Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nagroda Fair Play przyznawana jest zakładom ubezpieczeniowym przestrzegającym zasad partnerskiej współpracy z brokerami. Wybór zwycięskich firm dokonywany jest w oparciu o ankiety wypełniane przez brokerów. W anonimowych wypowiedziach przedstawiają oni swoją opinię na temat współpracy z ubezpieczycielami w 4 różnych zakresach: partnerstwa, jakości i dostosowania oferty do rynku, serwisu sprzedażowego oraz likwidacji szkód.
Statuetkę z rąk Łukasza Zonia, prezesa Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych, odebrał Adam Roman, wiceprezes zarządu ERGO Hestii.
„Po raz kolejny ERGO Hestia została doceniona przez brokerów za wytężone starania nad utrzymaniem najwyższych standardów obsługi klienta i współpracy z pośrednikami – ich opinię cenimy sobie najwyżej. Dzisiejsze, jubileuszowe wyróżnienie – już piętnaste – jest dla nas szczególnie ważne w wymagającym roku zmian i wyzwań rynkowych. Pokazuje ono, że podstawa naszej strategii – Siła Wspólnoty – działa i ma się dobrze. To wspólna wytężona praca szerokiego grona profesjonalistów i zgranego, zmotywowanego zespołu naszej firmy pozwala nam ponownie cieszyć się z tej prestiżowej nagrody, jednocześnie motywując nas do dalszej wytężonej pracy nad utrzymaniem wymagającego statusu” – podkreślił Adam Roman.
Kongres Brokerów to największe i najbardziej prestiżowe doroczne spotkanie branży brokerskiej w Polsce, gromadzące kilkuset ekspertów branży finansowej oraz przedstawicieli towarzystw ubezpieczeń. Tegoroczny, XXV Kongres Brokerów (24-26 maja), zorganizowany został w Mikołajkach pod hasłem „Osobno Razem”.
Tytuł Fair Play przyznawany jest od 2000 r. w dwóch kategoriach: towarzystwo majątkowe oraz towarzystwo życiowe. ERGO Hestia otrzymała pierwszą nagrodę „Fair Play” w roku 2006. W 2019 r. sopocki ubezpieczyciel otrzymał także nagrodę Super Fair Play.
Źródło informacji: ERGO Hestia
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.05.2023, 12:06 |
Źródło informacji | ERGO Hestia |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN dwukrotnie zwiększył fundusz wsparcia dla straży pożarnych
W tym roku koncern rozdysponuje rekordową pulę aż 20 milionów złotych. „ORLEN na straży” to wsparcie dla jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej. Granty o wartości do 150 tys. zł będą przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu i specjalistyczne szkolenia.- 05.05.2025, 15:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
Od małej firmy do dostawcy NATO: Wojas świętuje 35-lecie z przychodem ponad 400 mln zł
Rok 2025 jest ważny dla polskiej marki Wojas, która z okazji jubileuszu 35-lecia może pochwalić się wzrostem sprzedaży detalicznej o 5% rok do roku, osiągając ponad 400 mln zł przychodu. Produkcja samego obuwia w zeszłym roku przekroczyła 900 000 par, a marka aktywnie działa już na 10 europejskich rynkach. Jako jedyny polski producent, Wojas dostarczał specjalistyczne obuwie dla NATO i polskich służb mundurowych, co potwierdza najwyższą jakość produktów.- 05.05.2025, 14:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Wojas
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ