Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 19 grudnia 2022 r., /PRNewswire/ -- 18 grudnia, w ostatnim dniu mistrzostw świata w piłce nożnej FIFA Woprld Cup 2022™, w Katarze odbyła się Międzynarodowa Konferencja Partnerów Hisense (Hisense Global Partner Conference). Międzynarodowi partnerzy marki zgromadzili się podczas tego wydarzenia w celu przygotowania się do drogi nowego etapu rozwoju. W międzyczasie Jian Zhou, ambasador Chin w Katarze, i Nick Brown, starszy wiceprezes FIFA ds. partnerstw handlowych, również wzięli udział w konferencji, a każdy z nich przesłał najserdeczniejsze życzenia sukcesu konferencji.
Firma Hisense znalazła żyłę złota na globalnych rynkach
Dr Lan Lin, prezes Hisense, wygłosił przemówienie pt. „Być najlepszym graczem”. Podczas swojego wystąpienia dr Lin z radością ogłosił bezprecedensową widoczność marki jako oficjalnego sponsora podczas tego turnieju i podkreślił stabilny wzrost firmy w okresie minionych czterech lat.
Według dr. Lina, siła i konkurencyjność Hisense osiągnęła nowy poziom, przy szacunkowym wzroście wyników sprzedaży z poziomu 18,1 mld USD w 2018 roku do 27 mld USD w roku bieżącym według wstępnych danych. Ponadto segment B2B stopniowo stał się rozwojowym sektorem międzynarodowej działalności Hisense, gdzie odnotowano poprawę świadomości marki Hisense na łącznym poziomie wzrostu wynoszącym 10% według Ipsos. Kolejnych osiągnięć firmy Hisense należy doszukiwać się w zwiększonym potencjale produkcyjnym. W oparciu o lokalną kulturę i filozofię zarządzania Hisense, firma pomyślnie utworzyła 66 zagranicznych spółek, 23 ośrodki badawczo-rozwojowe i 31 bazy produkcyjne, znajdując żyłę złota na rynkach globalnych.
Hisense podtrzymuje zaangażowanie w globalizację
W celu dalszego przyspieszenia globalnego rozwoju firmy Hisense, dr Lin przedstawił również trzy wizje przyszłości Hisense na nadchodzące lata. Jednym z głównych celów firmy jest podniesienie wizerunku marki Hisense na znacznie wyższy poziom poprzez poprawę wskaźnika marki globalnej do wartości przekraczającej 100 w okresie kolejnych trzech lat. Jak powiedział dr Lin, wyłącznie poprzez poprawę wizerunku marki firma Hisense może rozwijać się jako znana marka i gwarantować zrównoważony rozwój. W tym celu Hisense umocni inwestycje w produkty, aby poprawić ich funkcjonalność i parametry.
Oprócz tego, aby lepiej dopasować się do światowych trendów, Hisense również z zaangażowaniem będzie ugruntowywać globalny wzrost poprzez nakreślenie drugiej krzywej wzrostu, przy czym, jak podkreślił dr Lin, działalność ta powinna być skoncentrowana wokół dwóch słów - „inteligentny” i „ekologiczny”, co oznacza, że Hisense przyspieszy postępy w zakresie strategii „Inteligentny Dom” i działania na rzecz zrównoważonego i niskoemisyjnego rozwoju.
Na zakończenie dr Lin zaproponował, aby firma Hisense doskonaliła się i osiągnęła poziom najlepszej firmy, jaką może się stać. Hisense opracuje nową strategię rozwoju poprzez zatrudnianie najbardziej utalentowanych ludzi, którzy będą wytwarzać najlepsze produkty.
Międzynarodowa Konferencja Partnerów była podsumowaniem ścieżki globalizacji Hisense, prezentacją najnowszych technologii wyświetlania obrazów i okazją do przedstawienia wszystkim partnerom celów firmy. Jeżeli chodzi o plany na kolejne lata, Hisense przyspieszy swoje działania na rzecz ugruntowania pozycji międzynarodowej marki poprzez poprawę wskaźnika wartości marki, przyspieszenie zrównoważonego rozwoju i kontynuację restrukturyzacji w celu zajęcia pozycji najlepszego gracza w tym obszarze.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1970799/Dr_Lan_Lin_Chairman_Hisense.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1970800/Hisense_Official_Sponsor_FIFA_World_Cup_2022.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.12.2022, 09:11 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |