Newsletter

Nauka i technologie

Dzięki najnowocześniejszej technologii Hisense powiększa swoje wpływy na rynku międzynarodowym

09.12.2022, 08:38aktualizacja: 09.12.2022, 08:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 8 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Począwszy od przyciągającej wzrok tablicy LED na stadionie podczas Mistrzostw Świata FIFA, aż po zastosowanie inteligentnej technologii transportowej w Katarze, produkty Hisense są wszędzie obecne na tegorocznych Mistrzostwach Świata FIFA, podkreślając znaczącą rolę marki w największym turnieju piłkarskim na świecie. Koncern, będący liderem w branży urządzeń gospodarstwa domowego i Oficjalnym Sponsorem Mistrzostw Świata FIFA 2022TM, zaprezentował swoje najnowsze osiągnięcia w zakresie globalizacji podczas tego światowego wydarzenia sportowego. Poprzez nieustanny postęp w dziedzinie badań i rozwoju oraz dostarczanie konsumentom na całym świecie produktów najwyższej klasy, Hisense zmierza w kierunku osiągnięcia celu, jakim jest przekształcenie się w międzynarodową korporację.

Jakość produktów zapewnia Hisense przewagę wśród światowych konkurentów

W ciągu ostatnich dziesięcioleci rozwój Hisense postępował równolegle z rozwojem chińskich możliwości produkcyjnych. Na początku XXI wieku firma Hisense zdała sobie sprawę z niskiej rentowności „OEM” i konieczności zbudowania niezależnego łańcucha badawczo-rozwojowego, który stanowiłby siłę napędową ewolucji jej zdolności produkcyjnych.

Aby zrealizować ten program, firma Hisense dokonuje poważnych inwestycji w swoje działania badawczo-rozwojowe. W 2007 roku koncern, będący jedną z pierwszych spółek na świecie, opracował technologię telewizji laserowej i od tego czasu stara się na nowo zdefiniować rynek telewizorów kolorowych za pomocą wyświetlaczy laserowych. Do końca listopada 2022 r. firma Hisense zgłosiła 1969 patentów w zakresie swojej technologii wyświetlania laserowego, stając się największym dysponentem patentów w branży telewizji laserowej na świecie. W lipcu 2022 roku Hisense Laser TV 100L9G został wprowadzony do głównej siedziby FIFA. Atrakcyjne produkty i najnowocześniejsza technologia zapewnią fanom piłki nożnej niesamowite wrażenia z odbioru.

Opierając się na bogatym doświadczeniu w zakresie technologii przetwarzania obrazu, koncern Hisense wprowadził również w 2012 roku samodzielnie opracowaną technologię ULED, która stanowiła rewolucyjny przełom w jakości obrazu. W ciągu dekady rozdzielczość telewizorów Hisense ULED wzrosła z 1080P do 8K, a dzięki konsekwentnym poszukiwaniom i innowacjom technologicznym spółki, udział rynkowy telewizorów Hisense wzrósł z poniżej 5% do ponad 12% w ciągu ostatnich 12 lat.

Obecnie dzięki najwyższej klasy technologii i wszechstronnej globalizacji produkty Hisense stały się wysoko rozpoznawalną międzynarodową marką wśród klientów na całym świecie. W przyszłości firma będzie kontynuować niezależne badania i rozwój oraz nieprzerwanie dostarczać międzynarodowym konsumentom najwyższej jakości produkty, usługi i rozwiązania.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1964438/image_5015956_33821720.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.12.2022, 08:38
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii