Newsletter

Hisense wprowadza nowe produkty U8 i ULED X TV w RPA

19.05.2023, 14:12aktualizacja: 19.05.2023, 14:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 19 maja 2023 r. /PRNewswire/ -- Hisense, marka technologii elektroniki użytkowej, ogłosiła wczoraj wprowadzenie najnowszych telewizorów ULED X i wspaniałego U8 na rynek RPA.

W 2022 r. telewizory Hisense zajmowały drugie miejsce pod względem globalnych dostaw. Według stanu na kwiecień br. firma Hisense przodowała w sprzedaży telewizorów na rynku RPA.

Zaprezentowany po raz pierwszy na tegorocznych targach CES 110-calowy telewizor Hisense ULED X oferuje zaawansowane systemy optyczne, nadzwyczajne przetwarzanie obrazu i technologie wyświetlania o czołowej pozycji w branży. Nowa gama telewizorów U8 oferuje lepsze wrażenia wizualne i dźwiękowe klientom z całego RPA.

Hisense podejmuje również w inwestycje lokalne, zapewniając miejscowym mieszkańcom dostęp do szkoleń umiejętności zawodowych w Parku Przemysłowym Południowej Afryki. Umożliwia im to wyprowadzkę ze zubożałych okolic i zostanie wykwalifikowanymi pracownikami przemysłowymi. Dotychczas firma Hisense stworzyła ponad 1000 bezpośrednich miejsc pracy i przeszło 5000 pośrednich miejsc pracy dla ludności miejscowej w RPA.

W przemówieniu na konferencji prasowej w Johannesburgu Jerry Liu, wiceprezes Hisense International, skomentował:

„Od czasu wejścia na rynek RPA 20 lat temu firma odnotowuje stały wzrost i poszerza swój zasięg w kraju. Do roku 2022 uzyskaliśmy świadomość marki na tym rynku na poziomie 98%, zwiększając wartość marki ze 125 do 236. Osiągnięto to po części dzięki dużemu naciskowi na ochronę środowiska, kwestie społeczne i ład korporacyjny. Dążymy do rozwoju ekologicznych, korzystnych dla zdrowia produktów o niskim zużyciu energii oraz do ochrony środowiska, potwierdzając w ten sposób dbałość firmy o te kwestie”.

Jerry Liu dodał:

„Hisense prowadzi w RPA działania dla dobra społeczeństwa od dawna, stale wspierając dobrobyt społeczny. Projekt Parku Przemysłowego Południowej Afryki Hisense został wybrany przez UNOSSC jako sztandarowy przykład współpracy południe-południe. W 2022 r. firma Hisense nawiązała współpracę z FIFA przy organizacji wydarzenia dobroczynnego >>Disappearing Pitch<<, aby zwrócić uwagę na globalne ocieplenie i zapewnić praktyczną pomoc lokalnej społeczności. Nasze zobowiązanie obejmuje dalsze wspieranie rozwoju kolejnych pokoleń, dzięki potędze nauki i technologii, które podnoszą jakość życia wszystkich ludzi”.

Hisense

Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Działalność Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne informacje IT. W ostatnim czasie firma Hisense notuje gwałtowny rozwój i obecnie działa w ponad 160 krajach.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2080236/f24aab063c34baa814bec0a4f5e5997.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2080237/d515e678cdb13139d330d5f39e7f935.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.05.2023, 14:12
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ