Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Warunki udziału
Aby wziąć udział w Konkursie „Nazwij maszynę TBM”, należy do 23 listopada 2022 r. przesłać propozycję nazwy (wraz z imieniem i nazwiskiem osoby zgłaszającej) na adres: nazwijTBM@gddkia.gov.pl.
Co ważne, zgodnie z tradycją, imię powinno być żeńskie. Każdy uczestnik może przesłać tylko jedno zgłoszenie. W Konkursie mogą brać udział wyłącznie osoby pełnoletnie.
Przed wysłaniem propozycji nazwy, prosimy o zapoznanie się z pełnym regulaminem Konkursu.
Przebieg Konkursu
Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja konkursowa wybierze nie więcej niż sześć propozycji, które zostaną poddane pod głosowanie internautów. Głosowanie odbędzie się między 28 listopada a 16 grudnia 2022 r. Nazwa z największą liczbą głosów stanie się oficjalnym „imieniem” maszyny TBM. W skład komisji wejdą przedstawiciele GDDKiA, wykonawcy oraz Ministerstwa Infrastruktury.
Uczestnicy, których propozycje nazw trafią do drugiego etapu Konkursu, będą mogli odwiedzić plac budowy tunelu na S19 Rzeszów Południe - Babica. Otrzymają również zestaw promocyjnych upominków od GDDKiA oraz wykonawcy inwestycji (konsorcjum Mostostal Warszawa i Acciona Construccion).
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 21 grudnia 2022 r.
Zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie „Nazwij maszynę TBM”!
Źródło informacji: GDDKiA
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 28.10.2022, 15:59 |
Źródło informacji | GDDKiA |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
NIKE, Inc. Announces Senior Leadership Changes to Accelerate Growth and Drive Win Now Action Plan
Amy Montagne Becomes President, Nike. Phil McCartney Becomes EVP, Chief Innovation, Design & Product Officer. Nicole Graham Becomes EVP, Chief Marketing Officer. Tom Clarke Becomes Chief Growth Initiatives Officer. Heidi O’Neill to Retire.- 06.05.2025, 09:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
HEIDELBERG holds its ground in a difficult market environment in FY 2024/25 - targets achieved, significant increase in incoming orders compared to previous year
• Sales and adjusted EBITDA margin at previous year's level according to preliminary figures.
• Free cash flow excluding special items clearly positive at around € 50 million.
• Rising order intake compared to previous year lays the foundation for a good start to FY 2025/26.
• Additional, positive order impetus expected from China Print trade fair in May.
• Adjusted EBITDA margin to rise to around 8 percent in FY 2025/26.- 06.05.2025, 09:29
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
ORLEN dwukrotnie zwiększył fundusz wsparcia dla straży pożarnych
- 05.05.2025, 15:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ