Newsletter

Nauka i technologie

Wrażenia wykraczające poza oczekiwania: Hisense świętuje trzeci rok współpracy z Paris Saint-Germain

15.03.2023, 08:48aktualizacja: 15.03.2023, 08:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense
Od początku współpracy świadomość marki Hisense we Francji wzrosła o 8 punktów procentowych.

QINGDAO, Chiny, 14 marca 2023 r. /PRNewswire/ -- Koncern Hisense, czołowy światowy producent sprzętu AGD i elektroniki użytkowej, oraz Paris Saint-Germain hucznie uczcili trzeci rok współpracy nową reklamą.

Spot reklamowy z udziałem Marco Verrattiego, Nuno Mendesa i Fabio Ruiza, w którym zaprezentowano najnowszy telewizor ULED & Laser oraz inteligentną lodówkę Hisense, przedstawia po raz drugi kapitana zdobywcy Pucharu Świata Lionela Messiego, po tym jak materiał, w którym wystąpił w zeszłym roku, został przyjęty nad wyraz pozytywnie.

Trzyletnia współpraca i powrót niektórych z czołowych zawodników Paris Saint-Germain do spotu Hisense, odzwierciedlają uznanie i wsparcie klubu dla firmy, przyczyniając się do potwierdzenia, że marka Hisense jest szanowana i ceniona na całym świecie.

Hisense i Paris Saint-Germain zobowiązują się do wykroczenia poza oczekiwania

Treść reklamy wzmacnia nadrzędny temat partnerskiej współpracy Hisense i Paris Saint-Germain w tym roku: Wychodząc poza oczekiwania. Slogan ma na celu zaprezentowanie konsumentom i fanom, jak produkty i technologia Hisense oraz gwiazdorska drużyna piłkarska Paris Saint-Germain wykraczają poza sferę wyobrażeń.

Na filmie Marco Verratti, Fabian Ruiz i Nuno Mendes zostają przeniesieni na boisko po tym, jak dzięki technologii trybu sportowego w swoich telewizorach Hisense obserwują umiejętności młodych piłkarzy rozgrywających mecz. W miarę jak rozgrywka nabiera tempa, Lionel Messi wkracza do akcji, aby uratować mecz, dostarczając młodym piłkarzom i gwiazdom Paris Saint-Germain wrażeń przerastających ich wszelkie wyobrażenia.

Hisense prezentuje tę reklamę po uzyskaniu dobrych wyników za granicą w ubiegłym roku. Według najnowszych analiz Ipsos, czołowej firmy zajmującej się badaniem rynku, świadomość marki Hisense we Francji wzrosła o 8 punktów procentowych od momentu podpisania umowy partnerskiej z paryskim klubem piłkarskim, a od 2020 roku wzrasta każdego roku.

W ciągu trzech lat współpracy Hisense i Paris Saint-Germain zrealizowały wspólnie szereg projektów, od nowych wyświetlaczy LED wokół Parc des Princes po przedsięwzięcia charytatywne, takie jak przekazanie inteligentnego sprzętu w celu podwyższenia jakości szkoleń cyfrowych dla najbardziej potrzebujących nastolatków za pośrednictwem funduszu Paris Saint-Germain Endowment Fund.

W miarę jak Hisense przekracza bariery technologii wyświetlania i rozwija się na skalę międzynarodową, ten przełomowy krok związany ze współpracą z Paris Saint-Germain potwierdza zaangażowanie firmy w budowanie silnych, trwałych relacji z konsumentami na całym świecie.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2018408/image_1.jpg

Wideo - https://www.youtube.com/watch?v=j-ifYe513ng

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/3919654/Hisense_Logo.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.03.2023, 08:48
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ