Pobierz materiał i Publikuj za darmo
INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka", "INTERSPORT") informuje, że według wstępnych szacunków w III kwartale roku obrotowego 2022/2023 tj. od 1 października do 31 grudnia 2022 r., łączne przychody netto ze sprzedaży Spółki wyniosły 62.930 tys. zł
W okresie od 1 października do 31 grudnia 2022 r. Spółka wypracowała rok do roku:
a) sprzedaż realizowaną za pośrednictwem sklepów i kanału internetowego. Obrót 45.746 tys. zł, marża 21.322 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 41.519 tys. zł, marża 19.955 tys. zł), obrót wzrósł o 10,2%, masa marży wzrosła o 6,8%.
b) w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów obrót 35.709 tys. zł, marża 17.251 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 34.805 tys. zł, marża 17.230 tys. zł), obrót wzrósł o 2,6%, masa marży wzrosła o 0,1%.
c) sprzedaż realizowaną za pośrednictwem kanału internetowego ("e-commerce"). Obrót 7.169 tys. zł, marża 2.709 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 6.010 tys. zł, marża 2.417 tys. zł ), obrót wzrósł o 19,3%, masa marży wzrosła o 12,1%.
Narastająco, w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2022 r. Spółka osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży
w wysokości 179.824 tys. zł, czyli o 5,9% wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 169 884.tys. zł). Narastająco, w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2022 r. Spółka wypracowała sprzedaż realizowaną za pośrednictwem sklepów stacjonarnych i kanału internetowego w wysokości 122.226 tys. zł czyli o 10,5% wyższą
w stosunku do analogicznego okresu (było: 110.640 tys. zł).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.01.2023, 16:20 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |