Newsletter

Przychody operacyjne GWM w roku 2022 przekraczają 137,3 mld CNY

06.02.2023, 16:24aktualizacja: 06.02.2023, 16:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire

BAODING, Chiny, 6 lutego 2023 r. /PRNewswire/ -- 2 lutego koncern GWM opublikował wstępne oszacowanie zysków za rok 2022: GWM osiągnął rekordowy poziom przychodów operacyjnych. Kwota 137,351 mld CNY uzyskana w 2022 r. po raz czwarty z rzędu przekroczyła próg 100 mld. Z kolei dochód netto przypadający akcjonariuszom odnotował wzrost w skali rok do roku o 23,09 proc..

W złożonym i stale zmieniającym się otoczeniu w 2022 r. koncernowi GWM udało się osiągnąć rekordowe poziomy przychodów i sprzedaży zagranicznej oraz znaczny wzrost zysków przy ciągłej optymalizacji oferty produktów i premiumizacji marki, podążając za trendem zrównoważonego rozwoju i dbałości o zdrowie.

Sprzedaż zagraniczna GWM również odnotowała rekordowy poziom. W 2022 r. osiągnięto liczbę 173 200 egzemplarzy sprzedanych za granicą, co stanowi wzrost w skali rok do roku o 21,28 peoc.. Globalna strategia marki „ONE GWM” ogłoszona w 2022 r. będzie nadal wspierać rozwój działalności koncernu na rynku międzynarodowym.

W 2022 r. warte wspomnienia były aktualizacja oferty produktów i zwiększenie wartości marki. Średnia cena egzemplarza na poziomie 128 700 CNY wzrosła o 20,8 peoc. w skali rok do roku, a wskaźnik sprzedaży modeli o cenach powyżej 200 000 CNY podniósł się do 15,27 peoc.. Wskaźnik penetracji rynku w zakresie modeli inteligentnych osiągnął 86,17 proc..

Znakomita oferta produktów powstała dzięki naciskowi na inwestycje w badania i silnej koncentracji na badaniach i rozwoju technologii. Kierując się stale zasadą „przeinwestowania” badań i rozwoju, GWM obrał sobie za cel pełną własność podstawowej technologii. Mocną stroną „Technologii GWM” jest dalsza konsolidacja w celu tworzenia bardziej trwałego ekosystemu nawiązującego do leśnego i wyposażanie kolejnych modeli w nowe źródła zasilania i inteligentne technologie.

W zakresie nowych źródeł energii GWM nadal rozwijał technologie zasilania wyłącznie elektrycznego, hybrydowego i wodorowego, zapoczątkował pierwszą modernizację inteligentnej technologii DHT i wprowadził na rynek kilkanaście produktów zasilanych nowymi źródłami energii, takich jak HAVAL H6 PHEV, WEY Coffee 01 i niektóre nowe modele ORA. Jeśli chodzi o rozwój inteligentnych rozwiązań w branży w 2022 r., sprzedaż pojazdów wyposażonych w platformę Coffee Intelligence przekroczyła 200000 sztuk, a łączny przebieg systemów jazdy wspomaganych przez Coffee Intelligence przekroczył 25 mln kilometrów.

W 2023 r. dzięki zwróceniu większej uwagi na główne kanały rynku motoryzacyjnego działalność GWM będzie bardziej skoncentrowana na użytkowniku, aby bezpośrednio realizować ich potrzeby dzięki całościowemu przekształceniu. W ciągu roku przewiduje się wprowadzenie na rynek ponad 10 kolejnych produktów zasilanych nowymi źródłami energii.

Koncern GWM będzie nadal wspierał transformację systemu marketingowego, skupiając się w większym stopniu na wyższej jakości zasobach i wzmacniając współpracę strategiczną. W szczególności koncern dokona gruntownej przebudowy strategii marki, pogłębiając strategię „ONE GWM”. W 2023 r. GWM będzie nadal bazować na technologii, aby stale zwiększać siłę swoich produktów i wydajność systemu dzięki innowacjom, dążąc do celu, jakim jest roczna sprzedaż na poziomie 1,6 mln egzemplarzy.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1996321/image_1.jpg 

Źródło: GWM

KONTAKT:
Li Pupu
tel.: +86-13466544432
e-mail: lipupu@dsconsulting.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.02.2023, 16:24
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ