Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W firmie z powodzeniem działa system pracy zdalnej, codzienna komunikacja między pracownikami odbywa się online, więc takie zebrania stają się unikalną szansą dla zespołu, aby się poznać, porozmawiać z kolegami oraz zadać nurtujące ich pytania pytania kierownictwu firmy. Jednak głównym celem corocznych spotkań jest przekazanie sobie nawzajem pozytywnych emocji, niezależnie od wydarzeń i sytuacji na świecie.
W ciągu wszystkich tych dni zespoły miały możliwość rozkoszować się komunikacją na żywo, wziąć aktywny udział w zabawach związanych z budowaniem zespołu, zapoznać się z miastem na wycieczce, odwiedzić pustynię, spędzić czas na jachcie podczas rejsu, ale co najważniejsze - zobaczyć kolegów z pracy na żywo, a nie na ekranie podczas spotkań online.
Odbyło się także nieformalne spotkanie z kierownictwem oraz z założycielem firmy. To jedna z ważnych zasad pracy SOFTSWISS - każdy może bezpośrednio i szczerze poprowadzić dialog z zarządem, zadawać dowolne pytania, podzielić się swoim zdaniem, udzielić rady i omówić interesujące go kwestie. Na zakończenie u podnóża wieżowca Burdż Chalifa odbyła się uroczysta kolacja z prawdziwym show talentów „SOFTSWISS Stars” oraz wystąpieniem popularnego didżeja. Programiści, analitycy, menedżerowie, dizajnerzy i inni pracownicy firmy przez kilka miesięcy wraz z reżyserem przygotowywali swoje wystąpienia, aby wystąpić na scenie przed kolegami i pokazać swoje talenty.
„Coroczne zebranie pracowników to najbardziej wyczekiwane i ukochane przez wszystkich wydarzenie w naszej firmie. To jest ten moment, kiedy wreszcie możemy się >>rozwirtualizować<<, objąć się nawzajem, porozmawiać i podzielić się doświadczeniem. Takie imprezy dają nam energię i wywołują w naszym zespole ogrom pozytywnych emocji - mówi Julia Onczewa, dyrektor personalny SOFTSWISS. - Ludzie stanowią podstawę, to nasze główne aktywa. Dostrzegam taką tendencję, że obecnie specjaliści z branży IT wybierając firmę, kierują się nie tylko wysokością wynagrodzenia. W pierwszej kolejności ludzie chcą wziąć udział w tworzeniu innowacyjnych produktów. Pracować z kolegami, którzy mają unikalną wiedzę. Być w zespole, w którym wszyscy troszczą się o siebie nawzajem, są gotowi inwestować środki w emocjonalny dobrostan każdego pracownika. W którym u podstaw kultury korporacyjnej, wraz z takimi zasadami, jak wzajemny szacunek i szczere wsparcie, leży także zrozumienie, że praca powinna przynosić przyjemność i frajdę. Wszystko to nasi pracownicy znaleźli w SOFTSWISS”.
Wiodący producent oprogramowania dla iGaming otwiera nowe centra programistyczne i tworzy miejsca pracy na całym świecie, zbierając wykwalifikowanych specjalistów różnych kultur i narodowości. Jednocześnie pracownicy mogą swobodnie wybierać, w jaki sposób chcą pracować - w biurze czy zdalnie.
DLA INFORMACJI
SOFTSWISS - międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 10-letnim doświadczeniem i z oficjalnymi oddziałami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Liczba pracowników SOFTSWISS przekroczyła już 1400. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w branży rozrywek online.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Miejsce pracy roku” i nagrodę SIGMA CIS w kategorii „Best affiliate tracking software”. A w 2021 roku SOFTSWISS została wyróżniona nagrodami w kategoriach „Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta” na International Gaming Awards (IGA) i „Najlepsza obsługa klienta roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS byli zwycięzcami w kategoriach: „Liderstwo”, „Produkty i innowacje” i „Pracownik roku”.
Źródło informacji: SOFTSWISS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.02.2023, 12:15 |
Źródło informacji | SOFTSWISS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT