Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., spółka działająca na rzecz zrównoważonego rozwoju na całym świecie, z dumą ogłasza, że „Forest of Hope” - sponsorowany przez nią film dokumentalny rzucający światło na walkę o ratowanie lasów i opowiadający historię o ich ochronie oraz wzmacnianiu pozycji kobiet - trafił do oficjalnej selekcji czterech festiwali filmowych.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20221115006131/pl/.
„Forest of Hope” został napisany, wyreżyserowany i wyprodukowany przez zespół składający się wyłącznie z kobiet oraz został zaprezentowany podczas La Femme International Film Festival, renomowanego festiwalu filmowego, który celebruje, wspiera i promuje tworzenie treści przez producentki, scenarzystki i reżyserki z całego świata. Film zostanie również zaprezentowany podczas następujących festiwali: North Dakota Environmental Rights Film Festival, Hot Springs International Women’s Film Festival oraz Green Film Festival.
Firma Mary Kay była producentem wykonawczym tego filmu krótkometrażowego we współpracy z organizacją The Nature Conservancy, mając na celu przedstawienie historii Angeliki, liderki organizacji Mujeres Unidas Para La Conservacion de Laguna de Sanchez, oraz grupy kobiet-przedsiębiorców walczących z wyzwaniami środowiskowymi w okolicach miasta Monterrey.
„Forest of Hope” przenosi widzów do małego górskiego miasteczka w pobliżu Monterrey, wokół którego rozciąga się Park Narodowy Cumbres de Monterrey, będący rezerwatem przyrody zwanym „płucami regionu”. Jest to miejsce, w którym pożary i wycinka drzew doprowadziły do zniszczenia ponad 30% lasów i któremu zagrażają inne niebezpieczeństwa natury ekologicznej, takie jak huragany i powodzie oraz problemy z dostępnością wody.
Inne powszechnie występujące problemy, z którymi boryka się ten obszar, obejmują gwałtowne odpływy wód opadowych, mające negatywny wpływ na infrastrukturę miejską, dobrostan miejscowych zwierząt gospodarskich i mieszkańców należących do lokalnej społeczności. W świetle wszystkich tych naturalnych przeciwności losu zaprezentowana w filmie grupa kobiet zaangażowała się na rzecz odtworzenia pokrywy roślinnej oraz hodowli rodzimych gatunków drzew w szkółkach w celu zachowania odporności obszaru na presję wywoływaną przez środowisko.
Sadzenie drzew i ponowne zalesianie są sprawdzonymi sposobami na walkę ze zmianą klimatu oraz utrzymanie jakości i odpowiedniej ilości wody, zdrowej różnorodności biologicznej oraz ludzkiego zdrowia. Firma Mary Kay posadziła dotychczas ponad 1,2 mln drzew na całym świecie, a jej działania w zakresie ochrony drzew przynoszą wymierne i trwałe rezultaty.
Najnowsze sprawozdanie na temat drzew firmy Mary Kay prezentuje trzy łączne korzyści płynące z sadzenia drzew w ramach współpracy z Arbor Day Foundation:
- Dwutlenek węgla: sadzenie i ochrona drzew oraz gospodarowanie nimi przyczyniają się do pochłaniania dwutlenku węgla. Wraz ze wzrostem drzew dwutlenek węgla jest usuwany z atmosfery i pochłaniany przez pnie, korzenie i gałęzie drzew.
Ilość pochłoniętego dotychczas CO2 w tonach metrycznych: 1115522.
- Woda: drzewa i lasy odgrywają kluczową rolę dla jakości i ilości wody. Zdrowe drzewa i lasy ograniczają erozję gleby, filtrują wody opadowe i zapewniają nawadnianie upraw rolnych, poprawiają wnikanie wód opadowych w glebę oraz ograniczają spływ powierzchniowy.
Ilość wody, której spływu udało się uniknąć, w galonach: 138014028 (co odpowiada liczbie 1568341 osób mających dostęp do czystej wody).
- Powietrze: drzewa produkują tlen potrzebny nam do oddychania. Ponadto ograniczają zanieczyszczenie powietrza, obniżając jego temperaturę, uwalniając wodę do atmosfery i filtrując cząstki stałe.
Ilość usuniętych zanieczyszczeń powietrza w tonach: 6123.
Aby dowiedzieć się więcej na temat zobowiązania Mary Kay na rzecz zrównoważonego rozwoju, odwiedź stronę marykayglobal.com/sustainability i pobierz globalną strategię Mary Kay w zakresie zrównoważonego rozwoju: „Wzbogacanie życia dziś dla zrównoważonego rozwoju w przyszłości”.
Informacje o The Nature Conservancy
The Nature Conservancy jest międzynarodową organizacją zajmującą się ochroną przyrody, której celem jest zachowanie terenów lądowych i wód, od których zależy całe życie. Opierając się na nauce, kreuje innowacyjne, praktyczne rozwiązania dla najtrudniejszych wyzwań naszego świata, tak aby przyroda i ludzie mogli wspólnie prosperować. Przeciwdziała zmianom klimatu, zapewniając ochronę terenów lądowych, wód i oceanów na niespotykaną dotąd skalę, dostarczając żywność i wodę w sposób zrównoważony oraz pomagając w zrównoważonym rozwoju miast. Działając na terenie 79 krajów i terytoriów, organizacja stosuje podejście oparte na współpracy, angażując lokalne społeczności, rządy, sektor prywatny i innych partnerów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.nature.org lub na profilu @nature_press na Twitterze.
Informacje o Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, w 1963 r. założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować jeden cel: wzbogacić życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma ukierunkowana na rozwój przedsiębiorczości, Mary Kay jest zaangażowana we wspieranie kobiet w ich drodze poprzez edukację, mentoring, rzecznictwo, tworzenie sieci i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Firma wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na dążeniach do doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji znajduje się na stronie marykayglobal.com oraz na profilach firmy w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221115006131/pl/.
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc.
Dział Komunikacji Korporacyjnej
marykay.com/newsroom
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.11.2022, 08:58 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |