Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Trendy i wyzwania rynkowe, rozwój technologii, nowe modele pracy zdalnej i hybrydowej a także zmiany pokoleniowe sprawiają, że funkcja HR musi na nowo przemyśleć sposoby budowania zaangażowania w organizacji, jej sukcesu i siły konkurencyjnej. HR jest strategicznym obszarem w firmie, ale tylko wtedy kiedy jest prawdziwym partnerem i kontrybutorem w kreowaniu wartości firmy i uwalnianiu jej potencjału, który przede wszystkim leży w ludziach. Cieszę się, że WeNet to rozumie i że będę mogła wspólnie z zespołem spółki współtworzyć właśnie taki HR. To będzie bardzo ekscytujący projekt i ogromnie się cieszę, że będę miała swój udział w budowaniu przyszłości tej organizacji” – mówi Iwona Wencel.
Iwona Wencel posiada bogate doświadczenie zawodowe, świadczące o jej pasji w obszarze HR. Stale się rozwija, chętnie podejmuje wyzwania. Prezeska i partnerka zarządzająca firmy WNCL Sp. z o.o. Założycielka start-up’u w sektorze edtech, platformy HR Power Mentor, dostarczającej transformacyjne programy rozwojowe dla HR Biznes Partnerów.
HR Executive z ponad 25 letnim doświadczeniem zdobywanym zarówno jako senior menedżer, strategiczny partner, jak i doradca dla wielu firm polskich i międzynarodowych różnych branż, wielkości i struktury własnościowej, włączając organizacje państwowe i NGOs. Pasjonatka, propagatorka i pionier wdrażania modelu HR Biznes Partnerstwa w Polsce. Autorka unikalnej na polskim rynku książki „#HROdNowa. 10 postaw na nowe czasy” o skutecznych postawach w HR. Inicjatorka i członek Rady Założycielskiej Ruchu #HROdnowa, inicjatywy zrzeszającej profesjonalistów i sympatyków HR, którzy chcą aktywnie działać na rzecz budowania nowej roli i siły HR.
WeNet
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 19 lokalizacjach.
KONTAKT:
Tomasz Jaros
Menedżer Komunikacji WeNet
tel.: +48 782 180 917
e-mail: tjaros@wenet.pl
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.06.2023, 18:27 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Dematic Multishuttle 2 uzyskał certyfikat Cradle to Cradle Certified® Bronze
W rygorystycznym procesie oceny prowadzonym przez Instytut Innowacji Produktów Cradle to Cradle nacisk położony jest na znaczenie zrównoważonych i przejrzystych rozwiązań.- 22.09.2025, 16:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Wyniki najnowszego badania dotyczącego zdrowia dzieci w Polsce przeprowadzonego przez ARC Rynek na zlecenie Warty
Jak wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia „Czy Polacy wychowują swoje dzieci w zdrowiu?”, przeprowadzonego na zlecenie firmy ubezpieczeniowej Warta, 80 proc. rodziców twierdzi, że dba o zdrowie swoje i swojej rodziny. Jednak codzienność często odbiega od tych deklaracji. 63 proc. przyznaje, że rzadko lub wcale nie rozmawia z dzieckiem o zdrowym stylu życia, a tylko połowa regularnie wspiera swoje dzieci w podejmowaniu aktywności fizycznej. Co 4. rodzic zwraca uwagę na etykiety spożywcze czasami, tylko w przypadku niektórych produktów. Co może zaskakiwać, dotyczy to również rodziców najmniejszych dzieci. Jednocześnie część rodziców zapewnia dzieciom ubezpieczenie, ale w niewystarczającym zakresie, regularnie ponosząc koszty związane z leczeniem i rehabilitacją ich dzieci (44 proc.).- 22.09.2025, 15:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Warta
-
Image
Instytut TII z Abu Zabi i NVIDIA uruchamiają pierwsze na Bliskim Wschodzie wspólne laboratorium badawcze NVAITC poświęcone sztucznej inteligencji i robotyce
Pionierskie badania i rozwój w dziedzinie humanoidów i robotyki połączone z integracją sztucznej inteligencji nowej generacji.- 22.09.2025, 15:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ