Newsletter

Kolejny rekord: telewizory Hisense na pierwszym miejscu pod względem światowej sprzedaży w grudniu 2022 r.

02.02.2023, 15:30aktualizacja: 02.02.2023, 15:32

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO, Chiny, 2 lutego 2023 r. /PRNewswire/ -- Instytut badań rynku AVC Revo opublikował niedawno swój comiesięczny raport o światowym wolumenie sprzedaży telewizorów: „2022 Monthly Report of Global TV Shipment Volume of TV Brands". Jak wynika z publikacji, w grudniu 2022 r. światowy wolumen sprzedaży telewizorów Hisense ukształtował się na poziomie 2,326 mln sztuk - najwyższym spośród wszystkich marek. Jest to kolejny rekord Hisense. Wcześniej firma uplasowała się na drugim miejscu pod względem światowego wolumenu sprzedaży telewizorów w okresie styczeń-październik 2022 r.

W raporcie AVC Revo można ponadto przeczytać, że Hisense zajęła drugie miejsce również w kategorii globalnej sprzedaży za cały rok 2022 r, a jej udział w rynku wyniósł 12,06%. Wolumen sprzedaży zagranicznej telewizorów Hisense wzrósł o 12,2% r/r. Szczególnie dynamiczny wzrost w tym zakresie odnotowano w Europie, Japonii i na rynkach wschodzących.

Podczas ostatnich Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej „FIFA World Cup 2022TM" uwagę widzów zwracały produkowane przez Hisense bandy reklamowe LED z napisem „Hisense TV, numer jeden w Chinach, numer dwa na świecie". Osiągnięty przez Hisense rekord pokazuje również, że firma cały czas stara się udoskonalać swoje rozwiązania, aby użytkownicy czerpali z nich jeszcze więcej radości.

O firmie Hisense

Siedziba główna Hisense znajduje się w chińskim Qingdao. Działająca od 54 lat firma od początku kieruje się czterema podstawowymi wartościami: etyką, innowacyjnością, potrzebami klienta i zrównoważonym rozwojem. Z kolei objęta przez nią strategia rozwojowa wyraża się w haśle: „Solidne fundamenty technologiczne i dynamiczny rozwój działalności". Jej oferta obejmuje urządzenia multimedialne, artykuły AGD i RTV, inteligentne rozwiązania informatyczne i nowoczesne usługi. W minionym roku firma odnotowała dynamiczny rozwój, a jej produkty i usługi dostępne są już w ponad 160 państwach i regionach. Telewizory Smart TV, stanowiące trzon oferty Hisense w segmencie B2C, od samego początku wiodą prym w branży. Hisense jest również liderem w szeregu branż B2B, w tym w dziedzinach inteligentnego transportu, medycyny precyzyjnej czy komunikacji optycznej.

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.02.2023, 15:30
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ