Pobierz materiał i Publikuj za darmo
WUHAN, Chiny, 2 stycznia 2022 r. /PRNewswire/ -- Lijing Zhou, starszy wiceprezes Yangtze Optical Fibre and Cable Joint Stock Limited Company (YOFC), wiodącego producenta preform światłowodowych, włókien optycznych, przewodów światłowodowych (OFC) i rozwiązań zintegrowanych o ogólnoświatowym zasięgu, przybył ostatnio do Peru, aby spotkać się z Pedro Bogarinem, gubernatorem San Martin, i towarzyszyć mu w zwiedzaniu tamtejszego centrum danych YOFC.
YOFC poszerza zasięg międzynarodowy w krajach i regionach objętych Inicjatywą Pasa i Szlaku od 2014 r., co jest kluczowym elementem strategii globalizacji spółki. Dotychczas YOFC utworzyła ponad 40 oddziałów w różnych częściach świata – w Afryce, Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej. W 2022 r. przychody ze sprzedaży w ramach działalności zagranicznej YOFC za trzy pierwsze kwartały wyniosły ponad 30% całkowitych przychodów spółki, co przewyższa średnią wzrostu w branży.
W Peru: jako czołowy wykonawca krajowej inwestycji z zakresu internetu szerokopasmowego w Peru spółka YOFC odpowiadała za pozyskanie gruntu pod inwestycję, uzyskanie potrzebnych pozwoleń, montaż przewodów światłowodowych, budowę obiektów pomocniczych oraz dostarczenie i montaż urządzeń komunikacyjnych i pomocniczych. W międzyczasie spółka YOFC zapewniła sprzęt komputerowy i usługi sieciowe dla ponad 4000 miejscowych organizacji i agencji rządowych, w tym szkół, szpitali, posterunków policji i rynków głównych. Do tej pory spółka pozyskała ponad 1000 działek i pozwoleń na inwestycje, a ponadto ukończyła montaż ponad 7000 kilometrów przewodów światłowodowych, budowę ponad 800 obiektów oraz zainstalowała i oddała do użytku urządzenia do obsługi sieci dla większości obiektów przesyłu.
Na Filipinach: w ciągu ostatnich kilku lat spółka YOFC uczestniczyła w projekcie DITO w czterech regionach MIN, SLZ, VIS i NCR w całym cyklu życia projektu, począwszy od planu badania rozwiązań sieciowych po dobór i produkcję przewodów światłowodowych i optycznych sieci dystrybucyjnych (ODN) oraz uzyskania praw do budowy i kontroli jakości projektu. Warto wspomnieć, że w 2020 r. spółka kontynuowała realizację projektu z udziałem miejscowym pracowników, aby ukończyć go o czasie pomimo tego, że w tym okresie cały świat zmagał się z pandemią COVID-19. Dotychczas spółka YOFC zainstalowała na Filipinach ponad 6500 km światłowodowego okablowania szkieletowego i pomogła zbudować ponad 1000 punktów bezprzewodowej sieci 5G, które zapewniają komunikację i łączność dla ponad 2,6 mln użytkowników. Dzięki temu spółka YOFC zwiększyła odsetek użytkowników sieci szerokopasmowej w kraju z 3,4% do 19%.
W Indonezji: w 2022 r. spółka YOFC dostarczyła 1,8 mln kilometrów OFC w kraju, osiągając łączny roczny wskaźnik wzrostu na poziomie przekraczającym 30%. Do lokalnych klientów spółki należą rozmaite podmioty, począwszy od głównych operatorów i centrów danych po krajowe sieci energetyczne. W sektorze generalnego wykonawstwa (ang. EPC) spółka YOFC również dokonała przełomów - w ciągu ostatnich dwóch lat podpisała umowy na sześć ogólnokrajowych inwestycji w Indonezji. Po sprostaniu licznym wyzwaniom, do których należały trwająca pandemia i szereg klęsk żywiołowych, zespół zapewnił ukończenie projektu na wysokim poziomie. Do tej pory spółka YOFC zrealizowała inwestycje budowlane w 13 miastach w kraju i ukończyła budowę ponad 150000 linii światłowodowych w Dżakarcie, Bandungu i Palembangu oraz montaż prawie 1000 km okablowania szkieletowego. Dzięki temu spółka stała się głównym podmiotem wspierającym transformację cyfrową kraju.
W Polsce: aby dokonać ekspansji na rynek europejski i wyjść naprzeciw potrzebom rynku, w marcu 2021 r. spółka YOFC rozpoczęła budowę zakładu przewodów światłowodowych w Polsce. Budowa obiektu zakończyła się w ciągu roku mimo wyzwań związanych z pandemią. W lutym 2022 r. zakład został uruchomiony i wyprodukowano w nim pierwszy zwój kwalifikowanych przewodów światłowodowych przed uzyskaniem wydajności projektowej w październiku, kiedy z taśmy produkcyjnej zszedł milionowy kilometr kwalifikowanych OFC.
W oparciu o misję spółki „Smart Link Better Life (inteligentne łącza - lepsza jakość życia)” YOFC planuje dalszą realizację strategii globalizacji, dodatkowo poszerzając sieć globalną w celu lepszego sprostania oczekiwaniom zagranicznych klientów dzięki dużym możliwościom w zakresie lokalnych dostaw i obsługi.
YOFC została założona w Wuhan w prowincji Hubei w maju 1988 roku. Jest technologicznie innowacyjnym przedsiębiorstwem i wiodącym światowym dostawcą, który specjalizuje się w projektowaniu i produkcji preform światłowodowych, włókien optycznych i przewodów światłowodowych, a także w dostarczaniu zintegrowanych rozwiązań i usług dla swoich klientów. Spółka YOFC jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Hongkongu od 10 grudnia 2014 r. (z kodem giełdowym 06869.HK) oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Szanghaju od 20 lipca 2018 r. (z kodem giełdowym 601869.SH). YOFC specjalizuje się głównie w produkcji i sprzedaży różnego rodzaju preform światłowodowych, włókien optycznych i przewodów światłowodowych, które są szeroko stosowane w przemyśle telekomunikacyjnym, niestandardowych modułów optycznych, specjalistycznych włókien optycznych, aktywnych przewodów optycznych, przewodów podmorskich, przewodów koncentrycznych RF i akcesoriów itp. YOFC dysponuje również pewnymi rozwiązaniami i usługami, takimi jak integracja systemów i projektowanie inżynierii komunikacyjnej. Dostarcza szereg różnych produktów i rozwiązań dla światowego przemysłu telekomunikacyjnego oraz innych gałęzi przemysłu, takich jak sektor użyteczności publicznej, transportu, ropy naftowej i chemii oraz medycyny. Spółka oferuje swoje produkty i usługi w ponad 90 krajach i regionach na całym świecie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1975871/YOFC.jpg
Źródło: YOFC
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.01.2023, 14:09 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |