Newsletter

Infosys BPM we współpracy z IBM uruchomił nowoczesne Centrum AI i Automatyzacji w Polsce

14.11.2022, 10:36aktualizacja: 14.11.2022, 10:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Łódź, Polska i Bangalore, India, 14 listopada 2022 r. /PRNewswire/ -- Transformacja cyfrowa będzie stanowiła o przyszłości przedsiębiorstw w Polsce i na świecie, a biznes potrzebuje innowacyjnych rozwiązań z obszaru chmury hybrydowej. Infosys BPM we współpracy z IBM wychodzą naprzeciw oczekiwaniom rynku i uruchamiają w Łodzi nowoczesne Infosys Business Experience Lounge – przestrzeń rozwoju innowacji cyfrowych. Ten kolejny krok w kierunku digitalizacji procesów biznesowych jest efektem dwuletniej ścisłej współpracy pomiędzy firmami.

W utworzonym we współpracy z IBM showroomie technologicznym zaprezentowane zostało szerokie portfolio rozwiązań w zakresie gromadzenia i analizy danych oraz sztucznej inteligencji. Wszystko po to, aby wspierać automatyzację i przyspieszenie transformacji cyfrowej w biznesie. Rolą Infosys Business Experience Lounge jest uzupełnienie bogatej oferty usług Infosys BPM o wiedzę specjalistyczną w obszarze nowych technologii. Uruchomienie centrum jest częścią obchodów 15-lecia Infosys BPM w Polsce.

Kompleksowy pakiet rozwiązań cyfrowych prezentowany w Infosys Business Experience Lounge sprawia, że miejsce to może stać się siłą napędową dla innowacji, umożliwiając przedsiębiorstwom sprostanie złożonym wyzwaniom procesów biznesowych, prowadzonych na dużą skalę w różnych domenach. Klienci uzyskają bezpośredni dostęp do różnych rozwiązań cyfrowych z zakresu analizy danych, sztucznej inteligencji i hiperautomatyzacji, takich jak IBM CloudPak for Data, IBM Watson Assistant i IBM Watson Discovery, IBM SaferPayments, IBM Blockchain, IBM Sterling Supply Chain, IBM Risk and Fraud Detection software, and Envizi for Sustainability oraz Envizi for Sustainability, wraz z kluczowymi rozwiązaniami Infosys BPM, w tym Infosys Intelligent Document Processing, Infosys Interaction Analytics, Infosys Multilingual Conversational AI, Infosys Accounts Payable on Cloud, Infosys Cortex, Infosys Material Master Harmonization i Infosys Data Workbench.

Marcin Gajdziński, Country General Manager, IBM Poland and Baltics, podkreśla: „Naszą rolą jako IBM, jest dostarczanie klientom wspólnie z cenionymi partnerami, takimi jak, Infosys szerokich możliwości płynących z wykorzystania AI w ich kluczowych procesach biznesowych. Nowo otwarte dziś w Łodzi >>Center of AI<< zasilane technologią IBM Watson jest potwierdzeniem znaczenia ekosystemu w strategii IBM, jak również przyczynia się do budowania wspólnie z naszymi klientami, gospodarki cyfrowej opartej na kluczowych umiejętnościach oraz wymianie eksperckiej wiedzy w obszarze AI i hybrid cloud”.

Kapil Jain, Executive Vice President i Global Head of Sales and Enterprise Capability, Infosys BPM, podkreślił: „Z dumą uruchamiamy Centrum AI i Automatyzacji w Infosys Business Experience Lounge w Polsce. Wraz z rozwojem środowisk chmurowych, organizacje będą potrzebowały wsparcia zróżnicowanego ekosystemu, złożonego z partnerów i technologii. Takie wsparcie jest niezbędne by uzyskać lepsze efekty biznesowe, sprawność i skalowalność. Wierzę, że współpraca z IBM Watson, oparta na kompleksowej ofercie chmury hybrydowej oraz możliwości, jakie daje nam wykorzystanie sztucznej inteligencji, umożliwi organizacjom efektywną transformację cyfrową umacniając ich wartość biznesową”.

O Infosys BPM

Infosys BPM Limited, spółka zależna należąca do Infosys Limited (NYSE: INFY), została założona w kwietniu 2002 r. Oferuje zintegrowane, kompleksowe usługi zarządzania procesami biznesowymi i transformacyjnymi (BPM). Z powodzeniem działa w 35 centrach w 14 krajach, zatrudniając 56 700 pracowników o 125 narodowościach.

Więcej informacji: www.infosysbpm.com

O Infosys

Infosys jest światowym liderem w dziedzinie usług cyfrowych i doradztwa nowej generacji.

Swoje usługi świadczy klientom w 46 krajach na całym świecie. Dzięki prawie czterdziestoletniemu doświadczeniu w zarządzaniu systemami i działaniem globalnych przedsiębiorstw, wspiera klientów na drodze rozwoju biznesowego coraz śmielej sięgając po rozwiązania cyfrowe. Swoim klientom zapewnia wsparcie w procesie digitalizacji procesów biznesowych na dużą skalę.

Więcej informacji www.infosys.com.

Oświadczenie Safe Harbor

Certain statements in this release concerning our future growth prospects, financial expectations and plans for navigating the COVID-19 impact on our employees, clients and stakeholders are forward-looking statements intended to qualify for the 'safe harbor' under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995, which involve a number of risks and uncertainties that could cause actual results to differ materially from those in such forward-looking statements. The risks and uncertainties relating to these statements include, but are not limited to, risks and uncertainties regarding COVID-19 and the effects of government and other measures seeking to contain its spread, risks related to an economic downturn or recession in India, the United States and other countries around the world, changes in political, business, and economic conditions, fluctuations in earnings, fluctuations in foreign exchange rates, our ability to manage growth, intense competition in IT services including those factors which may affect our cost advantage, wage increases in India, our ability to attract and retain highly skilled professionals, time and cost overruns on fixed-price, fixed-time frame contracts, client concentration, restrictions on immigration, industry segment concentration, our ability to manage our international operations, reduced demand for technology in our key focus areas, disruptions in telecommunication networks or system failures, our ability to successfully complete and integrate potential acquisitions, liability for damages on our service contracts, the success of the companies in which Infosys has made strategic investments, withdrawal or expiration of governmental fiscal incentives, political instability and regional conflicts, legal restrictions on raising capital or acquiring companies outside India, unauthorized use of our intellectual property and general economic conditions affecting our industry and the outcome of pending litigation and government investigation. Additional risks that could affect our future operating results are more fully described in our United States Securities and Exchange Commission filings including our Annual Report on Form 20-F for the fiscal year ended March 31, 2020. These filings are available at www.sec.gov. Infosys may, from time to time, make additional written and oral forward-looking statements, including statements contained in the Company's filings with the Securities and Exchange Commission and our reports to shareholders. The Company does not undertake to update any forward-looking statements that may be made from time to time by or on behalf of the Company unless it is required by law.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/633365/Infosys_Logo.jpg

Źródło: Infosys BPM

KONTAKT:

e-mail: PR_Global@Infosys.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.11.2022, 10:36
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ