Newsletter

GWM, patron finałów BWF World Tour 2022, zachęca do ekologicznego i świadomego trybu życia

12.12.2022, 08:39aktualizacja: 12.12.2022, 08:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire

BAODING, Chiny, 12 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Finały HSBC BWF World Tour 2022 odbyły się 7 grudnia w Bangkoku, w Tajlandii. Jako oficjalny partner wydarzenia, koncern GWM świadczył usługi ekologicznych przewozów dla sportowców i personelu z różnych krajów, korzystając ze swoich najnowocześniejszych pojazdów elektrycznych typu new energy vehicle (NEV) HAVAL H6 HEV i HAVAL JOLION HEV.

Wydarzenie to zakończyło tegoroczny międzynarodowy turniej Światowej Federacji Badmintona (BWF). W finale rywalizowało ośmiu najlepszych zawodników z największą liczbą punktów, w tym w grze pojedynczej i deblu. Z uwagi na napięty harmonogram, fani tego sportu i cała publiczność mogli cieszyć się emocjonującymi wrażeniami z gry. Dwa pojazdy NEV, HAVAL H6 HEV i HAVAL JOLION HEV, zostały wyznaczone jako oficjalne auta finałów, oferując innowacyjne, inteligentne i komfortowe przejazdy dla uczestników. Samochody GWM, reprezentujące ekologiczne rozwiązania w zakresie dojazdów oraz wspaniałe wrażenia z podróży, spotkały się z pozytywnym odbiorem wśród światowych sportowców i kadry. 

HAVAL H6 HEV i HAVAL JOLION HEV, jako gwiazdy wśród produktów marki na rynkach światowych, zostały wprowadzone w celu zaspokojenia potrzeb użytkowników w najróżniejszych zakątkach świata. Po wejściu na szereg rynków na całym świecie odnotowują one stały wzrost sprzedaży. Dzięki wyposażeniu w wiodące inteligentne technologie i spersonalizowane systemy rozrywki, oferują kierowcy i pasażerom komfortowe i bezpieczne warunki podróżowania, zdobywając tym samym międzynarodową popularność. Od stycznia do listopada 2022 roku koncern GWM sprzedał ponad 120 tys. pojazdów NEV. Dwa modele zdobyły pierwsze miejsce w sprzedaży na każdym z segmentów rynku. Szczególnie w Tajlandii, gdzie odbywała się wspomniana impreza, HAVAL H6 HEV przez dziesięć kolejnych miesięcy utrzymywał się na czele sprzedaży w segmencie SUV-ów klasy C, a jego udział w rynku wzrósł w październiku do 30,8%.

Marka prezentuje nieprzerwaną dynamikę w zdobywaniu użytkowników o różnych zainteresowaniach. Wspierając rozwój różnorakich dyscyplin sportowych, łączy ducha sportowego z doświadczeniem produktowym, propagując wśród światowych odbiorców proekologiczny, sportowy i zdrowy styl życia.

Dla przykładu koncern GWM sponsorował zawody Red Bull Quicksand i Rugby World Cup Sevens na rynku południowoafrykańskim, udostępniając klientom możliwość poznania inteligentnych i nowoczesnych produktów. Na rynku australijskim współpracował z World Surf League i sponsorował IRONMAN Western Australia, prezentując młodą i energiczną markę, skierowaną do tamtejszych klientów. Ponadto wspierał Pulse, turniej piłki siatkowej kobiet w Nowej Zelandii, Downhill Race w Chile, jak również inne rozgrywki o lokalnej charakterystyce, przyciągając tym samym użytkowników na jazdy próbne.

Podczas międzynarodowej konferencji w 2022 roku GWM sprecyzował swoją koncepcję globalizacyjną „zorientowania na użytkownika”. Zgodnie z tym założeniem spółka będzie opracowywać coraz bardziej ekologiczne i inteligentne produkty oraz organizować działania dostosowane do kultur regionalnych, zaspokajając potrzeby światowych odbiorców w zakresie różnych rozwiązań i indywidualnych potrzeb.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1964624/GWM.jpg  

Źródło: GWM

KONTAKT:
Li Pupu
tel. +86-13466544432
e-mail: lipupu@dsconsulting.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.12.2022, 08:39
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ