Newsletter

Nauka i technologie

Dzięki najnowocześniejszej technologii Hisense powiększa swoje wpływy na rynku międzynarodowym

09.12.2022, 08:38aktualizacja: 09.12.2022, 08:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 8 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Począwszy od przyciągającej wzrok tablicy LED na stadionie podczas Mistrzostw Świata FIFA, aż po zastosowanie inteligentnej technologii transportowej w Katarze, produkty Hisense są wszędzie obecne na tegorocznych Mistrzostwach Świata FIFA, podkreślając znaczącą rolę marki w największym turnieju piłkarskim na świecie. Koncern, będący liderem w branży urządzeń gospodarstwa domowego i Oficjalnym Sponsorem Mistrzostw Świata FIFA 2022TM, zaprezentował swoje najnowsze osiągnięcia w zakresie globalizacji podczas tego światowego wydarzenia sportowego. Poprzez nieustanny postęp w dziedzinie badań i rozwoju oraz dostarczanie konsumentom na całym świecie produktów najwyższej klasy, Hisense zmierza w kierunku osiągnięcia celu, jakim jest przekształcenie się w międzynarodową korporację.

Jakość produktów zapewnia Hisense przewagę wśród światowych konkurentów

W ciągu ostatnich dziesięcioleci rozwój Hisense postępował równolegle z rozwojem chińskich możliwości produkcyjnych. Na początku XXI wieku firma Hisense zdała sobie sprawę z niskiej rentowności „OEM” i konieczności zbudowania niezależnego łańcucha badawczo-rozwojowego, który stanowiłby siłę napędową ewolucji jej zdolności produkcyjnych.

Aby zrealizować ten program, firma Hisense dokonuje poważnych inwestycji w swoje działania badawczo-rozwojowe. W 2007 roku koncern, będący jedną z pierwszych spółek na świecie, opracował technologię telewizji laserowej i od tego czasu stara się na nowo zdefiniować rynek telewizorów kolorowych za pomocą wyświetlaczy laserowych. Do końca listopada 2022 r. firma Hisense zgłosiła 1969 patentów w zakresie swojej technologii wyświetlania laserowego, stając się największym dysponentem patentów w branży telewizji laserowej na świecie. W lipcu 2022 roku Hisense Laser TV 100L9G został wprowadzony do głównej siedziby FIFA. Atrakcyjne produkty i najnowocześniejsza technologia zapewnią fanom piłki nożnej niesamowite wrażenia z odbioru.

Opierając się na bogatym doświadczeniu w zakresie technologii przetwarzania obrazu, koncern Hisense wprowadził również w 2012 roku samodzielnie opracowaną technologię ULED, która stanowiła rewolucyjny przełom w jakości obrazu. W ciągu dekady rozdzielczość telewizorów Hisense ULED wzrosła z 1080P do 8K, a dzięki konsekwentnym poszukiwaniom i innowacjom technologicznym spółki, udział rynkowy telewizorów Hisense wzrósł z poniżej 5% do ponad 12% w ciągu ostatnich 12 lat.

Obecnie dzięki najwyższej klasy technologii i wszechstronnej globalizacji produkty Hisense stały się wysoko rozpoznawalną międzynarodową marką wśród klientów na całym świecie. W przyszłości firma będzie kontynuować niezależne badania i rozwój oraz nieprzerwanie dostarczać międzynarodowym konsumentom najwyższej jakości produkty, usługi i rozwiązania.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1964438/image_5015956_33821720.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.12.2022, 08:38
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ