Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Celem kampanii jest wzmacnianie świadomości marki PGE jako sprawdzonego i doświadczonego dostawcy ekologicznych rozwiązań, jakimi są instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła i magazyny energii. Kampania akcentuje również troskę o środowisko naturalne oraz oszczędność i niezależność energetyczną wynikającą z produkcji prądu na własne potrzeby.
„PGE Obrót jest zaufanym dostawcą energii dla ponad 5,5 mln odbiorców. Chcemy nie tylko dostarczać coraz więcej zielonej energii naszym klientom, ale również zachęcić ich do inwestycji w zielone rozwiązania, takie jak panele fotowoltaiczne czy pompy ciepła. Korzystając z naszej wiedzy i wieloletniego doświadczenia jesteśmy bezpiecznym i sprawdzonym partnerem w realizacji tego typu inwestycji skierowanych zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i biznesowych w tym rolników i producentów” - mówi Paweł Majewski, prezes zarządu PGE Obrót.
W ramach oferty PRO EKO, PGE Obrót, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów, prowadzi ich przez cały etap inwestycji: od planowania i analiz, przez dobór komponentów, po uruchomienie wybranej instalacji. Proces montażu odbywa się we współpracy z partnerami zewnętrznymi, którymi są sprawdzone i doświadczone firmy, zajmujące się całościową obsługą takich inwestycji.
Oferta od PGE Obrót jest tak zaprojektowana, aby umożliwić klientom maksymalnie jak największe korzyści w zakresie wsparcia z programów dofinasowania inwestycji, a także w perspektywie rozliczania prosumentów w systemie net-billing i trendu zachęcającego do zużywania wytworzonej energii na własne potrzeby.
Z punktu widzenia wygody oraz korzyści klientów PGE Obrót w pierwszej kolejności zachęca do wypełnienia formularza na stronie Grupy PGE. Następnie doradca skontaktuje się z klientem w celu ustalenia dalszych szczegółów, odpowie na pytania i przeprowadzi przez każdy etap inwestycji.
W trakcie kampanii uwaga kierowana jest na stronę www.gkpge.pl, gdzie można zapoznać się ze szczegółami oferty, opisem procesu inwestycji oraz wieloma innymi ważnymi i ciekawymi informacjami dla osób zainteresowanych ofertą PRO EKO. Szczegóły dostępne są pod linkiem:
- Oferta dla domu: https://www.gkpge.pl/dla-domu/oferta/fotowoltaika-z-pge,
- Oferta dla firm: https://www.gkpge.pl/dla-firm/oferta/fotowoltaika-z-pge.
Działania reklamujące instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła i magazyny energii od PGE będą prowadzone w okresie od 3 do 30 kwietnia 2023 r.
Kampania produktowa to kontynuacja wiosennej odsłony kampanii wizerunkowej „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” opartej na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównymi bohaterami są zwierzęta: łasice i świstaki. Dopełnieniem są formaty pokazujące korzyści płynące z instalacji PV dla domu oraz firmy.
Działania prowadzone są w telewizji, radiu, prasie oraz internecie. Materiały kampanijne są także eksponowane w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta PGE Obrót. Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja Publicis.
Grupa PGE jest największym producentem zielonej energii w Polsce. Dysponuje 20 farmami wiatrowymi, 29 elektrowniami wodnymi, czterema magazynami energii elektrycznej (elektrownie szczytowo-pompowe) oraz 24 farmami fotowoltaicznymi. Łączna moc zainstalowana wszystkich obiektów wynosi 2427,7 MW.
PGE Obrót zajmuje się w Grupie PGE sprzedażą energii i obsługą klientów. Rozwija linię produktów PRO EKO i zachęca do korzystania z instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła i magazynów energii. Firma współpracuje również ze sprawdzonymi, doświadczonymi polskimi firmami, zajmującymi się wykonawstwem, które wyłania w wymagającym procesie. Gwarantuje stabilność i bezpieczeństwo inwestycji.
Standardem w ofercie PGE Obrót jest 15 lat gwarancji na materiały i jakość wykonania paneli, 25 lat gwarancji na ich sprawność, 12 lat gwarancji na falownik oraz pozostałe elementy konstrukcji (np. magazyn energii), a także 5 lat na wykonane roboty instalacyjne.
Link do spotu 1, YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KBeRyCjRrqA
Link do spotu 2, YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Kg9YZEkRiws
KONTAKT:
Konrad Mróz
Biuro Prasowe Grupy PGE
tel. +48 785 999 946
e-mail: konrad.mroz@gkpge.pl
e-mail: biuro.prasowe@gkpge.pl
http://www.gkpge.pl/biuro-prasowe/kontakt
-
Mariusz Majewski
rzecznik prasowy PGE Obrót
tel. +48 885 757 520
e-mail: mariusz.majewski@gkpge.pl
Źródło informacji: PGE Polska Grupa Energetyczna
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.04.2023, 16:15 |
Źródło informacji | PGE Polska Grupa Energetyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu