Newsletter

Zdrowie i styl życia

Hisense rozpoczyna kampanię Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup 2022™ „Perfect Match Tour”, podejmując współpracę z legendą piłki nożnej Kaká

15.11.2022, 08:59aktualizacja: 15.11.2022, 09:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 14 listopada 2022 r. /PRNewswire/ -- Wraz z rozpoczęciem ostatecznego odliczania do Mistrzostw Świata FIFA w Katarze w 2022 r. koncern Hisense rozpocznie wraz z brazylijską legendą piłki nożnej Kaká kampanię „Perfect Match Tour” w Katarze, której celem jest zaangażowanie i aktywizacja fanów piłki nożnej na całym świecie oraz budowanie wizerunku marki Hisense poprzez pryzmat tego sportu i rywalizacji.

Od listopada do grudnia projekt Hisense „Perfect Match Tour” będzie realizowany w kilku charakterystycznych miejscach w Dubaju i Dosze. W każdym z nich Kaká będzie podejmował wyzwania piłkarskie i angażował miejscowych kibiców, aby w ten sposób zwiększać entuzjazm wśród uczestników.

Przekierowanie uwagi międzynarodowych miłośników piłki nożnej

Program „Perfect Match Tour” realizowany przez Hisense będzie kampanią typu all-inclusive, która zapewni ekscytujące wydarzenia zarówno na miejscu, jak i w mediach społecznościowych. Fani biorący udział w atrakcjach na miejscu w Katarze będą mieli okazję spotkać się osobiście z Kaką i zagrać ramię w ramię z legendą brazylijskiej piłki nożnej, zapewniając sobie niezapomniane wrażenia. „Perfect Match Tour” uwzględnia również wszystko, od przestrzeni audiowizualnej po rzeczywistość wirtualną, umożliwiając konsumentom bezpośrednie zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami marki.

Dodatkowo kibice mogą dołączyć do kampanii online, uczestnicząc w działaniach prowadzonych przez oficjalne profile Hisense w mediach społecznościowych, gdzie mogą zdobywać ekskluzywne nagrody i dzielić się wrażeniami z pasjonatami piłki nożnej na całym świecie.

Najnowsze rozwiązania Hisense w pełnej odsłonie

W ramach kampanii zaprezentowane zostaną również niestandardowe linie telewizorów Hisense, przygotowane z myślą o Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej 2022™, które mają stać się najważniejszymi punktami całej kampanii.

Jednym z flagowych produktów koncernu, który znacząco zaznaczy swoją obecność w kampanii, jest ULED TV U7. Model ten, stanowiący standard podczas oglądania najważniejszych wydarzeń sportowych, posiada wbudowany profesjonalnie skalibrowany tryb sportowy, który automatycznie optymalizuje jakość obrazu. Zaawansowany obraz minimalizuje ryzyko zacięć i drgań, prezentując użytkownikom żywe kolory i niezwykle płynny ruch. Po włączeniu trybu sportowego każdy emocjonujący moment meczu zostanie ukazany w sposób absolutnie wciągający, od fantastycznych podań i niewiarygodnych umiejętności zawodników po śpiewy i okrzyki kibiców każdego kraju.

W ciągu ostatniej dekady koncern Hisense ugruntował swoją pionierską pozycję w branży ULED. Od stycznia do października 2022 roku seria telewizorów ULED zwiększyła swoją sprzedaż o 40% rok do roku w Kanadzie, Meksyku, RPA, Indiach i na wielu innych kluczowych rynkach.

Kolejną rewolucyjną technologią Hisense zaprezentowaną podczas kampanii jest seria telewizorów Laser TV. Dzięki technologii laserowej Tri-Chroma, dopracowanemu systemowi wyświetlania DLP, 100- lub 120-calowemu niezwykle dużemu ekranowi i potężnemu systemowi dźwiękowemu, telewizory z serii Laser TV gwarantują głębsze doznania, niewiarygodnie realistyczne kolory oraz znakomity dźwięk.

Kreowanie nieporównywalnych wrażeń z oglądania dzięki najnowocześniejszej technologii od zawsze było jedną z podstawowych wizji firmy Hisense. Trasa „Perfect Match Tour” pozwoli kibicom piłkarskim i konsumentom na niezapomniane przeżycia związane z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup™ w towarzystwie technologii Hisense.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1945064/image1.jpg

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1945065/image2.jpg

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1945066/image3.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.11.2022, 08:59
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ