każdy produkt Hisense służy zadowoleniu klienta i zapewnianiu najlepszych wrażeń. W przyszłości marka Hisense pozostanie wierna swojej wizji i nadal będzie wprowadzać produkty dopasowane do zainteresowań i potrzeb ludzi.
Zdjęcie- https://mma.prnewswire.com/media/1931076/Image_1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1931077/Image_2.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1931078/1.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.10.2022, 08:53 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |