Newsletter

RAINBOW TOURS SA (36/2022) Informacja o wielkości przedsprzedaży imprez turystycznych objętych ofertą sezonu "Zima 2022/2023", za okres od rozpoczęcia sprzedaży oferty do dnia 31 października 2022 r.

07.11.2022, 16:27aktualizacja: 07.11.2022, 16:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 36/2022

Zarząd Rainbow Tours Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi ("Spółka") w nawiązaniu do treści raportu bieżącego Nr 1/2022 z dnia 11.01.2022 r. "Terminy publikacji raportów okresowych w 2022 roku. Oświadczenie o przekazywaniu skonsolidowanych raportów kwartalnych zawierających kwartalną informację finansową Spółki", niniejszym informuje, że wielkość zrealizowanej przez Spółkę przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty sezonu "Zima 2022/2023" (wycieczki realizowane w miesiącach: listopad 2022 r. - marzec 2023 r.) od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży do dnia 31 października 2022 r. (według stanu rezerwacji na dzień 31.10.2022 r.) wyniosła 64.720 osób objętych rezerwacjami, co oznacza:

- wzrost poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Zima 2022/2023" (zrealizowanej do dnia 31.10.2022 r.) o około 37,1% w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Zima 2021/2022", według stanu rezerwacji na dzień 31.10.2021 r. (tu: funkcjonowanie Spółki w okresie rozpoczęcia procesu stopniowego "odbudowywania" poziomów rezerwacji po okresie ścisłych obostrzeń spowodowanych pandemią koronawirusa SARS-CoV-2, mających wpływ na działalność prowadzoną przez Spółkę), kiedy dla okresu sezonu "Zima 2021/2022" na dzień 31.10.2021 r. zanotowano 47.197 osób objętych rezerwacjami,

- wzrost poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Zima 2022/2023" (zrealizowanej do dnia 31.10.2022 r.) o około 27,0% w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Zima 2019/2020", według stanu rezerwacji na dzień 31.10.2019 r. (tu: rok 2019 był okresem rekordowych z punktu widzenia Spółki wyników finansowych m.in. w zakresie poziomu przychodów ze sprzedaży i zysku netto, jak również rekordowy z punktu widzenia rozwoju i sytuacji ekonomicznej szeroko rozumianej branży touroperatorskiej), kiedy dla okresu sezonu "Zima 2019/2020" (na dzień 31.10.2019 r.) zanotowano 50.967 osób objętych rezerwacjami.

Zarząd Spółki nadmienia, że wartość sprzedanej oferty sezonu "Zima 2022/2023" ujmowana jest w przychodach ze sprzedaży Spółki zgodnie z zasadami rachunkowości, czyli w okresie od listopada 2022 r. do marca 2023 r.

Rolą informowania o przedsprzedaży oferty Spółki jest wypełnienie wielomiesięcznej luki informacyjnej pomiędzy momentem zawarcia transakcji sprzedaży, a faktycznym momentem wykazania przychodów ze sprzedaży i zwiększenie częstotliwości publikowanych informacji sprzedażowych pomiędzy terminami publikacji raportów okresowych.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.11.2022, 16:27
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ