Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Marka nr 1” to niezależny program badań satysfakcji w branży motoryzacyjnej. Uczestnicy oceniają w nim m.in. marki i modele samochodów oraz usługi i produkty związane z motoryzacją w 11 kategoriach.
W edycji 2022 czytelnicy wypełnili ponad 130 tysięcy ankiet. Wśród innych kategorii respondenci wskazywali najlepsze z perspektywy kierowców towarzystwa ubezpieczeń. Po raz drugi z rzędu 1. miejsce w rankingu zajęła ERGO Hestia.
„Inwestycje w najnowsze technologie, ale też rozwijanie tradycyjnych kanałów obsługi pozwalają nam konsekwentnie rozszerzać ofertę i podnosić jakość. Dzisiaj dzięki Auto Wycenie klient może sam przejść przez proces likwidacji szkody. Jeśli nie czuje się na siłach, ma do dyspozycji wideo oględziny, które pozwolą mu zdalnie, w wybranym przez niego momencie pokazać nam uszkodzone elementy. Jednak w każdej chwili może też umówić się z Mobilnym Likwidatorem, który przyjedzie na miejsce i w bezpośredni sposób oceni szkody. Wszystkie te przypadki łączą dwie kluczowe cechy: szybkość i kompleksowość obsługi. Dążymy do zakończenia całego procesu podczas jednego logowania, ewentualnie spotkania, a także wypłaty odszkodowania w ciągu godziny od zgłoszenia szkody – zaznacza Kazimierz Majdański, członek zarządu Grupy ERGO Hestia. – Cieszę się, że te wysiłki zostały docenione przez kierowców drugi rok z rzędu. To osoby, które najlepiej mogą ocenić nasze usługi”.
ERGO Hestia poszerza także ofertę skierowaną do firm, która ma przede wszystkim poprawić bezpieczeństwo na naszych drogach. Chodzi o szkolenia dla kierowców flot samochodowych.
„Jesteśmy w trakcie wdrażania usługi, która pozwoli firmom przeszkolić swoich kierowców na nowoczesnych symulatorach. Badania już pokazują, że kierowcy po takim profesjonalnym szkoleniu jeżdżą bezpieczniej, ale też oszczędniej i dużo bardziej ekologicznie. Dla właściciela firmy to same plusy” – dodaje Kazimierz Majdański.
„Marka nr 1” to jedyny tego rodzaju program badania satysfakcji klientów w branży motoryzacyjnej w Polsce. Realizowany jest przez redakcję Wyboru Kierowców. Program jest prowadzony już od ponad 10 lat.
Jak podkreślają organizatorzy rankingu, „siła >>Marki nr 1<< tkwi w sposobie pozyskiwania informacji na temat produktów i usług ze środowiska związanego z motoryzacją”.
„Oceny pochodzą bowiem z >>pierwszej ręki<<, tj. wystawiane są przez samych czytelników, a więc osoby, które dokonują tego na podstawie własnych doświadczeń”– czytamy na stronie www.wyborkierowcow.pl.
Źródło informacji: ERGO Hestia
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.03.2023, 12:51 |
Źródło informacji | ERGO Hestia |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ